Vagy ha nem konkrétan erről, de a típusról ha valaki el tudna mondani valami hasznos info-t azt megköszönném! Nekem kicsit drágának tűnik, mégis csak velem egyidős majdnem. Főleg tartósság, jellemző hibák, szervízintervallumok, ilyesmi érdekelne. Köszi előre is! Üdv
Vfr 750 94-es motorhoz keresek jobb oldali tükröt, fék kart, jobb kormány csutkát, jobb oldalidomot, vezető lábtartó jobbost, jobb utas kapaszkodót, bal farok idomot, jobb oldali utas lábtartót.
98-as vasparipámhoz keresnék hátsó doboztartó konzolt.
Ha vkinek van ilyen dobjon meg legyen szíves pár képpel hogyan is van ez felszerelve. Persze ha vkinek van eladó az is érdekelne!
Nekem van egy ismerősömnek,és ő nagyon szereti és vigyáz is rá. Arra figyelj oda, hogy csak jó állapotút vegyél meg,de egyet ne felejts el ezek belpiacos gépek és nem olcsó az alkatrész bár alapvetően megbízható gépek. Miért nem veszel egy GS 500-t betanulni és utána egy vfr 750-800-at!
Huh, nagyon szépen köszönöm az infot. Még szerencse hogy nem most lesz meg rá a lóvé. Ha minden igaz március április környékén vennék motorot, de előtte akkor lehet hogy megkérdezlek titeket az épp aktuálisról. Kösz szépen mégegyszer
Eleve a 2000 évjárat már nem gumiszáras tükörrel szerelték. És immobilájzeres is, bár az a képen nem látszik, erről az tud nyilatkozni aki élőben látta.
Megnevedd! Én megnéztem nagyon gatya! az első tárcsának olyan válla van mint svarcinak Az én gépemben 70ezer volt mikor összetört ,de ehez képest új volt! szerintem megtekerték az órát,vagy midig lefeléfékezve mentek szerencsétlennel.
Azért majd azt nézd meg, hogy hova tűnt a fékről a Nissin felirat, mert gyanúsan fekete az a féknyereg...
Hátsó gumi alapján akár még igaz is lehet, de az első már nem gyári ha jól nézem, és nem hiszem, hogy 18ezer alatt elkopna az első gumi. Persze, lehet, hogy defekt...
Nézd meg a vasat, főleg a hátsó tárcsát. Majdhogynem újnak kellene lennie.
http://www.hasznaltauto.hu/2736580_honda_vfr_2000
Ezt néztem. Igen azt tudom hogy működik a fék, sztem is egy jó dolog (ha a balesetemkor iylen lett volna....). A km ről meg sztem ki lehet fogni. Nekem előzőleg sv650em volt 2000 évjárat 11730 km el vettem. Valós volt megnézettem szervízbe.
Igen. Dual-combined brake system külföldiül. Ha az első fékkel fékezel, fékez a hátsó kerékre is, és fordítva.
8-9 éves motorba 18 ezer km? Hááát, ezt erősen kétkelkedve olvasom. Persze lehet, de... Nézd meg. Amúgy ha jó állapotban van, és mondjuk olyan 40ezer a reális futásteljesítménye, akkor olyan 900k-1 milla körül az reális érte. De alkudj keményen, mert valamit úgyis cserélni kell rajta. Lánc, gumi, fék, olajak, szűrők, etc.
Üdv!
Tükröt, és a fejidom-tükör felfogatás eltakarásához azt a pici fülszerű műanyag darabot keresem többek közt.
Esetleg ha még van, akkor a jobbos hűtőhöz és idomhoz tartókonzol is érdekelne ha van.
http://www.hasznaltauto.hu/2456478_honda_vfr_
1990
Vagy ha nem konkrétan erről, de a típusról ha valaki el tudna mondani valami hasznos info-t azt megköszönném! Nekem kicsit drágának tűnik, mégis csak velem egyidős majdnem. Főleg tartósság, jellemző hibák, szervízintervallumok, ilyesmi érdekelne. Köszi előre is! Üdv