Még 1xer köszönöm a segítséget és tanácsaidat Kozmax!
Neked meg Bogi ígérem vigyázok és megpróbálok a saját sávomba maradni!
Addig is vigy magatokra és Széles útat mindenkinek!
Hali!
Fas.a a púp!
Én lennék a legboldogabb,ha új lenne!Amúgy patent a gép. Várom a jó időt és irány a Mátra! Ott összefuthatunk! Csak ne szemből gyere,és ne az én sávomban
Mármint hogy túl magas? Az a baj hogy sokszor megállt a menet és volt hogy percekig csak álltunk.(ekkor le is állítottam). 108 fokot nem ért el egyszer sem, a max az 104 volt de inká 100 körül mozgott.
(pont ilyen xép piros vasam van mint neked, és a "cégednél" vettem a bukóinkat a zasszonyal)
ott melózol még?
Jó volt a tegnapi felvonulás a XXII.kerben de sajna csak 1 VFR-t láttam, remélem a következőn többen leszünk.
Viszont van 1 kérdésem! A vízhőfok mutató ennél a lassú tempónál (20-30 km/h) 100-104 C fokot mutatott. Hazafelé 80-100-nál már semmi gond nem volt. Mennyire megbízható a hőfokvisszajelző, valamint nem károsítja a motort ez a nagy hőmérséklet?
Március 21-én rendezi meg a Klauzál Ház a 22. kerületben az idény első motoros találkozóját. A motoros felvonuláson csatlakozhattok a Motor.......vű aláírásgyűjtéséhez, hogy használhassuk a buszsávokat.
A felvonulás útvonala:
Gyülekező a Campona parkolójában 15.00 órától, a Suzuki motoros bolt előtt. MOTORR....Ü aláírásgyűjtés. A sorompók elkerülése miatt, pontosan 16.00 órakor indulunk az alábbi útvonalon:
Campona - Nagytétényi út - Szelmann Ház - Angeli út - Barackos út - Párhuzamos út - Dózsa György út - VII. utca - Bajcsy-Zsilinszky út - Jókai Mór utca - Húr utca - Széchenyi út - Pannónia utca - Tóth József utca - Mária Terézia utca - Leányka utca - Felüljáró alatt átjáró az Ady Endre utcára - Tordai út - Tegzes utca - Tanító utca - Balatoni út - Háros utca - Nagytétényi út - Művelődési Központ parkolója.
Gyertek el minél többen, hogy fegyelmezetten körbemotorozzuk a kerületet, aláírjuk az íveket és jól érezzük magunkat a felvonulás alatt és utána!
Ha motorikusan jó állapotban van, akkor hű társad lesz, csak JÓ minőségű OLAJat rakjál bele, ha esetleg megveszed. Hidd el, ne spórolj az olajon, kurva drága az alkatrész hozzá. Ja, és ne ess el :)
De nagyon nézd át vétel előtt... hideg legyen a blokk, és mondjuk olyan 13-14 fokos levegő mellett induljon szinte pöccre. Mindegyik henger (fogd a leömlőket, vagy hallgasd).
Nagyon legyél észnél!
Üdv Mindenki!
Új a vasam (mármint most vettem, amúgy 11 éves, első generációs 800-as)és most tanulom hogyan és miképpen kell bánni vele.
A műszerfalon lévő órát és a két napi számlálót hogyan kell állítani?
Segítségeteket előre is köszönöm.
beszéltem a tulajjal, azt mondta, az idomokat fényezik, 1héten belülre igérték, aztán megkeres. ha mondjuk szép és még egy kicsit olcsóbban elengedi, akkor még azért nem olyan rossz vétel talán, nem? nekem inkább a kora miatt vannak inkább aggályaim
Ezt ennyiért felejtsd el.
Ha megveszed mondjuk 400ért, 30-40 az átiratás, mire normálisan megcsinálsz minden idomot, az legalább 150ezer. De számoljunk valami gagyit 100al, erre még rádobsz egy láncot+lánckereket, 40k, mondjuk egy első betét cserét megúszol 15ből. Nem vitted túlzásba a ráköltést (gumi, olajok, szűrők etc) máris minimum 550ezernél vagy, de ez az alja.
A bukta ott kezdődik, amikor ne adj Isten hozzá kell nyúlni a blokkhoz. Mondjuk nekem csupa pozitív tapasztalatom van 400as belpiacos géppel, de egy cimborám brutális mértékben szívott a 250esével.
Érdekesen áll az a fejidom, meg a tükrök... Hátsó gumma 35któl indul. Akksi 12-15k. Nagyon alapossan nézd meg ha mégis...
hmm...
új VFR?