huto 20E
deklit egyelore nem bontanam le a blokkrol, azt szeretnem egyben ha elvinne valaki..
tukrom sajnos nem is volt
konzol pedig csak deformalt van, nem tudom ki lehetne-e egyenesiteni.
Nembeleduma csak pontositanák:az elsö évjáratoknál volt probléma a szelephimba-vezmütengely párosiásával (emiatt lett hajtókaros)aszt mind gariba kijavitották amit nem az széthullott:( most csináltam egy
VF750 Sabre-t 116000 kmvolt benne mielött szétszedtem( gazda hiba)patika állapotban volt-van .a rossz szóbeszéddel ellentétben megbizhatóak a VF-ek ,egy párat már javitottam meg nekem is az van(VF1000,KÉK)
Szia!
Találsz teszteket róla motoros újságokban,Volt a mostani Superbike-ban,vagy régebben a Motorrevü-ben,de ha beírod google-ba hogy "Vfr teszt" ki fog dobni egy párat.
maradjunk annyiban, hogy a vfr-ek méltán a legmegbízhatóbb motorok a földkereségen. :)
Gondolom utána néztél neten.
Típushibája a feszszab, és jóval ritkábban a szabadonfutó. Mindkettőt potom pénzért be lehet szerezni.
Persze egy 20 éves motor állapota már fokozottan függ az előző gazdáik hozzáállásától. Ha elhanyagolták, akkor vfr-ből is tudsz szart venni. Ha jó állapotút találsz, akkor a világból kimehetsz vele. Nyugodtan kijelenthető, hogy ilyen idős motorok közül egy vfr jó választás lehet (talán a legjobb). Az index vfr fórumon jópár 100000km feletti vfr található, hibamentesen. Sőt 150000 feletti is van, és köszöni jól van.
A kuplung, féktárcsa, kormánycsapágy meg még szép, hogy elkopik, hiszen kopó dolgok. Még jó, hogy nem sorolta fel "kawaszeki" a fékbetétet, gumit, láncot, mint típushibát. Agyam eldobom a sok okostojástól. :)
Meg hogy ritkán találni jó vfr-t... Hát ehhez nincs mit hozzáfűznöm, csak annyit, hogy baromságokat nem kellene összezagyválni.
el vagy tévedve, vagy hibás információt kaptál. a VF750F az a tipus amelynek kenési problémái vannak és 82-85-között gyártották,nem 89-ben. ez a tipus még főtengely hibáiról, szelephimba, vezérműtengely elkopásáról,vezérműlánc nyúlásról hires. a vfr750 következő szériája az rc36 sem hibamentes, a szabadonfutó kettétörik, vagy háromfelé, fesszabályzó hiba, az egyik barátomnak 3X folyt tele benzinnel
az rc36 blokkja a karburátor hibája miatt, a benzincsap is kuka lett, és augusztus 20-án kb 150-nél le, és háromfelé szakadt a 3-as hajtókar, a motor kilyukadt ,és kuka lett. 3Xolajcsere/30e/ karbi/25e/benzincsap/28e/ szabadonfutó/11e/komplett motor /117e/ volt a költség. ritkán találsz jó vfr-t, ami jó azt ritkán találsz, amit összetörnek ritkán javitják meg szakszerüen, a kevés és emiatt drágább alkatrészek miatt. pucéron sem csúnya, csak szépen kell faragni, ami megint sok pénz, és vissza is tértünk a kiindulopontra. amúgy én személy szerint 9000km-nél többet mentem vele hiba nélkül, most fordult a km-óra 80000-en túlra. olajat nem fogyaszt, csak tankolni kell, a futóműve viszont régimódi, de egyszerű motorozásra alkalmas. jó vásárlást hozzá!
üdv! nekem is van a szériából. szóval rc24-ről szól a fáma. hibái: töltés hiba= feszültségszabályzó meghibásodott. hideg időben a szabadonfutó elforog.féktárcsák elkopnak, kb:60000km futásteljesitmény felett, a hütést és az öntisztitást végző furatok összerepednek egymással, kormánycsapágy elkopik,fékmunkahengerek beszorulnak, idomok megrepednek,üzemanyag csap ereszt,üzemanyagszintjelző meghibásodik, ezek a leggyakoribb hibák. a motor állóképes kb. 120000km-ig, azután a kuplung elég zajosan ,de müködőképesen a tudtára adja a tulajnak hogy vége. a 89-es széria 17" felnin gurul, és jobb a futóműve a 86-os nál, hamarabb kapsz rá gumit. 230km/h megáll a mutato a műszerfalon,kb 6litert fogyaszt.
hali mi a véleményetek a 750 es vfr ről?szeretnék venni egyet 1989.09.01es sürgös lenne a vélemény mik a széria hibáji stb alkatrész beszerzés stb köszi előre is:)
Kedves Mindnyájan!
Családi okokból eladó egy 1992-es VFR750 -es. Kitűnő állapotban van, mind esztétikailag, mind motorikusan. kb. 56.000 km van benne. Kérem, hogy csak komoly érdeklődők jelentkezzenek! Érd.: halasz63@freemail.hu ; vagy (20)8244606. Üdv! "az öreg halász"
tuzharcos kukac g"é"mail pont kom
köszi
huto 20E
deklit egyelore nem bontanam le a blokkrol, azt szeretnem egyben ha elvinne valaki..
tukrom sajnos nem is volt
konzol pedig csak deformalt van, nem tudom ki lehetne-e egyenesiteni.
udv,
N.
Jobbos hűtőt, és deklit, tükörpárt, és valszeg konzolt keresek. Ez így egyben mennyi lenne?
Köszi
Van valakinek 1994-es rc36II-es hez van topcase tartója?
VF750 Sabre-t 116000 kmvolt benne mielött szétszedtem( gazda hiba)patika állapotban volt-van .a rossz szóbeszéddel ellentétben megbizhatóak a VF-ek ,egy párat már javitottam meg nekem is az van(VF1000,KÉK)
van meg par cuccom VFR800Fi-hez (1998-2002), ha valakinek szuksege lenne valamire...
udv,
N.
Találsz teszteket róla motoros újságokban,Volt a mostani Superbike-ban,vagy régebben a Motorrevü-ben,de ha beírod google-ba hogy "Vfr teszt" ki fog dobni egy párat.
VFR800 rc46 hoz van eladó üléspúp és túraplexi (givi)
Gondolom utána néztél neten.
Típushibája a feszszab, és jóval ritkábban a szabadonfutó. Mindkettőt potom pénzért be lehet szerezni.
Persze egy 20 éves motor állapota már fokozottan függ az előző gazdáik hozzáállásától. Ha elhanyagolták, akkor vfr-ből is tudsz szart venni. Ha jó állapotút találsz, akkor a világból kimehetsz vele. Nyugodtan kijelenthető, hogy ilyen idős motorok közül egy vfr jó választás lehet (talán a legjobb). Az index vfr fórumon jópár 100000km feletti vfr található, hibamentesen. Sőt 150000 feletti is van, és köszöni jól van.
A kuplung, féktárcsa, kormánycsapágy meg még szép, hogy elkopik, hiszen kopó dolgok. Még jó, hogy nem sorolta fel "kawaszeki" a fékbetétet, gumit, láncot, mint típushibát. Agyam eldobom a sok okostojástól. :)
Meg hogy ritkán találni jó vfr-t... Hát ehhez nincs mit hozzáfűznöm, csak annyit, hogy baromságokat nem kellene összezagyválni.
A kérdésedet szerintem a VFR fórumon tedd fel, itt sok olyan motoros van, aki hasznos információt tud
átadni a típussal kapcsolatban.
klub: http://www.hondavfr.hu/
fórum: http://forum.index.hu/Article/...
az rc36 blokkja a karburátor hibája miatt, a benzincsap is kuka lett, és augusztus 20-án kb 150-nél le, és háromfelé szakadt a 3-as hajtókar, a motor kilyukadt ,és kuka lett. 3Xolajcsere/30e/ karbi/25e/benzincsap/28e/ szabadonfutó/11e/komplett motor /117e/ volt a költség. ritkán találsz jó vfr-t, ami jó azt ritkán találsz, amit összetörnek ritkán javitják meg szakszerüen, a kevés és emiatt drágább alkatrészek miatt. pucéron sem csúnya, csak szépen kell faragni, ami megint sok pénz, és vissza is tértünk a kiindulopontra. amúgy én személy szerint 9000km-nél többet mentem vele hiba nélkül, most fordult a km-óra 80000-en túlra. olajat nem fogyaszt, csak tankolni kell, a futóműve viszont régimódi, de egyszerű motorozásra alkalmas. jó vásárlást hozzá!
Eladó a VFR 800-am, ha vkit érdekel hívjon! Az ár alkuképes!
http://www.hasznaltauto.hu/2273708_honda_vfr_2001
De ha soros kell, és műszakilag garantáltan hibamentes, akkor nézz rá a cbr-emre.
más kérdés:
valaki ismeri ezt a vfr-t? http://www.hasznaltauto.hu/2362482_honda_vfr_1999
Családi okokból eladó egy 1992-es VFR750 -es. Kitűnő állapotban van, mind esztétikailag, mind motorikusan. kb. 56.000 km van benne. Kérem, hogy csak komoly érdeklődők jelentkezzenek! Érd.: halasz63@freemail.hu ; vagy (20)8244606. Üdv! "az öreg halász"