Nagyon megbízható,alkatrészt kapni a belpiacos gépekre szakosodott helyeken.(Redbaron,Burmi,stb.)
A fesszabályzóra kell csak figyelni(Honda betegség).
A kényelem a kiviteltől fűgg(VFR400R-RR,VFR400K).
Imádni fogod.A hangja állat,és nyomatékosabb az S4-nél.
Érdeklödnék hogy milyen moci is a vfr 400 as.
-a V4 .es kevésbé hibásodik meg mint a soros?
-milyen az alkatrész ellátása?
-mik a hátrányai(ha vannak)?
-mik hajlamosak elromlani?
Eladó egy 92'évjáratú VFR 750F,41000 km-rel,olasz papirokkal,forgalomba helyezhetően.Írányár:330000ft
Helló!
Aktuális még az ajánlatod?
nemes33@freemail.hu 06-70-33 99 807
Sziasztok!
(Baj van a fékkel!)
Nemrég lettem büszke tulajdonosa egy ’02-es VFR800 V-Tec-nek. Újat szerettem volna, de nem bírtam tovább a gyűjtögetést és a spórolt pénzemből vettem egy használtat. A motor korához képest elfogadható esztétikai állapotban van, közel 30 ezret mutat az órája (sajnos szervizkönyve nincs, külföldi volt -bár ettől még lehetne könyve…). Eldőlésből adódó sebek láthatók rajta (az idomok fülei ragasztottak, lábtartó- váltókar- kormányvégek- karcosak). A motor szinte mindenben kielégíti az igényeimet egy lényeges dogot leszámítva: Fékezéskor - a fékerőt nem növelve – amint elérem a 80 km\h sebességet, elkezdi rázni az elejét. A villák előre-hátra remegni kezdenek. Ez a remegés a kormányra is nagyon zavaróan hat és kb. 60 km\h sebességig tart. A tárcsák még az eredetiek, váll nem tapintható rajta, szemre kiválónak tűnnek. Egyéb ütődés, sérülés nyomát nem látom, a betétek 20%-osak lehetnek. Véleményeket, tapasztalatokat, javaslatokat előre is köszönöm.
Széles utat mindenkinek!
Sziasztok!
tudna valaki segíteni VFR 800 első teló szétszedésével kapcsolatban?szimmeringet kell cserélni,csak elakadtunk...2001-es évjárat hol vagy milyen csavart kell kitekerni,hogy ki tudjuk szedni a szimmeringet?a legalján lévő imbusz csavar mit fog?azt fellazitottuk,de nem ért semmit...
SEGÍTSETEK,LÉCCI!
Naggyon komoly kis gép, a CBR után is élmény rá felülni.
Nálam van 2db is ( NC 24), egyik barátnőmé, másikat én élesztem újra (hajtókar törött volt). Szétszedtem a blokkot, a hajtókar okozta sérüléseken kívül minden szép, szinte gyári állapotú volt. Igazi VFR, csak kicsiben...
Nos, én 750/800-ast ismerem inkább. Azok pont a legendás megbízhatóságukról ismertek. nincs vezérműlánc, nincs probléma.
Az én 750-esemben óra szerint 104e km van, de min. két szezont állt az órája, szóval az inkább olyan 130e km lehet. Eddig én (3-ik tulaj, 2006-ban vettem) egy szeleptőkét és egy vízpumpát (utóbbit valószínűleg korábbi hanyagság miatt) kellett cserélnem. Mindennapos használatban van a motor, néha pályanapra is megyek vele, ahol odadörgöl néhány csili-vili vason ülő divatmotorosnak.
Hogy mindez mennyire igaz a 400-asra, azt nem tudom. Alapjaiban az a konstrukció, igaz biztos jobban pörög. Nem tudom.
Egy biztos a feszültség szabályzó a gyenge láncszem. Jó eséllyel azon a 89-esen (nagyon öregnek tűnik) is cserélve lehet már.
Hello igazad van a válaszoddal kapcsolatban. Konkrétabb kérdésem nem is igazán lenn. Hallottam olyanokat a vfr-ekről h nagyon eszik az olajat meg hogy a motorjuk nem nagyon megbízható. Sztem rossz nem lehet mert HONDA ( én magam is hondás vagyok ) Egyébként egy 89-es vfr 400-ast néztem ki. Öreg de sztem nem lenne rossz vétel persze ha jó állapotú.
Szerintem olvasd el mégegyszer a hsz-ed! Két kérdőjel van benne, abból is az egyik szerintem téves, hiszen ki tudja, ha nem Te, hogy szeretnél e kérdezni a vfr400-asokról?
Ami a másikat illeti, ha leülsz és elgondolkozol egy kicsit, akkor rájössz, hogy erre nem lehet mit írni. (esetleg azt, hogy "japán" vagy "jó", amivel meg nem mész sokra)
Ha konkrétabb kérdést fogalmazol meg esetleg...
Ui.: Én a régi 400-as utasélményeim miatt vettem 11 évvel később nagy VFR-t. Ma már biztos meghaladta a kor ezeket, de akkor baromi jó és kezes kis motornak tűnt.
Hello szeretnék kérdezni a vfr 400 asokról ? Milyen motorok ezek ? Nincs velük motorikusan probléma stb..... Most úgy néz ki hogy lehet hogy veszek egyet. Előre is köszönöm a segítséget.
VFR 800 vásárlásán töröm a fejem. Tudnátok segíteni mire érdemes odafigyelni, mi a "típushiba" stb...?
Korábban CBR 600f om volt egy darabig, az alapokkal képben vagyok a mociknál, de V motorral még nem volt dolgom.
Szívesen veszek mindeféle jótanacsot, intőjelet, észrevételeket a 2002 utáni tipusokkal.
ja ha valaki tud eladó 2002 utáni VFR-t , érdekel a dolog!
VI. Nemzetközi Jótékonysági Motorostalálkozó – Győrújbarát (2008. május 9-10-11.)
Tisztelt Fémszívű, "Vas"-tüdejű , és Olajvérű Barátaim!
Nem tudom, mennyien nézik az eseménynaptárt, ezért felhívom figyelmeteket, hogy
VI. alkalommal kerül megrendezésre Győrújbaráton (Győrtől 6 km) a hagyományos Nemzetközi Jótékonysági Motorostalálkozó 2008. május 9. és 11. között.
pár dologról még szeretnék érdeklödni