Nahát AIR, visszatettem a 110-es fúvókát, súbvert legmagasabbra, és bár alul és középen még tovább javult a motor teljesítménye, szóval tuti hogy így hagyom, a normál körülmények között mért végsebesség továbbra is 95-100 között van, 6.-ban, 9000 és 10000 fordulat között (ugyanez volt 100-as fúvókával, középálláson). Én már lassan belenyugszom, hogy a moci ennyit tud... ez nem karburálási probléma, az tuti...
dugó+gyűrű? prox mivel jobb mint egy gyári? azon kívül hogy vastagabb a gyűrű? amivel cak azt éred el ,hogy agyobb lesz a súrlódás és nem fog ugy felpörögni...haverom DT-jénél is ez volt!
aki alkatrész szeretne hondához annak ajálom azt www.nagyvas.hu rendelni lehet olcsón nekem a kuplung lamelák és a rugok kiszálitva (futár szolgálatal) 7000-ft volt.
Na igen, de nekem járatás előtt is ilyen volt, 100-as és 110-es fúvókával is, 90-essel meg már nem ment...
Most este ahogy megbeszéltük, visszapakoltam a 110-est, és leraktam a zégert legalulra... de kipróbálni már csak holnap tudom. Viszont alapjáratom azért nem volt, mert az alapjárati fúvóka az úszóház alján kóválygott... a szerelő elfelejtette visszatekerni, és összerakta így...
Sokal a motor mert visszahűti az üzemanyag-keverék, ezért nem melegszik fel teljesen üzemi szintre. Most hogy az enyémet járatom, rásokaltattam(hagy tocsogjon) egy kicsit és a vízhőfokmérőm ugyanazt mutatja mint neked.
AIR-hez és más NS1 tulajokhoz is kérdés:
Amennyire lehet hinni a hőfokmérőnek, az én motorom menet közben sosem melegedik fel jobban, hogy a mutató egy milliméternél messzebb kerüljön a vastag fehér csíktól... az a maximum. Sőt, a kijelző feléig, vagy picit tovább sikerül eljuttattni csak akkor is, ha álló helyben, menetszél nélkül nyígatom, de ha elindulok megint rögtön lehűl... Nos azt tudom hogy ez még mindíg jobb mintha forralná a vizet, de az se jó ha menet közben sohasem üzemmeleg igazán. Nálatok mi a helyzet?
Hallottam olyan Hondást, aki inkább leengedett a hűtővízből, és úgy jobb lett. De ha a tiétek is csak alig mozdul ki menet közben akkor nem nyúlok hozzá...
mer haver is keres
v.adam1992@citromail.hu
kellenének.. hol tudom beszerezni ?
Ez a két olaj szerintem teljesen jó hozzá, ne rakjatok bele láncfűrész olajat .
Most este ahogy megbeszéltük, visszapakoltam a 110-est, és leraktam a zégert legalulra... de kipróbálni már csak holnap tudom. Viszont alapjáratom azért nem volt, mert az alapjárati fúvóka az úszóház alján kóválygott... a szerelő elfelejtette visszatekerni, és összerakta így...
Nyugi nem hiba ez a jelenség.
Amennyire lehet hinni a hőfokmérőnek, az én motorom menet közben sosem melegedik fel jobban, hogy a mutató egy milliméternél messzebb kerüljön a vastag fehér csíktól... az a maximum. Sőt, a kijelző feléig, vagy picit tovább sikerül eljuttattni csak akkor is, ha álló helyben, menetszél nélkül nyígatom, de ha elindulok megint rögtön lehűl... Nos azt tudom hogy ez még mindíg jobb mintha forralná a vizet, de az se jó ha menet közben sohasem üzemmeleg igazán. Nálatok mi a helyzet?
Hallottam olyan Hondást, aki inkább leengedett a hűtővízből, és úgy jobb lett. De ha a tiétek is csak alig mozdul ki menet közben akkor nem nyúlok hozzá...
Kimentem kicsit kaparni :D