Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

7000-nél nem ugrik a teljesítménye hirtelen? Mi a motorkódja?
Nahát AIR, visszatettem a 110-es fúvókát, súbvert legmagasabbra, és bár alul és középen még tovább javult a motor teljesítménye, szóval tuti hogy így hagyom, a normál körülmények között mért végsebesség továbbra is 95-100 között van, 6.-ban, 9000 és 10000 fordulat között (ugyanez volt 100-as fúvókával, középálláson). Én már lassan belenyugszom, hogy a moci ennyit tud... ez nem karburálási probléma, az tuti...
Nemudtok ns1hez gyujtás elektronikát tudjátok aza kis fekete doboz
Szerintetek érdemes lenne beruházni NSR 125-re M-es jogsival? mennyire feltnő a rendőrnek ha nagyonzsirul megvan csinálva 50 es matricával ?
szia hivd fel őket igy biztosabb én is igy csináltam mond meg hogy ac08-as a gép a dobozon csak ez van f 1641 alatta 08575/35
hello és a te moccodba meik lamella kellet betudnád linkelni?
mer haver is keres
Már nem aktuális! De azért kössz!
esetleg valaki nem tudja hol lehet beszerezni?
dugó+gyűrű? prox mivel jobb mint egy gyári? azon kívül hogy vastagabb a gyűrű? amivel cak azt éred el ,hogy agyobb lesz a súrlódás és nem fog ugy felpörögni...haverom DT-jénél is ez volt!
aki alkatrész szeretne hondához annak ajálom azt www.nagyvas.hu rendelni lehet olcsón nekem a kuplung lamelák és a rugok kiszálitva (futár szolgálatal) 7000-ft volt.
hello, dhe tudok vegyél fel msnre:
v.adam1992@citromail.hu
Valaki esetleg nem tudja ,hogy NSR 50-hez.. Dugó-gyűrű-kuplunlamella
kellenének.. hol tudom beszerezni ?
Repsol sintetico, vagy castrol power1 racing.
Ez a két olaj szerintem teljesen jó hozzá, ne rakjatok bele láncfűrész olajat .
Agippal egyáltalán nem füstöl... jóhát szivatónál persze de amúgy egyáltalán nem ...!
Husqvarna full szintetikus, de nagyon füstöl vele.
Én Agip Raceinget :D nem is drága Full szintetikus és szerintem elég jó!
Ti milyen olajat használtok az üzemanyaghoz? Én IPON-t vettem 4000-ért, de szerintem szar...
Oké, akkor ebből nem csinálok problémát...
Nekem is ugyan ez van az nsrnél. Nem megy tovább! De tesóm CBR-jén sem ...szóval szerintem ez így jó!
nézd+ az adatlapom szolvero air majd feljössz msnre vmikor tárgyalni mert ujj fejéemények vannak
Na igen, de nekem járatás előtt is ilyen volt, 100-as és 110-es fúvókával is, 90-essel meg már nem ment...

Most este ahogy megbeszéltük, visszapakoltam a 110-est, és leraktam a zégert legalulra... de kipróbálni már csak holnap tudom. Viszont alapjáratom azért nem volt, mert az alapjárati fúvóka az úszóház alján kóválygott... a szerelő elfelejtette visszatekerni, és összerakta így...
Sokal a motor mert visszahűti az üzemanyag-keverék, ezért nem melegszik fel teljesen üzemi szintre. Most hogy az enyémet járatom, rásokaltattam(hagy tocsogjon) egy kicsit és a vízhőfokmérőm ugyanazt mutatja mint neked.

Nyugi nem hiba ez a jelenség.
AIR-hez és más NS1 tulajokhoz is kérdés:
Amennyire lehet hinni a hőfokmérőnek, az én motorom menet közben sosem melegedik fel jobban, hogy a mutató egy milliméternél messzebb kerüljön a vastag fehér csíktól... az a maximum. Sőt, a kijelző feléig, vagy picit tovább sikerül eljuttattni csak akkor is, ha álló helyben, menetszél nélkül nyígatom, de ha elindulok megint rögtön lehűl... Nos azt tudom hogy ez még mindíg jobb mintha forralná a vizet, de az se jó ha menet közben sohasem üzemmeleg igazán. Nálatok mi a helyzet?

Hallottam olyan Hondást, aki inkább leengedett a hűtővízből, és úgy jobb lett. De ha a tiétek is csak alig mozdul ki menet közben akkor nem nyúlok hozzá...
Belaa dobj egy képet az ns-edről!
Hívd fel őket ,hogy mostanra beindult

Kimentem kicsit kaparni :D