Sziasztok, eladnám Honda motoromat. Nem szeretném, de megrendeltem az új motort és többe kerül mint ahogy számoltuk, nagyon sürgős lenne. További infó: http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=105889
hello csucsu nekem vannak eladó oldal idomjaim 2db csak le kell fujni ha érdekel irj vissza forumon v msn en belaa_12@hotmail.com vagy hivj 06204700692
heló megtudnátok mondani mi az ns-1 gyári gyertya tipusa meg hőértéke mert a motor most szrakodott azt hittem gyujtásos mert fulladt nehezen melegedett kivettem a gyertyát totál hulla volt beraktam egy kocsi gyertyát de azzal jó volt egy darabig csak ha felmelegszik szar mert szar a hőértéke meg kocsi gyertya és azé egy kocsi nem pörög annyit
na ennek örülök, hogy rendben van a gép, nekem se volt vele sose semmi probléma, nem hagyott cserben, szerettem nagyon...hát ez sok mindentől függ, hogy milyen lesz a következő, majd meglátjuk, de 125 2t minimum, de lehet, hogy vmi 4t, természetesen speed
Hát az az igazság, hogy nekem is 75ccm volt, mindenesetre azért a 80 az tényleg nem túl sok, meg hát pirosig ki kell pörögnie mindenképpen az mondjuk tuti...sztem
Sziasztok!
Nemrég vettem csajomnak egy NS-1-est, és lenne pár kérdésem, elvégre nektek vannak tapasztalataitok:
-Gyári 50-es, mindene gyári (áttételek, henger, karbi), egyedül a kipuff dupla, Kameleon. Alattam (82kg) 80-at megy. Ez normális?
-Alapjárattól olyan 5-6000-ig rettentő erőtlen, szinte lábbal meg kell lökni, hogy elinduljon. Utána meg meglódul, viszont nem pörög 10000-nél többet, pirosba sosem megy a fordszámmérő
-Valaki levágta félbe a lábtartóit, honnan lehet bontottat szerezni?
Egyelőre ezek a kérdések merültek fel bennem, ha tudtok, és értetek hozzá, légyszi segítsetek...
elvittem, a srác megnézte meghallgatta... aztmondta, h semmi rendellenes... kicsit olyan a hangja, mint egy 125ös crossmotornak:D de azt mondta, h a légszűrő miatt van... vettem egy új akksit... meg gyertyát...így remélem az indítással minden rendben lesz...
és te mit szándékozol vásárolni?
Sztem is vidd el az a tuti, vélhetően ez nem lehet nagy baj még, de a kis zörgésből később már nagy tétel lehet! amúgy én is így voltam, hogy a kis nsr-en tanultam és most már van jogsim és szeretnék nagyobbat Neked pedig balesetmentes közlekedést és kívánom, hogy meglegyen jövőre a bandit
köszi Andris...
hát ez örömhír...
jövő májusra már úgyis meglesz a jogsim nagymotorra... és veszek egy 400as banditot...
A mocit meg most úgyis elviszem ide az East Side-ba Szolnokra...megnézik, ha van gond, úgyis megcsinálják...
ja, és kicsit rezonál... de ez tűrhető... Nagyobb utakra úgyis kocsival járok:D
Mennyiért fényeznek idomokat kb? Meg tudja nekem mondani vki?
hát ez bizony nagy pech, hogy így megnézték, de én nem igen láttam az enyémen ezt a 74ccm dolgot, biztos ki volt szedve:D hát maximumot csak ritkán adnak amennyire én tudom, 4.éves joghallgató vagyok:D
hát a szivató az nem gáz, az nekem is kellett mindig, viszont 2 rúgásra hidegen is indult! a gyertya mindig az első, azt nézd meg vagy cseréld ki az a tuti, ezer forintot megér! amúgy az 50es rendszám dolog az úgy van, hogy a már forgalomban lévő gépeknek 2011 januárig adnak haladékot a rendszámoztatásra, de a dolog még nem indult el és semmit nem tudni! tehát ha ezt az országot nézzük akkor lehet, hogy utána se lesz semmi belőle...
Szia. Két köcsög fiatal zsernyákot fogtam ki! Ez volt a legnagyobb baj. A másik, hogy a henger szivócsonkján benne van gyárilag dombormintával öntve, hogy 74 cm. Ráadásul a törvények értelmében csak azok a motorok számítanak segédmotoros kerékpárnak aminek az alvázába benne van a cm50. Ha ez nincs akkor a megyei közlekedés felügyeletnél be kell vizsgáztatni a motort, és ha a motor nem haladja meg az 50 ccm-et meg nem nagyobb a teljesítménye mint 4 Kw, és nem megy többet 45 km/óránál akkor beleütik a cm50-et és adnak egy igazolást, hogy a motor segédmotorként részt vehet a forgalomba. Egyébként mivel ma Magyarországon sok ilyen motor szaladgál, ezér vezetik be a rendszámot az összes segédmotorra, és akkor majd mind bevizsgálják. Amúgy a rendőrségen tályékoztattak erről. Eddig én sem tudtam. Egyébként ha van jogsid nagymotorra akkor csak 50e lehet a birság maximum. De állítólag nem szokták a maximumot kiszabni. Rendesek, nem?
én is nemrég vettem egy 75ös nst...
meg tudjátok mondani nekem, mikortl vezetik be ezt a rendszámos dolgot?
mert akkor nekem is kéne beszerezni egy 50es hengert... legalább a bevizsgálásra
köszi szépen...
ja.. és nem tudjátok mi lehet a megoldás: A motor alapjáraton zörög, csapágyas hangja van, pörgetve semmi hang...majd 80nál megint, de 90-100 fölött sincs hangja... ja és nagyon nehezen indul...ha kihül...csak szívatóval..és rugdoshatom... gyújtásgondja lehet, vagy lehet, h csak gyertya? nem értek hozzá
Hello! Figyelj már, nekem is ilyen volt és 75ccm, hogy a francba láttak a zsaruk ezt kívülről, mikor még haverom 175ös nsr-jét is szó nélkül továbengedte zsaru, annyit kérdezett, hogy 50es, mire haver igen, akkor jó utat! Kíváncsi vagyok tényleg...
Van egy nagy problémám, eggyik nap mentem a motorommal és egyszer csak leált.utólag kiderült h nem igán ad szikrát vagy ha ad is sztem nagyon kicsit.A trafonak semmi baja azt kiróbáltam egy másik motorba.Nekem a Hondába mondták h lehet h a gyújtáselektronikának van baja ami 32e újjonan, hát nincs kedvem megvenni főleg h nem is biztos h az a baja.
Valaki tudna segíteni?
Elöre is köszönöm.
Van egy 74ccm-es honda nsr-em. A minap a zsernyákok elkaptak vele és feljelentettek, hogy rendszám nélküli nagymotorral közlekedtem. Úgy döntöttem, mivel a motor a szivemhez nőtt, hogy levizygáztatom. A gond csak az, hogy a mocihoz egy adásvételin kívül semmim nincs és tudomásom szerint így nem lehet nekiindulni. A vas egyébként olaszországból származik. Ha valaki tud esetleg segíteni ebben, megköszönném. Már váz cserére is gondoltam. Ha valaki tud papirral akkor érdekelne.
Helló! Hát sajnos szerdán sikerült összetörnöm a motort Mentem a főúton és egy mellékutcából kifordult elém egy autó próbáltam kikerülni de még ígyis tltaláltam a kocsi jobb elejét pedig nemis mentem gyorsan de szerencsére nem sérült a váz meg a villa mert lényegébe a kocsi oldalról meglökött de az idomoknak ,a kipufogónak a hűtőnek annyi nem tudtok valami boltot ahol lehet venni hozzá? mer ha minden igaz a biztosító fizet
A hengerfejtömítést úgy csináltam meg hogy síkbahúztam a hengerfejet és lecsiszoltam a tömítest és bekentem FBS-sel és kész is
Az én NS-1 em is eladósorba került. Tavasszal 85.000,- Ft-ból lett teljesen felújítva (számla) a motorja. Kapott 2 új gumit meg egy akksit. A motor megbízható 300-400 km-es túrákat csinálunk vele és semmi baja. Jól megy, utazó kb. 90-en, de 100 felett is simán megy. Mindene működik. Irányára: 135.000,- ft. Bővebben telefonon. A motor Budapesten van. Tel.: 06209250056
Helló! Köszi! Igen még mindig a continental gumi van és olyan mint az új 165000-ért vettem! de szar volt a hengerfejtömítés és kinyomta a vizet! De 10 perc alatt orvosoltam(tuk) a problámát és 120-at megy óra szerint! Te tetted rá a gilera kiput? Jó mély hangja van tőle!
Üdv :Dávid
Kifogástala
n állapot, friss generál után.
Mi az oka ha kevés szikrát ad?Hogy kell gyújtást állítani lécci segítsetek mert megált a motorom és nem tudok vele mit kezdeni
Nemrég vettem csajomnak egy NS-1-est, és lenne pár kérdésem, elvégre nektek vannak tapasztalataitok:
-Gyári 50-es, mindene gyári (áttételek, henger, karbi), egyedül a kipuff dupla, Kameleon. Alattam (82kg) 80-at megy. Ez normális?
-Alapjárattól olyan 5-6000-ig rettentő erőtlen, szinte lábbal meg kell lökni, hogy elinduljon. Utána meg meglódul, viszont nem pörög 10000-nél többet, pirosba sosem megy a fordszámmérő
-Valaki levágta félbe a lábtartóit, honnan lehet bontottat szerezni?
Egyelőre ezek a kérdések merültek fel bennem, ha tudtok, és értetek hozzá, légyszi segítsetek...
elvittem, a srác megnézte meghallgatta... aztmondta, h semmi rendellenes... kicsit olyan a hangja, mint egy 125ös crossmotornak:D de azt mondta, h a légszűrő miatt van... vettem egy új akksit... meg gyertyát...így remélem az indítással minden rendben lesz...
és te mit szándékozol vásárolni?
hát ez örömhír...
jövő májusra már úgyis meglesz a jogsim nagymotorra... és veszek egy 400as banditot...
A mocit meg most úgyis elviszem ide az East Side-ba Szolnokra...megnézik, ha van gond, úgyis megcsinálják...
ja, és kicsit rezonál... de ez tűrhető... Nagyobb utakra úgyis kocsival járok:D
Mennyiért fényeznek idomokat kb? Meg tudja nekem mondani vki?
én is nemrég vettem egy 75ös nst...
meg tudjátok mondani nekem, mikortl vezetik be ezt a rendszámos dolgot?
mert akkor nekem is kéne beszerezni egy 50es hengert... legalább a bevizsgálásra
köszi szépen...
ja.. és nem tudjátok mi lehet a megoldás: A motor alapjáraton zörög, csapágyas hangja van, pörgetve semmi hang...majd 80nál megint, de 90-100 fölött sincs hangja... ja és nagyon nehezen indul...ha kihül...csak szívatóval..és rugdoshatom... gyújtásgondja lehet, vagy lehet, h csak gyertya? nem értek hozzá
előre is köszi
Honda NSR re keresek 50-es hegert. Rossz is érdekel. A fontos az lenne ha bele lenne írva az 50ccm.
Köszönöm
Van egy nagy problémám, eggyik nap mentem a motorommal és egyszer csak leált.utólag kiderült h nem igán ad szikrát vagy ha ad is sztem nagyon kicsit.A trafonak semmi baja azt kiróbáltam egy másik motorba.Nekem a Hondába mondták h lehet h a gyújtáselektronikának van baja ami 32e újjonan, hát nincs kedvem megvenni főleg h nem is biztos h az a baja.
Valaki tudna segíteni?
Elöre is köszönöm.
Van egy 74ccm-es honda nsr-em. A minap a zsernyákok elkaptak vele és feljelentettek, hogy rendszám nélküli nagymotorral közlekedtem. Úgy döntöttem, mivel a motor a szivemhez nőtt, hogy levizygáztatom. A gond csak az, hogy a mocihoz egy adásvételin kívül semmim nincs és tudomásom szerint így nem lehet nekiindulni. A vas egyébként olaszországból származik. Ha valaki tud esetleg segíteni ebben, megköszönném. Már váz cserére is gondoltam. Ha valaki tud papirral akkor érdekelne.
Köszönöm, sziasztok.
A hengerfejtömítést úgy csináltam meg hogy síkbahúztam a hengerfejet és lecsiszoltam a tömítest és bekentem FBS-sel és kész is
Az én NS-1 em is eladósorba került. Tavasszal 85.000,- Ft-ból lett teljesen felújítva (számla) a motorja. Kapott 2 új gumit meg egy akksit. A motor megbízható 300-400 km-es túrákat csinálunk vele és semmi baja. Jól megy, utazó kb. 90-en, de 100 felett is simán megy. Mindene működik. Irányára: 135.000,- ft. Bővebben telefonon. A motor Budapesten van. Tel.: 06209250056
Balu79
Üdv :Dávid