Nem veszekszik senki, csak volt egy kis félreértés...
Van pegasod? Van nekem is, alkatrészbe, ha kell bármi, nekem van szinte minden. (Ott van az jó 125ös MTX-, szerintem ne cseréld el 80-asra, ha eddig is bátran jártál vele és nem volt semmi... A 80-as elég gyenge ahoz képest, na meg neked tényleg jó állapotú van, ha veszel egy másik MTX-et szinte biztos, hogy rosszabb lesz, sajnos sokat leélnek, azt hiszik krossz motor...) Üdv
Amúgy nem kell veszekedni fiúk Szeretem a kis gépem de kicsike már nekem túrázni és hosszú utakra. Ahhoz meg nagy, hogy megtartsam mondjuk egy Aprillia Pegasso mellé. Ezért is döntöttem úgy, hogy eladom vagy becserélem egy nagyra, de mivel imádom ezt a típust így veszek egy 80ccm majd a nagy mellé amivel elfurikázok melóba meg vásárolni.
szep a gep. szeretem az olasz gepeket. foleg a ducatti blokkokat. :) az vmi remekmu. grat hozza. nem tudom milyen volt elotte, de most ott van a szeren.szepen rendbe raktad. sok balasetmentes kilometert kivanok vele.
Cső!
Örülök a véleményednek!Közel egy évig készült, Nem tudtam sűrűbben foglalkozni vele, mindig volt fontosabb dolgom. Le papírozni Kb. 70-90 e körül lesz. 2010 jan. 1. től a svájcból behozott járművekre sem kell vámot fizetni. Videóm még nincs, de tavasszal teszek föl. Kb 500 km-t gurultam vele. Mit mondjak, elég brutál. 5 sebességes, 185 a vége, 3-ban kuplung nélkül emeli az elejét, pedig 217 kg üres tankal a súja.
Na, elteszem magam holnapra, korán kezdek. Cső.
Szia! Nagyon szép lett, igényes munka, gratulálok hozzá! Tehetnél videót is, sokan értékelnék... Mennyi lesz lepapirozni MO-n? 100 körül beveszi nem?! Csináld meg, ha van rá keret, biztosan meg fogja hálálni... Mennyi időt és pénzt öltél bele ha szabad...? Szép estét! Zoli
Na, cső!
Amiről már írtam ,a "komolyabb" gépem az egy Cagiva Elefant 750 Lucky Exproler. Ez egy ducati blokkos olasz kitalálmány, amit az olaszok a Párizs-Dakar-ra kezdtek el gyártani. Ezt a tipust, ami nekem van ,1988-ban gyártották, össz. 1200 db. készült belőle. Hozzám romosan, üzemképtelenül került svájci forgalmival és adás-vételivel.
(Horpadt tank, törött-repedt oldal spoilerek, kicsit csörgő, henger-blokk között kifújó motor). Cseréltem szelepvezetőket, szelepeket,szelepszár szimeringeket, két db.vez.mű szíjat, vezető és feszítő görgőket. Komplett festés, és ilyen lett. Küldök róla egy pár képet. Ez éven már forgalomba helyezem, mert nem jó úgy gurulni, hogy a yardot figyelje állandóan az ember. Üdv : Laci.
Szia! Nem sértésnek mondom, de az 500-700 ccm kicsit túlzás, 500 felett nem is tudok endurót, legalábbis 2T-t nem. De az 500-as halálos, azt mondják, hogy a 250-es is tartogat meglepetéseket... Hidd el, nem kell annál nagyobb az MTX után... Amúgy jó lett a gép, sok sikert az eladáshoz és BUÉK! Üdv; Zoli
Sziasztok
Eladó Honda MTX 50/125ccm-is. Minden működik rajta. Kitűnő motorikus és esztétikai állapotban van, hölgy a tulajdonos. Erős, megbízható motorral. A motort most újítottuk fel a télen így még bejáratos, új aksit is vettem bele és szép új festést is kapott de az eredeti színben! Eladó vagy cserélhető: Honda-Aprillia-Yamaha endruro típusú 500-700ccm motorra. Csak papiros érdekel, lehet külföldi papiros is, max: 250.000Ft-ig.
Ár: 145.000Ft MTX
Szia! Nem tudom, nekem sem sikerült kivenni, a kihajtást akartam volna... Csak azt nem értem, hogy miért akarod kicserélni a szimeringet... Ha kicsit engedi az olajat, miért baj az?! Ha van benne spirál, szerintem akkor mind1. Nekem az MBX-el volt, hogy amikor nem volt benne a spirál, olaj pöttyök voltak a lábamon, motorozás után... De spirállal.... Üdv; Zoli
Van pegasod? Van nekem is, alkatrészbe, ha kell bármi, nekem van szinte minden. (Ott van az jó 125ös MTX-, szerintem ne cseréld el 80-asra, ha eddig is bátran jártál vele és nem volt semmi... A 80-as elég gyenge ahoz képest, na meg neked tényleg jó állapotú van, ha veszel egy másik MTX-et szinte biztos, hogy rosszabb lesz, sajnos sokat leélnek, azt hiszik krossz motor...) Üdv
Ha megvan írd meg mégegyszer, hogy rájöttél-e, hogy ki kit ért félre, mert hogy én senkit az biztos.
Örülök a véleményednek!Közel egy évig készült, Nem tudtam sűrűbben foglalkozni vele, mindig volt fontosabb dolgom. Le papírozni Kb. 70-90 e körül lesz. 2010 jan. 1. től a svájcból behozott járművekre sem kell vámot fizetni. Videóm még nincs, de tavasszal teszek föl. Kb 500 km-t gurultam vele. Mit mondjak, elég brutál. 5 sebességes, 185 a vége, 3-ban kuplung nélkül emeli az elejét, pedig 217 kg üres tankal a súja.
Na, elteszem magam holnapra, korán kezdek. Cső.
Írtam, hogy 2T-t nem tudok. A Transalp, TDM: 4T. (4 ütem)
Honda Transalp, Yamaha TDM stb
Amiről már írtam ,a "komolyabb" gépem az egy Cagiva Elefant 750 Lucky Exproler. Ez egy ducati blokkos olasz kitalálmány, amit az olaszok a Párizs-Dakar-ra kezdtek el gyártani. Ezt a tipust, ami nekem van ,1988-ban gyártották, össz. 1200 db. készült belőle. Hozzám romosan, üzemképtelenül került svájci forgalmival és adás-vételivel.
(Horpadt tank, törött-repedt oldal spoilerek, kicsit csörgő, henger-blokk között kifújó motor). Cseréltem szelepvezetőket, szelepeket,szelepszár szimeringeket, két db.vez.mű szíjat, vezető és feszítő görgőket. Komplett festés, és ilyen lett. Küldök róla egy pár képet. Ez éven már forgalomba helyezem, mert nem jó úgy gurulni, hogy a yardot figyelje állandóan az ember. Üdv : Laci.
Eladó Honda MTX 50/125ccm-is. Minden működik rajta. Kitűnő motorikus és esztétikai állapotban van, hölgy a tulajdonos. Erős, megbízható motorral. A motort most újítottuk fel a télen így még bejáratos, új aksit is vettem bele és szép új festést is kapott de az eredeti színben! Eladó vagy cserélhető: Honda-Aprillia-Yamaha endruro típusú 500-700ccm motorra. Csak papiros érdekel, lehet külföldi papiros is, max: 250.000Ft-ig.
Ár: 145.000Ft
MTX
Spirálom Sajna nincsen,de jó lenne.
Hogy tudnám a ford.szám mérő spirálnak a pöckénél a szimeringet kicserélni?