Halottam, hogy a Honda mbx 125 váltója megeggyezik az mtx 125 ével, és van pár kérdés. Hogy az mtx 80 váltója , vagy mbx 80 váltója is ugyan az mint az mbx 125-é ?
Ha van alkatrész akkor ide pls. konradj@freemail.hu ///Köszönöm///
eladó mtx mbx 80 alkatrészek. jó elsőtelók, henger új dugóval, új főtengő ,komplett gyujtás ,hátsó teló de nem csillapít semmit, ülés de kivan égve alul, fejidom nemszép, lámpa megvan, első kerék pereme görbe egy hejen, karbinak letörött az egyik felfogatófüle, kipufogó eleje is éppen használható csak rávan hegesztve egy darab cső stb... ha valami kérdése van valakinek akkornyugodtan használja ezt az msn címet:hajnalgabo@hotmail.com ez haveromé mer nála vannak cuccok és megkért hogy írjak. de ezen a számon fel is tudjátok hívni:30 574 65 22.
Kuplung kar konzollal, 2500Ft.
Elsőfék konzol, munkahenger, csővel, tehát a komplett rendszer: 7000Ft. (De mivel sokat állt, így az olajat cserélni kell, a fékpofák jók!)
Tárcsa: 4000Ft
Vannak kerekeim is, 2db első és egy hátsó.
A hátsónak az a baja, hogy felületi rozsda van rajta, de amúgy feszesek a küllők, szerintem amúgy jó állapotú, még annyi a baja, hogy a tőcsavarok körbe forognak benne, tehát azt ki kellene venni, és vissza tenni valahogy... Ha kell, akkor ez gumival 5000Ft.
Első kerék gumival: 7000Ft/db. (Megvan a rozsdás párja, ezen is van némi rozsda, de szeirntem amúgy jó, szóval a másik első kerék az 5000Ft gumival)
Remélem minden érthető, csinálok képeket is, ha érdekel valami, a motorok olasz bontóból vannak, nem voltak leélve, csak sokat álltak, de vigyáztak rá biztosan! Látszik rajta! Enduro gumik vannak a kerekeken, ha jól emlékszem Dunlop van valamelyiken, meg talán Pirelli. Mellékelek pár régebbi képet, ha megveszel valamit, vagy ha kell kép, megmosom és adok rendeset...
A fékmunkahengeremnek az a baja, hogy amikor elkezdem húzni be a kart, akkor valamennyi olajat, vissza a tartályba nyomat fel, és nem lefelé a nyereg felé... Ezért sajna koppra is húzhatom, akkor is csak lassít az első.
Ma ahogy mentem egy kört, visszafele kicsit meghúztam a fülét, és valahol szerintem lett valami a kipuffal. Elöl olyan mint ha kifújna. Ott is durrog a henger körül. már sajna semmit nem láttam a sötétben, de majd holnap.
Sziasztok!
Kehini HM183 és HM166-os karburátorok eladóak.
Mindegyik használt de tökéletes állapotban.
Plusz van még egy HM166-os amiből hiányzik az úszó és a szívató rudazat.
Akit érdekel írjon.
laszloadam4@gmail.com
Üdv.!
Halottam, hogy a Honda mbx 125 váltója megeggyezik az mtx 125 ével, és van pár kérdés. Hogy az mtx 80 váltója , vagy mbx 80 váltója is ugyan az mint az mbx 125-é ?
Ha van alkatrész akkor ide pls. konradj@freemail.hu ///Köszönöm///
megnéztem GPS-el, 110km/h a vége... Hát ez most csalódás.... :(
Azért kell lecserélnem, mert az enyém már ha koppra húzom a féket, akkor is csak épphogy lassít....
Elsőfék konzol, munkahenger, csővel, tehát a komplett rendszer: 7000Ft. (De mivel sokat állt, így az olajat cserélni kell, a fékpofák jók!)
Tárcsa: 4000Ft
Vannak kerekeim is, 2db első és egy hátsó.
A hátsónak az a baja, hogy felületi rozsda van rajta, de amúgy feszesek a küllők, szerintem amúgy jó állapotú, még annyi a baja, hogy a tőcsavarok körbe forognak benne, tehát azt ki kellene venni, és vissza tenni valahogy... Ha kell, akkor ez gumival 5000Ft.
Első kerék gumival: 7000Ft/db. (Megvan a rozsdás párja, ezen is van némi rozsda, de szeirntem amúgy jó, szóval a másik első kerék az 5000Ft gumival)
Remélem minden érthető, csinálok képeket is, ha érdekel valami, a motorok olasz bontóból vannak, nem voltak leélve, csak sokat álltak, de vigyáztak rá biztosan! Látszik rajta! Enduro gumik vannak a kerekeken, ha jól emlékszem Dunlop van valamelyiken, meg talán Pirelli. Mellékelek pár régebbi képet, ha megveszel valamit, vagy ha kell kép, megmosom és adok rendeset...
Üdv; Zoli
ez kimaradt
Értelem szerüen a legolcsóbb a hiányos és így tovább.
Üdv.!
Most néztem meg, kilyukadt tegnap a kipum a könyöknél....
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Olasz MTX 125 höz kellene nekem egy Users manual a blokkjáról főképpen. Nekem egy NS 125 F van, de a blokkja ugyanaz.
Köszi előre is!
Kuplung konzol karral, Első fék konzol, munkahenger, nyereg, tárcsa,
És esetleg ha van, akkor 2 kerék (első hátsó) Cross vagy enduró gumikkal?
Ezek érdekelnének így hírtelen. Árak? :)
A fékmunkahengeremnek az a baja, hogy amikor elkezdem húzni be a kart, akkor valamennyi olajat, vissza a tartályba nyomat fel, és nem lefelé a nyereg felé... Ezért sajna koppra is húzhatom, akkor is csak lassít az első.
Ma ahogy mentem egy kört, visszafele kicsit meghúztam a fülét, és valahol szerintem lett valami a kipuffal. Elöl olyan mint ha kifújna. Ott is durrog a henger körül. már sajna semmit nem láttam a sötétben, de majd holnap.
Kehini HM183 és HM166-os karburátorok eladóak.
Mindegyik használt de tökéletes állapotban.
Plusz van még egy HM166-os amiből hiányzik az úszó és a szívató rudazat.
Akit érdekel írjon.
laszloadam4@gmail.com
Üdv.!