Üdv. Amal 19 -es versenykarburátor rámegy! keress rá googlen! Csak 1-1 mm ert kell reszelni a felcsatlakozásánl, és erőseb mint ezek a gyári karbik, ennek nem törik le a füle. Torok átmérő ugyan az
Sziasztok! Honda MTX 80-ara keresek karburátort, ha jól tudom ez lenne tökéletes: Keihin HM 183. Ha valakinek van ilyen/tudja hogy honnan tudnék szerezni, akár hasonlót is, kérem írjon, mert elég fontos lenne, pénzem van. Itt az email címem is: bzoltan94@indamail.hu, de a fórumot is olvasom, ha írtok. Milyen fajta lenne még jó rá?
biztos vagy benne?
láttál már gyári kipuffot?
elég ocsmányak tudnak lenni..
Én is azt ajánlom hogy csináltass inkább.
Ha nincs belőle kiszedve az üvegszövet akkor nem hangosabb a csinált sem.
Sziasztok ha valakinek lenne 125 ös mtx hez kipufogója meg kipufogó oldali oldalidomja kb 94 es a motorom akkor az írjon már nekem emailt a koczkabalint@gmail.com-ra
biztos nemlehet de meglehet csinálni haveréval jártunk igy 5 napja
viddel a tengelyt 1 esztergájosnak furjon bele hatos menetet meg a lapátból furja ki az anyagot ami beletört és csinnáljon hozzá 1 acélcsavart nekünk 10 es imbuszból csinálták és tökéletes lett ez 1 tuti megoldás
de a tengej tuti nemjön ki csak ha széthúzod a blokkot remélem segitettem !
eltört a vége, amelyikre a lapát kerül. Vagy cserélem, vagy odaragasztom, de akkor legközelebb csak levágni lehetne, azt meg inkább nem szeretném.
Biztos, hogy nem lehet kiszedni? Csak mert egy srác lentebb azt írta, hogy ki lehet, és a tengely sem úgy néz ki(van egy kiszedve, azt nézegettem), mintha valami belülről fogná, sanszosabbnak tűnik, hogy a lapát körüli ház tartja a helyén(nem tudom mi a neve, de gondolom érthető.)
Meg ez a stift hogy néz ki? Nem hallottam még ezt a kifejezést, a google szerint meg csak dezodorokat nevezünk így.
/sikít
Leszedtem, ahogy nézem kiütni kéne a tengelyt, de nem mozdul. Ilyenkor mi a teendő? Egy bizonyos állásban kell lennie, és csak úgy jön ki, vagy mit csináljak vele? Nem ütöttem sokáig se túl erősen, nem akartam szétkúrni se a csapágyat se a fogaskerék belső felét ami ott van, de kétlem, hogy ha nagyobbakat csaptam volna rá, akkor kimozdult volna a helyéről.
Valami ötlet?
Tömítő szettet lehet venni 4,5k körül, annyira nem vészes. Én legalábbis nem vagdosnám, macerás pont akkorát kivágni amekkora oda kell, ha meg elbaszod kezdheted elölről - én is csináltam már, csak hengerfejhez, nem a legkényelmesebb megoldás.
Köszi a választ, meg is nézem gyorsan, hogy mi a helyzet, ha valami gáz van majd megint sikítok.
Kell mindig tömítés mivel,az a hézagoló szerepet is betölti!
Meg kell tudni menyi volt a vastagsága a gyárinak és venni kell olyan vastagságú tömítés papírt és ki vágod oszt csókolom!
Szerintem a 0.5mm vastagság jó lesz,vagy vegyél utángyártottat!
Elég ha kuplung deklijét szeded le. Nekem meg oylan kérdésem van ,hogy van ez a loctite hőálló paszta, tudjátok iylen piros.. Szóval az elég lenne váltó közé vagy pedig kell tömítés is ?
Azt valaki nem tudja, hogy a japán mtx vízpumpa tengelyét ki lehet-e szedni anélkül, hogy a blokk közepét megbontanám? Örülök, hogy végre rendesen össze van rakva a váltó, nem akarok semmiképp sem ott barmolni, de ma szerelési baki történt - konkrétan letört a tengely vége, amire a lapátot csavarnám.
Néztem a rajzot, de nem egyértelmű, így viszont nem akarom leszedni a kuplung deklit.
láttál már gyári kipuffot?
elég ocsmányak tudnak lenni..
Én is azt ajánlom hogy csináltass inkább.
Ha nincs belőle kiszedve az üvegszövet akkor nem hangosabb a csinált sem.
Köszönöm de a készítést azt megtudom oldani szeretnék gyárit rá.
Ha érdekel akkor írj a palacsinta@citromail.hu -ra
vagy 06 20 9 75 32 70.
E-mailen lehet jobb mer tudok küldeni képeket!
várom válaszod, üdv.: Imre
elöre is kösz!
elsö lámpa 2000
kilométerora 5000
ülés 3000
idom2000
hátsokerék 4000
tank 3000
kormány 2000
fogaskerék garnitura elsö hátso 2000
ha valami kellene 06308435077
árakat írhatnál a cuccaidról főként a hátsókerék de lehet még 1-2 apróság érdekelne.
ha valakit érdekel.06308435077
(berugótengely nincs)
Vázelemek
(elsőteló, elsőfék nincs)
buzerpipa@freemail.hu
Érdeklődni szeretnék hogy nincs-e valakinek Honda MT50-es motorhoz használati és karbantartási (service manuál) utasítása?
Ha esetleg tudtok valamit, hogy honnan lehetne letölteni ilyet azt megköszönném ha elmondanátok!
Üdv.: Kenikol
viddel a tengelyt 1 esztergájosnak furjon bele hatos menetet meg a lapátból furja ki az anyagot ami beletört és csinnáljon hozzá 1 acélcsavart nekünk 10 es imbuszból csinálták és tökéletes lett ez 1 tuti megoldás
de a tengej tuti nemjön ki csak ha széthúzod a blokkot remélem segitettem !
Biztos, hogy nem lehet kiszedni? Csak mert egy srác lentebb azt írta, hogy ki lehet, és a tengely sem úgy néz ki(van egy kiszedve, azt nézegettem), mintha valami belülről fogná, sanszosabbnak tűnik, hogy a lapát körüli ház tartja a helyén(nem tudom mi a neve, de gondolom érthető.)
Meg ez a stift hogy néz ki? Nem hallottam még ezt a kifejezést, a google szerint meg csak dezodorokat nevezünk így.
sajna azt nembirod csak ha megbontod a blokkot mivel belül fogaskerék van és 1 stiftel van rögzitve !
egyébként mi a baj a tengejel ?
Leszedtem, ahogy nézem kiütni kéne a tengelyt, de nem mozdul. Ilyenkor mi a teendő? Egy bizonyos állásban kell lennie, és csak úgy jön ki, vagy mit csináljak vele? Nem ütöttem sokáig se túl erősen, nem akartam szétkúrni se a csapágyat se a fogaskerék belső felét ami ott van, de kétlem, hogy ha nagyobbakat csaptam volna rá, akkor kimozdult volna a helyéről.
Valami ötlet?
Köszi a választ, meg is nézem gyorsan, hogy mi a helyzet, ha valami gáz van majd megint sikítok.
Meg kell tudni menyi volt a vastagsága a gyárinak és venni kell olyan vastagságú tömítés papírt és ki vágod oszt csókolom!
Szerintem a 0.5mm vastagság jó lesz,vagy vegyél utángyártottat!
Néztem a rajzot, de nem egyértelmű, így viszont nem akarom leszedni a kuplung deklit.