Szevasztok! Eladóvá fog válni a motorom MB8-as 1 hónapon belül. Teljesen gyári állapotú, fejidom+indexek+csomagtartó minden megvan, adok mellé egy komplett blokkot elektronikával mindennel együtt. A blokkot most vettem itt a fórumon 3 hete, legyen alkatrészem a jövőben. Mind a kettő blokk HC01-es. Költözés miatt lesz eladó. Akit érdekel az e-mailban érdeklődjön. Árat még nem tudok, majd körbenézek a neten. Illetve a legjobb ajánlatot várom. Képeket csinálok róla, ha otthon leszek, és feltöltöm a profilomba.
1989-es Évjáratú Honda Nsr 50-emhez keresek plexit.
Akinek van vagy aki tud jelezzen(ár mind1).
Vagy ha úgy van adom az enyémet+pénzt egy szép plexiért.
Az enyém karcos,egy 10cm-es helyen ragasztva van.(ha érdekel küldök képet)
Szevasztok Srácok!
Honda MBX 125 érdekelne!
Lenne cserébe egy fúll felújított 70-es simóm meg ráfizetnék ha valakinek lenne cseréje!
Előre is köszönöm!
Szép estét nektek!
Szevasztok!
A palástjaz kevés a boldogsághoz.
Az időkeresztmetszettel operálással is csak közelítő eredmény érhető el.
Azt meg ne akard nekem beadni, hogy minden motort szétbont, leméretezi a teljes szívórendszert karterestül, karbistul, membránostul légyszűrőstül, majd felveszi a gyújtásgörbét, powergörbét, lemodellezi az áramlást e fejben mert ezt nem hiszem el.
Nyilván kmoylabb motoroknál amiknek a csövéért többet lehet kérni, és amiknek alapból értelmesebb kipujuk van mint mondjuk egy mbx nek azoknál szükséges és végrahajtható egy teljes modellezés, a többeinek meg elég az időkeresztmetszet vagy a rutinból méretezés, amit akár hasrapacsinakk is lehet hívni.
Továbbá, megfiygelhetted volna, hogy NEM ÉN pocskondiáztam a munkáját, NEM ÉN mondtam rá, hogy "arcátlanul drága.
Úgy gondolom, én a magam részéről elég részletes magyarázatot adtam arra az egyetlen szóra, amin két napja rogózunk.
A továbbiakban nem kívánok ezzel foglalkozni.
Látom értelmesen el lehet beszélgetni veled az egészből annyi eljutot el ,hogy "többnyire"
Amihez nincs adta ahhoz elkéri amihez már elkérte ahhoz nem kéri el mégegyszer ,mert már megvan neki .Csak a gyengébbek kedvéért!
Azt hiszem olyan emberrel nem lehet beszélgetni aki nem a tényekre alapuló szakmai dolgokat nem lát benne csak valamit mondjon mindegy hogy mit csak úgy valamit ,hehogy má ... még a másikank legyen igaza. A mi a legtöbb Magyar emberre jellemző!
De ezt nehogy magadra vedd ez rád nem jellemző!
Többnyire kérni szokta hozzá a motort!Amit szétszed leméretezi a hengerpalástot,beviszi egy programba,ami megmondja az ideális fordulatszámot az adatokból,erre a fordulatszámra hangolja a kipufogót és ebben van program és 20 éves tapasztalat élő szimulációi !Amennyiben nem tudják elvinni a motort akkor pontos hengerpalást rajzot kér róla és még sok más adatot,ebből megszerkeszti, kér egy motort amire kivitelezi!Úgyhogy lehet elég sok motorrol adat,mivel mindet leméretezi.
Ezek után nem gobdolom ,hogy hasrapacsi!
Leagalább is nekem így csinálta!
Nem vállal hasraütésre , sőt más által számított kipura nem vállal garanciát a sajtátjára igen, a teljesítést illetően.
Honnan tudod, hogy mit tudok?
Sehonnan.
Akkor most én is rágjak be?
Igen képzeld, van róla fogalmam mi kell az iylesmi korrekt megtervezéséhez, pont ezért gondolom, hogy hasrapacsi.
Nehezen hihető, hogy annyi motorhoz megvan a szükséges adatsora, mint amennyihez kipukat gyárt.
Nyilván, a szaki a munkáiból következtetve egy igényes mandró aki felteszem, nem is ma kezdte.
Az ilyen kis motorokhoz megfelelő gyakorlattal eléggé lehet szemre jó csövet csinálni, felteszem így dolgozik, és ez eredmény jó.
Ettől még ez hasrapacsi.
Továbbá:
Én nem is fikáztam a munkáit, nincs is mit gyönyörű dolgokat csinál
Amit írtam, azt viszont a legnagyobb tisztelet mellett tartom.
Sziasztok!
Miért kell nektek mindig köpködni a másikat? Kipróbáltad a kipufogóját? Csináltál már?
Nem keveset kell érteni a motorokhoz ahhoz ,hogy létrejöjjön egy ilyen. Tudás kell hozzá nem hasrapacsi!
A kőművesnek sincs meg az összes ház lerakva az udvarára hasrapacsiból. Megkap egy tervet és felépíti,mert ért hozzá. Meg van a kipufogóhoz hogyan kell kiszámolni az ideális hosszt, meg hova kell hangolni a hengerhez stb, úgyhogy minden hengerhez meg lehet csinálni csak tudni kell milyen adatok és mit kell számolni hozzá.De nézz utána ha úgy is olyan okos vagy ezt mondanom sem kellene.HA meg irigyled a tudását hajrá ..rakj össze egyet mindjárt rájössz ,hogy szinte lehetetlen én is próbáltam de szar lett.Még így is ,hogy egy csomó információt beszereztem.
Oké rendben azért köszönöm :)
És még a legelső kérdésemre esetleg tudod a választ a főtengely szimering méretekkel kapcsolatban? Mert sajnos ezt én így fejből nem tudom de szeretném megvenni még mielőtt szétszedem.
Hátsó van csak bura nincs hozzá, első meg nem gyári volt benn hanem egy simson bura:) amit meg felkellett használnom amikor a komplett elejét átraktam a simsonomba
A komplett gyújtást mennyiért passzolnád el? Értem ez alatt az egész alaplapot,és a kis dobozkát az ülés alatt egbyen, valamint érdekelne még az első lámpa izzó foglalata. janeeka@freemail.hu is küldheted az ajánlatot. Köszi!
Valakinek van mbx 80 szerelési könyve? service manual....
Ha igen akkor az x-track@freemail.hu-ra kellene elküldeni, előre is köszönöm!
Neten vagy boltba ?
Valaki megtudja mondani Mb8-ba milyen gyertya való ?
1989-es Évjáratú Honda Nsr 50-emhez keresek plexit.
Akinek van vagy aki tud jelezzen(ár mind1).
Vagy ha úgy van adom az enyémet+pénzt egy szép plexiért.
Az enyém karcos,egy 10cm-es helyen ragasztva van.(ha érdekel küldök képet)
Honda MBX 125 érdekelne!
Lenne cserébe egy fúll felújított 70-es simóm meg ráfizetnék ha valakinek lenne cseréje!
Előre is köszönöm!
Szép estét nektek!
Szevasztok!
Az időkeresztmetszettel operálással is csak közelítő eredmény érhető el.
Azt meg ne akard nekem beadni, hogy minden motort szétbont, leméretezi a teljes szívórendszert karterestül, karbistul, membránostul légyszűrőstül, majd felveszi a gyújtásgörbét, powergörbét, lemodellezi az áramlást e fejben mert ezt nem hiszem el.
Nyilván kmoylabb motoroknál amiknek a csövéért többet lehet kérni, és amiknek alapból értelmesebb kipujuk van mint mondjuk egy mbx nek azoknál szükséges és végrahajtható egy teljes modellezés, a többeinek meg elég az időkeresztmetszet vagy a rutinból méretezés, amit akár hasrapacsinakk is lehet hívni.
Továbbá, megfiygelhetted volna, hogy NEM ÉN pocskondiáztam a munkáját, NEM ÉN mondtam rá, hogy "arcátlanul drága.
Úgy gondolom, én a magam részéről elég részletes magyarázatot adtam arra az egyetlen szóra, amin két napja rogózunk.
A továbbiakban nem kívánok ezzel foglalkozni.
Amihez nincs adta ahhoz elkéri amihez már elkérte ahhoz nem kéri el mégegyszer ,mert már megvan neki .Csak a gyengébbek kedvéért!
Azt hiszem olyan emberrel nem lehet beszélgetni aki nem a tényekre alapuló szakmai dolgokat nem lát benne csak valamit mondjon mindegy hogy mit csak úgy valamit ,hehogy má ... még a másikank legyen igaza. A mi a legtöbb Magyar emberre jellemző!
De ezt nehogy magadra vedd ez rád nem jellemző!
Na ezt elhiszem:)
Ezek után nem gobdolom ,hogy hasrapacsi!
Leagalább is nekem így csinálta!
Nem vállal hasraütésre , sőt más által számított kipura nem vállal garanciát a sajtátjára igen, a teljesítést illetően.
Honnan tudod, hogy mit tudok?
Sehonnan.
Akkor most én is rágjak be?
Igen képzeld, van róla fogalmam mi kell az iylesmi korrekt megtervezéséhez, pont ezért gondolom, hogy hasrapacsi.
Nehezen hihető, hogy annyi motorhoz megvan a szükséges adatsora, mint amennyihez kipukat gyárt.
Nyilván, a szaki a munkáiból következtetve egy igényes mandró aki felteszem, nem is ma kezdte.
Az ilyen kis motorokhoz megfelelő gyakorlattal eléggé lehet szemre jó csövet csinálni, felteszem így dolgozik, és ez eredmény jó.
Ettől még ez hasrapacsi.
Továbbá:
Én nem is fikáztam a munkáit, nincs is mit gyönyörű dolgokat csinál
Amit írtam, azt viszont a legnagyobb tisztelet mellett tartom.
Miért kell nektek mindig köpködni a másikat? Kipróbáltad a kipufogóját? Csináltál már?
Nem keveset kell érteni a motorokhoz ahhoz ,hogy létrejöjjön egy ilyen. Tudás kell hozzá nem hasrapacsi!
A kőművesnek sincs meg az összes ház lerakva az udvarára hasrapacsiból. Megkap egy tervet és felépíti,mert ért hozzá. Meg van a kipufogóhoz hogyan kell kiszámolni az ideális hosszt, meg hova kell hangolni a hengerhez stb, úgyhogy minden hengerhez meg lehet csinálni csak tudni kell milyen adatok és mit kell számolni hozzá.De nézz utána ha úgy is olyan okos vagy ezt mondanom sem kellene.HA meg irigyled a tudását hajrá ..rakj össze egyet mindjárt rájössz ,hogy szinte lehetetlen én is próbáltam de szar lett.Még így is ,hogy egy csomó információt beszereztem.
És még a legelső kérdésemre esetleg tudod a választ a főtengely szimering méretekkel kapcsolatban? Mert sajnos ezt én így fejből nem tudom de szeretném megvenni még mielőtt szétszedem.
Akkor nincs egy izzó foglalatod sem véletlenül kallódóban?
A gyujtás, a blokk, a tárcsafék, az elsőkerék akiflik elkeltek. már csak egy váz van hátsokerékkel meg egy tankkal