Sajnos alkatrészként nincs csak a motoron és ha több jelentkező is lesz alkatrészre a napokban akkor leszedem a sárvédőt és küldöm de csak a sárvédőért nem szedem szét a motort!2-3 nap haladékot kérek hogy kiderüljön kell-e még valakinek alkatrész!
Sziasztok ha valakit érdekel a motor 50 ccm-es normál állapotban lévő motorom eladó minden működik rajta, de ha elég jelentkező van az alkatrészekre akkor bontva is eladnám!A motor még egyben van ha az alkatrészekről fényképet kértek teszek fel azokat is!Meg van még néhány 80-as hoz való alkatrészem is ha valakit érdekel!
Egy jótanács! Ami működik gondolok itt az elektronika részére az MB-nek, azt nem kell piszkálni. Nyáron szerettem volna visszakötni az indexeket, meg gyújtáskapcsolót is kikötötte az előző tulaj, 2 hetembe került, mire kibogarásztam az egészet. De most működik. Ha valamilyen segítsége kell, kérdezz bátran.
Help!
Egy mb 80-asról lenne szó. A motor elindul 4000-ig felpörög és lefullad utána. Az olajtartály kilett véve az olajcső egy 5-ös csavarral le lett zárva és 1:40-es keveréket kap. Jah és egy lényeges dolog 5 évet állt a motor. pls valaki segítsen
köszi
Megértem, kilehetfogni olcson is de ha valakinek sürgős egy blokk, akkor akár meg is veszi ezt, alkudni meg kötelező nekem meg nem sürgős az eladás, ha netán sürgős lenne akkor olcsobb lenne
Amugy nem kötekedés volt csak vélemény, de 15 a gujtásért meg 30 a blokkért karbi nélkül,
azért sok mert kb 1 éve vett haverom egy felújított mbx blokkot, karbival gyujtással 35 ért, nah ezért sok ez 45ért, karbi nélkül.én az mbx emet is 40 ért vettem aminek annyi baja volt h megkellett fúratni.
üdv Roland
Nagyon durván, nagyon első k9özelítsben, akkora karbit érdemes rátenni maximum, amit még meg tud szívn a motor megfelelő légsebesség mellett, nagyobbat nem érdemes.
sokkal kisebbet meg azrért nem, mert csökken a teljesítmény, melegedni fog stb.
Igazából, hogy egy tök széria mooron 16vagy 18as karbi van, nem sokat számít, seggel alig észrevehető.
Viszont hozzá kell állítani a géphez, ezt nem úszod meg.
Első k9rben az ajánlott ufószintet kell belőni, utána hogy erősen nagyjából jó legyen az alapjárat környékeÍ(magyarul ne álljon le) akkor nagyról indítva be kell lőni a főfuvi majd a tű, majd az alapjárati értékét.
Ez a menet.
van egy honda mbx 80 am ezen ha minden igaz gyárilag 18 as karbi van de az enyém törött meg a belseje is elég gány, na most szereztem egy 16 osat ami mondhatni hogy patent, de 90 es fuvóka van benne.
Ha átraknám a fuvókákat a 18 as karbiból akkor estleg működne vele a gép ? vagy nem ajánlod? keveselne ? köszi a választ előre is :D
Ilyenre lenne szükségem: