Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van olyan alu (durál, fredál mittomén) ami a mezei vasat(s235) beüti
Aluból láckereket?
Azért mérget ne vegyél rá, hogy van akkora és oylan cuccuk, ezért kell felhívni.
köszi, életet mentettél:)
hm hm.
Én pesten, a bronzker nevű kis büdös szinesfémboltban szoktam iylesmit venni, keresd ki guglin, hívd fel, kérdezd meg.
Nekem eddig mindent elvágtak amit kértem.
Nem tudsz olyan boltot, méhtelepet ahol 7-8mm vastag 50×50cm-es alutáblát lehet venni lánckeréknek?Ahol eddig próbáltam ott csak nagy méretbe volt és nem vágják.
az a csavarodott alubasz, amibe az olajozás megy?
Mikuni hm183 van rajta eredetileg, mint az mtx en.
Egy karburátorfelfogató rész lehet hogy kellene
Milyen karbija van annak alapból?
mbx re való karbi eladó.
(és még egyéb blokkalkatrészek is)
ÜDV! A minap került hozzám egy Honda MB5-ös motor, kissé levan pusztulva. Keresek hozá légszüröházat és lábtartót ha valakinek van eladó szivesem megvenném
Ne haragudj, rosszul emlékeztem, de a mondanivalómon nem változtat. :)
Nem dellorto hanem AMAL karbit írtam.
Még egy kérdés. Hova valósi vagy?
Szia!
Igazából csak a fedele kéne, az akkufedéllel együtt, külön is eladó?
Láttam már töröttet, de 50-ből 1 ha eltörik a "remegéstől" :) Mondom nem tuningolni, nem tákolni akarok, én csak szeretnék magamnak egy használható kisvárosi motort, ami nem issza el a gatyámat is. Az MB 70-80-as maximális általam használt tempóval 2 fél-3 literrel tökéletesen el volt, ellenben a simsonom átlagos tempóval (nem hajtom egyik motorom se) 3.7 litert eszik (fiatal voltam, hülye, és havernak odaadtam megreszelni.)
A másik meg, hogyha egy dell'orto-hoz ha csinál(tat)ok átalakítót teszem fel alumíniumból, az ugyanúgy eltörhet, nem? :) Különbenis, ha eltörik, egy ezresből megvarrják (haveromnak az MB5-ösén is volt ez gond), egy átalakítót nem csinálnak meg ennyiért, és a dell'orto mégsem erre a motorra van kitalálva, én meg nem érzem magam okosabbnak a japán gépészmérnökcsapatnál. :)
Szia légszüröházat tudok adni 3 ezer forint kompletten.
Igen? Bárhol ohzzád vágnak 10-ért eggyet? Akkor miért itt keresgélsz? Nembaj vegyél rá Kehin karbit a remegéstől úgyis el fog törni.......
Persze, nem egy kategória a kettő.
próbáld meg a tűn kissebbre állitani hogy kevesebb anyagot kapjon ha nem jó még a leggkissebben se akkor kissebb fúvókát rakjál bele! sok sikert ezt saját tapasztalatom alapján irtam!
Persze, de meddig? :)
Láttam én már karón varnyút, és szép dolog, amikor megy egy simson 100-at, de én csak röhögök az ilyenen, mert emellett benyel 6-8 litereket.
És van motoros tapasztalatom, nem fikázom a Simsont, nagyon jó motor, de (anno 3 Hondám volt, 2-t vettem alkatrésznek, a meglévő MB-hez, de sajnos el kellett adnom az egyben lévőt, mert kellett a pénz egy 350-es Csepptankos Jawára :) ), szóval az MB-ről visszaülve a Simsonra, hatalmas visszaesés, nem is teljesítmény, (persze az is, de )inkább a váltó hatalmas holtjátéka zavar, ellenben az MZ teleszkópok jobban kímélik a gerincem. :)
Hmm hmm, azért van pár "tanyatuning, amin meglepődnél hogy tud haladni.
Pofon egyszerű, főtengelyszimmering. Menj el csapágyboltba, és vegyél bele két oldalra, előtte azért nézd meg a méreteket alkatrészkatalógusban. :)
A lósz@rt, 10-ért akárhol hozzám vágnák, csak mivel minimális reszeléssel, vagy talán anélkül is rámegy Simsonra, elég soknak az a sorsa. Többek közt az enyémről is egy simsonon landolt. A tanyatuningosok meg hülyék, és gond nélkül kiadnak ennyit 5 km/h-s végsebességnövekedésért. Én csak egy gyári veterán japán motort szeretnék magamnak.