hm hm.
Én pesten, a bronzker nevű kis büdös szinesfémboltban szoktam iylesmit venni, keresd ki guglin, hívd fel, kérdezd meg.
Nekem eddig mindent elvágtak amit kértem.
Nem tudsz olyan boltot, méhtelepet ahol 7-8mm vastag 50×50cm-es alutáblát lehet venni lánckeréknek?Ahol eddig próbáltam ott csak nagy méretbe volt és nem vágják.
ÜDV! A minap került hozzám egy Honda MB5-ös motor, kissé levan pusztulva. Keresek hozá légszüröházat és lábtartót ha valakinek van eladó szivesem megvenném
Láttam már töröttet, de 50-ből 1 ha eltörik a "remegéstől" :) Mondom nem tuningolni, nem tákolni akarok, én csak szeretnék magamnak egy használható kisvárosi motort, ami nem issza el a gatyámat is. Az MB 70-80-as maximális általam használt tempóval 2 fél-3 literrel tökéletesen el volt, ellenben a simsonom átlagos tempóval (nem hajtom egyik motorom se) 3.7 litert eszik (fiatal voltam, hülye, és havernak odaadtam megreszelni.)
A másik meg, hogyha egy dell'orto-hoz ha csinál(tat)ok átalakítót teszem fel alumíniumból, az ugyanúgy eltörhet, nem? :) Különbenis, ha eltörik, egy ezresből megvarrják (haveromnak az MB5-ösén is volt ez gond), egy átalakítót nem csinálnak meg ennyiért, és a dell'orto mégsem erre a motorra van kitalálva, én meg nem érzem magam okosabbnak a japán gépészmérnökcsapatnál. :)
próbáld meg a tűn kissebbre állitani hogy kevesebb anyagot kapjon ha nem jó még a leggkissebben se akkor kissebb fúvókát rakjál bele! sok sikert ezt saját tapasztalatom alapján irtam!
Persze, de meddig? :)
Láttam én már karón varnyút, és szép dolog, amikor megy egy simson 100-at, de én csak röhögök az ilyenen, mert emellett benyel 6-8 litereket.
És van motoros tapasztalatom, nem fikázom a Simsont, nagyon jó motor, de (anno 3 Hondám volt, 2-t vettem alkatrésznek, a meglévő MB-hez, de sajnos el kellett adnom az egyben lévőt, mert kellett a pénz egy 350-es Csepptankos Jawára :) ), szóval az MB-ről visszaülve a Simsonra, hatalmas visszaesés, nem is teljesítmény, (persze az is, de )inkább a váltó hatalmas holtjátéka zavar, ellenben az MZ teleszkópok jobban kímélik a gerincem. :)
A lósz@rt, 10-ért akárhol hozzám vágnák, csak mivel minimális reszeléssel, vagy talán anélkül is rámegy Simsonra, elég soknak az a sorsa. Többek közt az enyémről is egy simsonon landolt. A tanyatuningosok meg hülyék, és gond nélkül kiadnak ennyit 5 km/h-s végsebességnövekedésért. Én csak egy gyári veterán japán motort szeretnék magamnak.
Én pesten, a bronzker nevű kis büdös szinesfémboltban szoktam iylesmit venni, keresd ki guglin, hívd fel, kérdezd meg.
Nekem eddig mindent elvágtak amit kértem.
(és még egyéb blokkalkatrészek is)
Igazából csak a fedele kéne, az akkufedéllel együtt, külön is eladó?
A másik meg, hogyha egy dell'orto-hoz ha csinál(tat)ok átalakítót teszem fel alumíniumból, az ugyanúgy eltörhet, nem? :) Különbenis, ha eltörik, egy ezresből megvarrják (haveromnak az MB5-ösén is volt ez gond), egy átalakítót nem csinálnak meg ennyiért, és a dell'orto mégsem erre a motorra van kitalálva, én meg nem érzem magam okosabbnak a japán gépészmérnökcsapatnál. :)
Láttam én már karón varnyút, és szép dolog, amikor megy egy simson 100-at, de én csak röhögök az ilyenen, mert emellett benyel 6-8 litereket.
És van motoros tapasztalatom, nem fikázom a Simsont, nagyon jó motor, de (anno 3 Hondám volt, 2-t vettem alkatrésznek, a meglévő MB-hez, de sajnos el kellett adnom az egyben lévőt, mert kellett a pénz egy 350-es Csepptankos Jawára :) ), szóval az MB-ről visszaülve a Simsonra, hatalmas visszaesés, nem is teljesítmény, (persze az is, de )inkább a váltó hatalmas holtjátéka zavar, ellenben az MZ teleszkópok jobban kímélik a gerincem. :)