alaphelyzetben feszíti a bovdent a motor de lehet hogy túl feszes vagy laza és azért rángatja ide oda? nem tudom pontosan de mindenképpen ellenőrizd a bovden beállítást
Hali! Azt szeretném megkérdezni, hogy az mitől lehet, hogy amikor alacsony a feszültség az aksiban és ráadom a gyújtást akkor a power motorja elkezd össze vissza rángatozni és körbe forogni. Emiatt már egy bowdent is elszakított....
Szia! Hát most vettem bele ezt(T.K.R.J) a képen a bal oldali(a jobb oldali volt benne amikor megvettem)! Ha japánt akarsz bele érdeklődj itt: http://www.omegamotor.hu/index...!
Üdv! Mivel itt szinte mindenkinek crm van,ezért mindenki a crm-et fogja javasolni, fogadjunk ! RX nek a "blokkjával" van tapasztalatom,mivel volt tuareg wind és rally-nk is(ugyan az a blokkja mint az rx-é)! Az,hogy így meg úgy sz@r mert olasz nem igaz...ha már csak azt nézzük,h a blokk am is osztrák! 20 000km után a wind-ben nem kellett semmit cserélni,abszolút megbízható és erős volt! Persze mindenből ki lehet fogni sz@rt és jót 1aránt! Bevallom crm ből egyedül csak 1et próbáltam,de teljesítménye lehervasztó volt...Persze ezzel nem szidni akarom félre értés ne essen,lehet pont az volt ilyen,de azt kell mondanom néhányan meglepődtünk,hogy a 26lóerős teljesítményével egy 22lovas nyitott dt125R szinvonalát hozta...Én am mindenképp rx et ajánlanám jobb futómű,szebb felépítmény,nagyobb teljesítmény(elvieleg 34 hp,volt aki padon lemérete és ott is tudott 30at)! Mondom én ezt mint egy kivülálló!
Helló mindenkinek! segítséget szeretnék kérni!
Lehet hogy hülye kérdés (mivel itt mindenki crm-es ),de szeretnék nemsokára 125cc-ben venni egy endúrót , és az Aprilia Rx 125 és Honda Crm 125 között filózok . (az rx külseje miatt tetszik talán kicsit jobban de a crm mégis csak honda)
szerintetek melyiket érdemes vennem ha jó kezelhetőséget és megbízhatóságot szeretnék?
Szia! Nekem pl.: a Made In Japan felírat helyett, Japan Model van ráírva,azt mondták,hogy ez eredeti japán dugattyúszett...Mostmár kételkedek benne,lehet "átvertek"!? Képen a bal oldali!
Ha rendesen megy a géped akkor semmi gáz, nekem is csak ennyire megy fel, de többen mondják hogy ez termosztát meghalásra utal, vagyis pontosabban nem rendesen működik a termosztát. Ha nincs gáz a géppel ne foglalkozz vele.
alaphelyzetben feszíti a bovdent a motor de lehet hogy túl feszes vagy laza és azért rángatja ide oda? nem tudom pontosan de mindenképpen ellenőrizd a bovden beállítást