Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lehet beállítás probléma

alaphelyzetben feszíti a bovdent a motor de lehet hogy túl feszes vagy laza és azért rángatja ide oda? nem tudom pontosan de mindenképpen ellenőrizd a bovden beállítást
nem tudom szerintem próbálj meg másik aksit nemhogy nagyon gondokat csinál,nekem nem volt ilyen gondom még....
Hali! Azt szeretném megkérdezni, hogy az mitől lehet, hogy amikor alacsony a feszültség az aksiban és ráadom a gyújtást akkor a power motorja elkezd össze vissza rángatozni és körbe forogni. Emiatt már egy bowdent is elszakított....
kössz mert szerintem én is azt fogok bele venni....
De ha nem sajnálod rá a pénzt (kb 25 000) akkor wössner-t vennék a helyedben,nagyon igényes még a kialakítása,megmunkálása is!
Szia! Hát most vettem bele ezt(T.K.R.J) a képen a bal oldali(a jobb oldali volt benne amikor megvettem)! Ha japánt akarsz bele érdeklődj itt: http://www.omegamotor.hu/index...!
és most milyen dugót vettél bele?
Na utánna jártam T.K.R.J,uh japán tényleg....
Sziasztok!

Megtudná nekem mondani valaki, hogy a CRM 250-es hátsó lánckereke megegyezik a Cr ével?
Igen, ez Olasz MTX dugattyúja!
igen, szoktunk alakítani

Köszi az protektoringet, de most kihagyom, de a tapasztalatokat feltétlen oszd majd meg
jó döntés!
Hát nekem eléggé olyan hamisitósan hangzik, bár kitudja. Ez MTX dugó? mert a crm tuti nem ablakos.
Ja és még a motorok súlya érdekelne (hallottam hogy az rx 120 kiló körül mozog de ez kicsit meredek :S)
Kösz mindent!
De am a 2. oldalon pont van róla összehasonlító teszt!
Üdv! Mivel itt szinte mindenkinek crm van,ezért mindenki a crm-et fogja javasolni, fogadjunk ! RX nek a "blokkjával" van tapasztalatom,mivel volt tuareg wind és rally-nk is(ugyan az a blokkja mint az rx-é)! Az,hogy így meg úgy sz@r mert olasz nem igaz...ha már csak azt nézzük,h a blokk am is osztrák! 20 000km után a wind-ben nem kellett semmit cserélni,abszolút megbízható és erős volt! Persze mindenből ki lehet fogni sz@rt és jót 1aránt! Bevallom crm ből egyedül csak 1et próbáltam,de teljesítménye lehervasztó volt...Persze ezzel nem szidni akarom félre értés ne essen,lehet pont az volt ilyen,de azt kell mondanom néhányan meglepődtünk,hogy a 26lóerős teljesítményével egy 22lovas nyitott dt125R szinvonalát hozta...Én am mindenképp rx et ajánlanám jobb futómű,szebb felépítmény,nagyobb teljesítmény(elvieleg 34 hp,volt aki padon lemérete és ott is tudott 30at)! Mondom én ezt mint egy kivülálló!
Helló mindenkinek! segítséget szeretnék kérni!
Lehet hogy hülye kérdés (mivel itt mindenki crm-es ),de szeretnék nemsokára 125cc-ben venni egy endúrót , és az Aprilia Rx 125 és Honda Crm 125 között filózok . (az rx külseje miatt tetszik talán kicsit jobban de a crm mégis csak honda)
szerintetek melyiket érdemes vennem ha jó kezelhetőséget és megbízhatóságot szeretnék?
én szerintem a winseco szettet veszem,
Szia! Nekem pl.: a Made In Japan felírat helyett, Japan Model van ráírva,azt mondták,hogy ez eredeti japán dugattyúszett...Mostmár kételkedek benne,lehet "átvertek"!? Képen a bal oldali!
Ez nem gyári dugó, de nem is gagyi, valami jóféle, a márkáját nem tudnám megmondani.
Ha rendesen megy a géped akkor semmi gáz, nekem is csak ennyire megy fel, de többen mondják hogy ez termosztát meghalásra utal, vagyis pontosabban nem rendesen működik a termosztát. Ha nincs gáz a géppel ne foglalkozz vele.
itt egy másik kép is...
Hali! az baj, hogy csak ennyire megy fel a vízhőfokom? Vagy ez a normális?