Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy kis csemege (Ez pl nincs benne a Haynes féle könyvben)
http://ericgorr.com/2%20stroke...
Az enyémet még nem sikerült értékes dolgok gyűjtésére megtanítani. Még megelégszik a cigicsikkel üres üdítős flakonnal, most valami ezer éves fotel lábat szerzet de csak egyet.
Enyém egyszerűen SZEREZ. Ezt azt. Legtöbbször fenyő tüzifát, ünnepnapokon akácot. Vagy tüzijáték-petártdát, labdát, nyílvesszőt. De volt, hogy megjelent egy doboz bontatlan Castrol hajtóműolajjal. Ezt később az akkori TS MZ-mbe tettem.
Addig jó!
Szeret segíteni. Csipkedi a kabátomat meg a kesztyűmet, mászik az ölembe, meg lopja a rongyot, smirglit, féktisztítós flakont
Nagyon szép Megevett egy embertet
Kóbor kutyára nem bízok szakmunkát . Saját végzi
Így olyan mintha körberágták volna a kóborkutyák
A drágaságom ortopéd szakrendelésre került. Majd megy belgyógyászatra is. Bizony
Rendben
eladó CRF RMZ
Hello Mindenki,

Héjjjj Csikánó: úton a csomag, viszont balfasz voltam és amit megbeszéltünk azt kurvára elfelejtettem. Szóval cetlit ne keress nincs benne
Egyébként mindennel 1ütt 95 kilóra lőheted a telót.
Kösz
Én ezt értem,csak azt mondom amit olvastam.
Mán bocsi, de azt kilométerórának hívják.
Üzemóra= üzemelési idő.
Motor beindul, pöfög alapjáraton vagy full terhelésen, mérő elindul.
Motor leáll (nem forog a főtengely. az utánfutón való szállítás nem számít bele az üzemidőbe) üzemóra számláló leáll.
Mértékegysége az ÓRA ami hatvan percből áll és nincs semmilyen szorzója meg osztója.
Már bocsi hogy ép a te hozzászólásodhoz írtam, de már a sok érdekes elmélet már kell korrigálni.
Mint pl.: 1 üzemóra = 1 tank benzin, Meg ha enduróba van használva a motor akkor 1,5 óra az 1 óra stb
Ezt nem hallottam még, elég furcsa.
Én úgy tudom,hogy pl az "utcai" Bergeken is csak akkor méri az ü.ó,ha forog a kerék
Ha egy helyben bőgeted a motort órákon át, az meg nulla üzemóra lesz?
Értem.Nem lehet.hogy úgy méri az üzemórát ahogy forog a kerék?
Ja, a műszer érdekel....Arról semmit. Szerintem egy sima digitális km óra. Üzemórát szerintem nem tud, mert nincs neki kábel.
Minden olasz belpiacos kétütemű crossmotoron ilyesmi van, így alakítják át versenyenduronak, hogy lámpás és ezzel együtt rendszámos legyen. 20 éve kitalálták már, de itthon csak crosst lehet eladni, gondolom Gézáék is ezért szedték le.
Csika küldtem mailt!
Pedig ilyen idős korban már tagadni szoktak
de legalább bevallja a korát
Szép motor jó motor csak kicsit drága