Az enyémet még nem sikerült értékes dolgok gyűjtésére megtanítani. Még megelégszik a cigicsikkel üres üdítős flakonnal, most valami ezer éves fotel lábat szerzet de csak egyet.
Enyém egyszerűen SZEREZ. Ezt azt. Legtöbbször fenyő tüzifát, ünnepnapokon akácot. Vagy tüzijáték-petártdát, labdát, nyílvesszőt. De volt, hogy megjelent egy doboz bontatlan Castrol hajtóműolajjal. Ezt később az akkori TS MZ-mbe tettem.
Héjjjj Csikánó: úton a csomag, viszont balfasz voltam és amit megbeszéltünk azt kurvára elfelejtettem. Szóval cetlit ne keress nincs benne
Egyébként mindennel 1ütt 95 kilóra lőheted a telót.
Kösz
Mán bocsi, de azt kilométerórának hívják.
Üzemóra= üzemelési idő.
Motor beindul, pöfög alapjáraton vagy full terhelésen, mérő elindul.
Motor leáll (nem forog a főtengely. az utánfutón való szállítás nem számít bele az üzemidőbe) üzemóra számláló leáll.
Mértékegysége az ÓRA ami hatvan percből áll és nincs semmilyen szorzója meg osztója.
Már bocsi hogy ép a te hozzászólásodhoz írtam, de már a sok érdekes elmélet már kell korrigálni.
Mint pl.: 1 üzemóra = 1 tank benzin, Meg ha enduróba van használva a motor akkor 1,5 óra az 1 óra stb
Minden olasz belpiacos kétütemű crossmotoron ilyesmi van, így alakítják át versenyenduronak, hogy lámpás és ezzel együtt rendszámos legyen. 20 éve kitalálták már, de itthon csak crosst lehet eladni, gondolom Gézáék is ezért szedték le.
http://ericgorr.com/2%20stroke...