Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy legyen
Szét lett szedve a karbi a túlfolyás miatt. Most jó lett remélem.
NA erre is megkaptam a választ:)KÖszönöm nektek
További jó motorozást!
Ezt gondolom én is ez az egyetlen számomra logikus dolog,de biztos akarok lenni benne!naGYON NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM HOGY ILYEN GYORSAN SEGÍTETTÉL!
Ezzel a főtengelyszimering cserével akkor nem nyulok mellé!
Köszi mégegyszer
Esetleg a többi kérdésre te nem tudsz válaszolni mármint a megfelelő váltóolajra gondolok?
Maga nagyon gyors Kötömö pihent ma?
Főtengelyszimmeringes,valószínű a hígabb olajat már nem bírta.Előfordul. Cseréld ki, azt tegyél bele 2T váltóba való olajat.Igazából mindegy milyen,úgyis cserélgetni kell.
Főtengelyszimering behalt ,és beszívja az olajat azért kezdett el nagyon füstölni. És azért is nem megy .
Sziasztok!
SŰRGŐS SEGÍTSÉGET SZERETNÉK KÉRNI TŐLETEK!
Vettem egy 1992 cr125öt 3napja.Ma motoroztam volna a kipróbálásóta elösször(akkor nagyon jól ment minden ok volt vele)és gondoltam elötte azért lecsérelem a váltóba az olajat benne,mert biztos ami biztos!Ezt is tettem(ATF automata válto olajat vettem amit itt javasoltatok hozzá,típusa Q8 auto 15)lecsréltem 650ccm-et töltöttem bele ami rá is van irva.Elötte sajnos a KArbin a anyag/levegő arány ellett állítva de szerintem az nem játszik közre a gondomban.Tehát lecseréltem elindultam vele,és amikor 2ba húztam neki egy kövérgázt tortyogott(belefulladt) és nem ment,de ha szépen lassan huztam a gázt akkor pedig szépen kiforgott,így mentem vele max 600métert majd lefulladt és onnantól kezdve nem tudtam beindítani(se berugni se betolni)!Volt egy gyertya csere utánna elindult de megint tortyogott!Egy kis tökölés után ujra sikerült életet lehelni belé,de olyan szinten elkezdett füstölni(kékes szürke füst) és köpni ki az olajat a kipufogón hogy az nem létezik,plussz még a toroknál is elkezdett folyni belőle az olaj,és nem lehetett többet elindítani:(
Legyen szíves aki tudná hogy mi lehet a baja,az sürgőssen válaszoljon mert nagyon nagyon fontos lenne hogy jó legyen!
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Még esetleg arra is válaszolhatnátok,hoyg pontossan(márka,típus)TI milyen olajat raktok a cr-ekbe váltóolajnak,tehát egy megbízható és bevált olaj márkára és tipusra lennék kiváncsi ami jó bele nagyon!?
NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGEKET ELŐRE IS!
Jó Motorozást Mindenkinek!
Talán....
Nem tudom milyen évjárat, nem pdf, szkennelt
Van valamelyikőtöknek 2005-ös CR125R-hez könyve pdf-ben?
Vagy a netről valahonnan levehető ingyen?
USPS Priority Mail, szóval 5-7 munkanap alatt ittvan. Nekem is pénteken adták fel csütörtökön ért házhoz.
postával együtt enyi az áruk.
Jó az nekik,majd megtudják
Posta mennyi lesz?
Namura dugóról hallotam, még gondolkodtam is rajta mert ebayről 11-12e ért meglenne a 03-as CR 250be. De utána olvasta külföldi fórumokon és 10ből 9 embernél 15-20 óra után eltört. Szóval lehet hogy nem véletlenül olyan olcsó. Igy Vertex lett, ebayről 19e-ért.
Hali
Olyan kérdésem lenne hogy nemtudja valaki hogy egy 99es cr 250es első telójába mennyi olaj kell ?
Köszi hali
Olvastam,köszi,megy a cuccos
Csika küldtem mailt!
Van itt egy kereső. Ha a megfelelő kulcsszavakat írod be, akkor választ fogsz kapni a kérdéseidre.
Hali.
Kérlek segítsetek.Milyen oljat vegyek egy 125ös cr-be a váltójába,milyen tipusokat és fajtákat ajánlotok amik beváltak,pontos tipusra és márkára lennék kiváncsi,meg a keverékhez ti milyen oljakat ajánlotok?Köszi a segítséget!
Jó motorozást!
Ez tényleg érdekes:
Racetek kézvédő, ülés, Pro cripcuit rendszer dobbal. A motor korházképes
Ne aludjatok, vegyetek 98-as CR125-öt csupa furcsa extrával.
dyslexiax
Nálunk még nem terjedt el, egy amerikába települt japán vállalatról fütyül legendát a szél.
http://www.namura.com/
Namura, nem nagyon hallottam róla. Milyen gyártmány?
Lehet ilyet kapni Magyarországon?
Szerelő haver Vertex-re és a Namurára esküszik, nekem eddig Prox-ok voltak, azt van, aki utálja. Wössnerről kérdezd Sutyerákot a GasGasban.