Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pörögjön az aki olvasni akar
Pörögsz nagyon
Ugyanaz a henger van,csak másik dugó benne,és nem ér bele?Hátakkó most jól van összerakva.
http://www.datafan.com/TunersH...
Na itt van még egy csak hogy senki ne unatkozzon hihi
Akkor lenne egy másik kérdésem, az hogy lehet hogy a powernak a 2 nyelve beleért az előző dugóba?
http://www.t20suzuki.com/racin...
itt is van egy kis érdekesség
Nagyon sokat.Van itt kép is tavalyról valahol a topikban.
Te csináltál már ilyet?
Na, azt ugyan ménem?Nem lesz annak semmi baja.
Azok nincsenek .Az a két luk a gáthoz a dugóba azért kell,hogy megtartsa az olajat,és kenje a gátat .okosabbak a gátat is mélyítik,mert az deformálódik a melegbeeeee.Oszt ragad megfele a gyugó.Nem átmenő
Nem mondtam hogy REPEDNI FOG, csak nem volt biztos abban hogy tudok olyan furatot csinálni mint amit gyárilag készitenek rá.
ezek is be vannak rúgva...
http://images.google.hu/imgres...
itt meg tanálod hova mekkora lik kell
nekem is ki volt fúrva,és nem repedt
hi, én érdeklődtem a furatok miatt. végeredménybe ugy döntöttem hogy nem furom ki a dugót, nehogy a rezgéstől repedés induljon furatból/furattól.
Most arról a két kis furatról van szó, ami a dugattyú oldalán a gát vonalában van?
jó duma
valamit lehet, félreértettem
ÁTMENŐŐŐŐ? Be vagy rúgva?
Nem zsákfurat, hanem átmenő, különben nem keni a gátat semmi. De hogy ki volt, aki kérdezte...nem emlékszem
Ha jól emlékszem valaki itt csinált már plusz olajzó zsákfuratokat a dugóba. Leírná hogy csinálta pontosan, hogy kell bemérni? Meg hogy érdemes vele szenvedni?
Szerinted a héten lesz valami a kerékből? Mert hétfőn megyek nagy faluba és hátha...
Bammeg,szítkaptam Tuning a bele,de ezután vigyázzál rá
? mi vaaan?
1 nap alatt odaért? Magyar Posta...I'm lovin' it......
Megjött a telód