Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

attakuva
99-es is az tuti,a többiről nemtudok nyilatkozni,kiábrándúltam belőle
Én nem vagyok öreg, de ezeknek a vázaknak tényleg voltak hibái. Az első és a második generációs vázaknak voltak problémái hegesztéseknél repedtek rosszabb esetben törtek. Nem tudom hogy a 250-esnél mikor de a 125-ösnél biztos hogy 2002-ben jelent meg az új 3. generációs váz amivel már nem voltak ilyen gondok. Ezt nem Én találtam ki hanem több forrásból is hallottam és az ismerőseim között is volt olyan akinek a váz eltört. A hegesztés elég drága és az már nem lesz olyan mint a gyári.
De csak az első széria, vagy az újabbak is?
Reped
Sziasztok!
A nagyöregek segítségét szeretném kérni.
Ugye elvileg a cr-nél 1998-ban hozták ki a alu vázat. Nem tudjátok, van ennek az évjáratnak valami vázikus problémája, betegsége? Mert ugye első széria...
Ha tudtok, írjatok légyszi!
Elvonási tünetek
meglesz minden a csomagban!
kösz még1x
Most is csináltam 2 olyantot is,két különböző súlyú emberre,nekik tetszik.Majd súlyod írd már bele egy cetlire légyszi
csakjobb lehet...most pattog mint a gumilabda
hát vazz....baromira bízom benned
Küldjed,hátha jobb lesz mint volt
Hello mindenki!
Először is sorry akinek ígértem valamit a múlt hétre,de a főnökeim kitoloncoltak Németországba . Tegnap értem csak haza.
Sokadikx: ígérem a felni ügyet a jövő hét elején lezárjuk valahogy.
Csika: a telót ma már kiszedtem, hétfőn megy. (ha még van időd rá?)
Tudom,filléré itthon van Használjad.
Mert te már tudod, milyen? Mik a tapasztalataid? Nekem a következő dugóm Namura lesz.
hát van egy csavar egy rugó és egy valami amit be kell akasztani a power szárához és annak mien álásban kell lenni? mert teljesen nem tudom lezárni! mert ugy nem áll meg
Az csak egy kamra.Mit rontottál el,mert azon sokmindent nem lehet,max ha szarrá van kopva,amiatt nem sikerül normálisan összetenni.?!Látni kéne.Kép van?
87es jobb odalon van a müködtetője középen pedig a kis doboz
Milyen évjárat?1975 vagy 2012?
Ugyanúgy benézheted,majd a motrid eldönti,mit szeret vagy mit köp ki
hello!
segítsetek ! szétszedtem a powert a crben és nem tudom hogy volt valaki segítene hogy kell össze rakni?
ok,értem de akkor ezzel a sima 10W40el nem szophatom igy be mint ezzel az ATF automata váltóolajjal igaz?Mert nagyon szar lenne ha azt is lekéne cserélni és ujra venni olajat bele:D
Előbb cseréld ki a szimmeringet Tegyél bele aztat,ha akarsz.1.5 fordulat bentről ki az alap,de a régi mocid má kitudja mit kíván.
Na szisztok,még lenne kérdésem cr 125el kapcsolatba!
a sima 10W40 4t motorolaj is megfelelő a váltóba ha sűrűn kb 10-15üzemóránként cserélem?
Meg vki megtudná azt mondani nekem hogy mennyi csavarás a karbin a gyári vagy jó anyag/levegő arány ha teljessen becsavarom és hogy mennyit csavarjak ki a csavoron!?
Előre is köszi a segítséget!