Oláh Sándor őrnagyúrnak jelentem a legcélszerűbb a főbejáraton át támadást eszközölni a legközelebbi Honda kereskedésben, majd az ott fellépő gyenge ellenállást a hadellátmányból vételezett aprópénzzel eszközölt szőnyegbombázással szétzilálni. A vadonat új hengerfejtömítéssel diadalittasan távozó menetoszlopot a megtört ellen elismerő pillantásokkal fogja kísérni.
Sziasztok, egy kérdéssel fordulnék hozzátok cr 125 89' felvette a vizet a hengerfej tömitésen keresztül, szétszedés után látszik a nyilvánvaló hiba, a teflon vagy legalábbis vmi nagyon hasonló réteg felhólyagosodott elkezdett lehulni na meg legutoljára is tömitő ragasztóval rakták össze ami ha jól tom nem kell az ilyen tipusu tömitések alá. Visszaolvasgattam de a választ nem sikerült megtalálnom, szóval a kérdés a hengerfej tömités egy rétegü vastagsága, 0,2 mm körül lehetett fénykorában. Ami feltünt az hogy nekem túl vékonynak tünik, viszont van egy másik tömitésem is hozzá (állitólag) az viszont 3 rétegü a vastagsága 0,7-8 körül lehet. Mint mondtam vissza olvasgattam vki kérdésére azt javasolták hogy nem kellene beletenni. Megköszönném ha van vki aki hasonló gondokkal küszködik, ha megtudná adni az eredeti vastagságot legyártattnám vagy esetleg próbáljam meg ezt. ha vkinek ismerős a 3 rétegű új tömités cikkszáma is sokat segithet: 12251-KS6-306 neten néhány helyen ezt a tömitést adják hozzá.
kalandtúra 2010.májusa : München- Horvátországtól végig tengerparton le Athénig,onnan el Kréta szigetéig,ahol hajóra pattanunk és irány Olaszország,majd szintén San Marinóig tengerpart,Milánó és vissza München...napi 300-600km,kb.2 hét,a csomagszállítás bebiztosítva...ha valakit érdekel: kicsilany84@web.de
Lehet összedobok egy lámpát és belevágom a fejidomba.
Mamámnak a bringáján úgy is van dinamó, csak azt nem tudom hogy az első kerékhez rakjam vagy a hátsóhoz?
Csörögj rá a pályatulajok lányára, Csikós Bettina (asszem), nagyon helyes, életrevaló kis csaj, biztos tud mondani valamit, milyen a pálya, vagy mi a pálya.
...már ha van elég pénz a hadellátmányban