Ha ráérsz, megvárod, míg kifogy a benzin, ha nem nagyon érsz rá, elzárod a benzincsapot. Ha meg rohadtul hamar akarod leállítani, sebességben lefullasztod.
Köszi,azért gondoltam takargatni mert termosztát nincsen benne ami által állandó hőmérsékleten lenne a víz,-10C ban pedig aktívabb a hűtés mint +30C-ban,de ha senki nem takargat és mégis megy a motorka akkor vszeg ez a jó megoldás :D
Fúvókázni milyen méretre kell télen?
ha motor szerelő vagy akkor nem ártana tudnod, ha kötözködni akarsz akor vki másnál próbálkozz, mert engem nagyon hidegen hagysz ezzel, és ha úgy gondolod, hogy most menő vagy akkor gondold úgy, szerintem éppen az ellenkezőjére utaló képet állítasz ki magadról
Ú,de jokos vagy tejis Hagy takargassa,ha má a sár nemtömi be neki rendesen Mi meg várjuk a fejlemínyeket Nekem is aggyá mán tanácsot,a belső gumit,tudod mi az?Na szóval, annak melyik oldala legyen merre,me nincs ráírva a forgásirány azt nincs a szerelési könyvibe leírva Segíííííííííícccss MOST!
pontosabban milyen változtatásokra is gondolsz?
nekem pl. eszembe se jutott, hogy kellene vele vmit kezdeni fagyállón kívül. Főleg nem, hogy letakarni, szerintem simán túlmelegedne, mivel itt nincs ventilátor mint az autókba, hiszen ott is csak a szemből érkező hideg levegő útját akadályozzuk a letakarással és azt is, hogy hamarabb legyen meleg víz a fűtéshez...
tudtommal azért ilyen tuningal csak a wartburgokat és társait kell ellátni
Nos volna egy pár kérdésem
1.Dekompreszor van a CR-en?
2.Nncs alapjáratom sem gyorsleálítom. és hogy magátol áll le de a karbin még lehetőség sincs alapjáratot állítani?
Uraim célszerű letakarni vmennyit a hűtőből ezekben a minuszos időkben hogy ne hűljön túl a vas,ha már annyi eszem van hogy ilyenkor motorozok?
CR125ről van szó,és pályán kívüli használatkor...
És hogy érdemes e esetleg egy ujjab fordított villát rakni bele meg stb ilyen ujítások?