Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen olajat ajánlasz a keveréshez?
És hogy érdemes e esetleg egy ujjab fordított villát rakni bele meg stb ilyen ujítások?
És ez halál komoly?
jah é vki nem tud bontót?
Ha ráérsz, megvárod, míg kifogy a benzin, ha nem nagyon érsz rá, elzárod a benzincsapot. Ha meg rohadtul hamar akarod leállítani, sebességben lefullasztod.
és akkor hogy állítom le ha nincs gyorsleállíto sem kulcs?
Ok teszek majd fel, csak lehet csinálni kellesz olyat ami elég NAGY ahhoz, hogy tartsam a színvonalat...
Ja,a képről meg annyit,tegyél már fel magadról képet,mert errefelé arctalan ember,nem ember
Menő voltam, Menő vagyok ,Menő is maradok .
A rólam kialakított kép,meg abszolut(még vodkában sem) nem érdekel,akár szines,akár fekete-fehér.
Köszi,azért gondoltam takargatni mert termosztát nincsen benne ami által állandó hőmérsékleten lenne a víz,-10C ban pedig aktívabb a hűtés mint +30C-ban,de ha senki nem takargat és mégis megy a motorka akkor vszeg ez a jó megoldás :D
Fúvókázni milyen méretre kell télen?
ha motor szerelő vagy akkor nem ártana tudnod, ha kötözködni akarsz akor vki másnál próbálkozz, mert engem nagyon hidegen hagysz ezzel, és ha úgy gondolod, hogy most menő vagy akkor gondold úgy, szerintem éppen az ellenkezőjére utaló képet állítasz ki magadról
Ú,de jokos vagy tejis Hagy takargassa,ha má a sár nemtömi be neki rendesen Mi meg várjuk a fejlemínyeket Nekem is aggyá mán tanácsot,a belső gumit,tudod mi az?Na szóval, annak melyik oldala legyen merre,me nincs ráírva a forgásirány azt nincs a szerelési könyvibe leírva Segíííííííííícccss MOST!
pontosabban milyen változtatásokra is gondolsz?
nekem pl. eszembe se jutott, hogy kellene vele vmit kezdeni fagyállón kívül. Főleg nem, hogy letakarni, szerintem simán túlmelegedne, mivel itt nincs ventilátor mint az autókba, hiszen ott is csak a szemből érkező hideg levegő útját akadályozzuk a letakarással és azt is, hogy hamarabb legyen meleg víz a fűtéshez...
tudtommal azért ilyen tuningal csak a wartburgokat és társait kell ellátni
hosszabban meg tekergesd a szivatót...:)

hello Mindenkinek!
1. nincs
2. van alapjárat állítás a karbin
...jaj... bocsánat...
Nos volna egy pár kérdésem
1.Dekompreszor van a CR-en?
2.Nncs alapjáratom sem gyorsleálítom. és hogy magátol áll le de a karbin még lehetőség sincs alapjáratot állítani?

össz visz enyi egyenlőre

előre is köszi
nem takargatunk semmit,

max ilyenkor a plussz hűtöket vesszűk a rendszerböl, és maradnak a gyári vizcsövek.

a karburácion lehet ( kell, ) változtatni, fuvokákkal de a hűtőt NE takargasd lefele, nem kamion ez.
Uraim célszerű letakarni vmennyit a hűtőből ezekben a minuszos időkben hogy ne hűljön túl a vas,ha már annyi eszem van hogy ilyenkor motorozok?
CR125ről van szó,és pályán kívüli használatkor...
igen,
neked van igazad!azért majd halljunk rólad
sok szerencsét!
köszi szépen az a baj még nézelődöm magam se tudom mi legyen mert a házi sárkánynak nem tetszik a dolog
WISECO a legjobb
üdv! köszönöm a véleményed. én is valószínűleg prox-ot, vagy wössner-t rakok bele.( eddig vertex volt benne , és nem volt vele semmi baj)
Helyesbítenék szerintem mind2 jó lehet, nem mondom, így konkrét véleményt mert még nem próbáltam őket de a wössnert ajánlották...
Szerintem mind2 jó, egyszer kérdeztem a pinkmotorstól ők wössner-t mondták. Nekem pedig Prox van benne