Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor nem lett volna egyszerübb,ezt a választ adnia?
kicsi kiki ha nem tudsz segiteni,ill.nem akarsz,másnak,akkor minek vagy itt?:P
Miért kell anyázni? Egyébként szimeringes ott lehet a motor ahol van benne szimering(sok helyen) Anyázással szerintem eléred hogy senki nem fog válaszolni a fórumon
Szerintem ha nagyon zavar az a horpadás horpasztasd ki asszem Csika is csinál ilyet, de ha újat akarsz akkor pl: Pro circuit.com
moderáld magad kicsirigó:)
he-he
nagyon vicce bocs de kezdő vok szerintem te se ugy jöttél ki anyádból hogy tuttál mindent már bocs
Az ánusz rózsád
tudom ez hülye kérdés de bocsásatok meg de agyon kezdő vagyok...
hol lehet maga a motor szimeringes?
Meg is csináltam a sajátommal
A nem letömített kipufogónak mi köze van a neminduláshoz?Heeeeeeee? Szimmeringes a gíp lehet
Baxátok meg! ...vegyétek már a fáradtságot és kezdjetek el visszaolvasni legelább néhány oldalt! 2 oldallal ez előtt valaki ugyanezt kérdezte és választ is kapott rá. Tényleg kezd unalmas lenni.
ha hidegen nem indul v csak nehezen a motor akkor membrán baja lehet vagy esetleg incs jól letömítve a kipuff lehet ez a baj?
honda cr125r-ről van szó előre is köszi.
sziasztok srácok! nem tudjátok , hogy van -e valakinek 125-ös cr-hez valami rezoja? főleg króm érdekelne baráti áron-. mert a rezom az gyári meg be is van horpadva..-a dobom meg karbonszállas-s sztem megérdemel egy rezót. előre is kösszi ..( ha valakinek van akkor itt, ill.msn: dg.gabcsi@hotmail.com )
Köszönöm szépen előbb irok, aztán olvasok visszafelé.
Köszönöm Kennex
Egyszer valaki (már nem emlékszem ki) vette a fáradtságot és bemásolt ide egy kis tanulmányt arról, amit kérdeztél. Ez volt az:

A korszerű hengerek NIKASIL (NI-kel. CA-rdnium, SIL-icium) bevonatúak, A nikkel a keménységet, a kardnium a kopásállóságot a szilícium a porózusságot hoz létre az alumínium bevonatán. Ha hengert egy nagyító alatt vizsgálnánk meglátnánk hogy felülete a szilícium miatt kráteres, mint egy szivacs.

A szintetikus olajak hosszú (6-os) szénláncú termékek, amit a nevéből is kihallani szintézissel (megvilágítással ) választanak ki az alap olajokból. Az alap olajat egy csiszolt fémlapra engedik vékony rétegben. Azt erős fénnyel megvilágítják, ezáltal az olaj molekulái szénatom tartalmuk alapján sorba rendeződnek. Az 5-6-os szénláncú olajok a szintetikus, a 3-4-es szénláncú molekulák a fél-szintetikus olajok, ez alattiak az ásványi olajok. Ezeket rétegenként lehalásszák. A leírtak alapján egyszerűnek tűnik, a valóság azért ennél bonyolultabb, csak az elvek miatt írtam le. A lényeg a hosszú szénláncú szintetikus olaj.

Ami azért fontos, mert a motor működése közben a henger falával érintkezve a szilícium által keletkezett kráterekbe a hosszú szénláncok beülnek és a dugattyú gyakorlatilag a henger falának érintése nélkül a szénláncokon csúszva halad fel le.

A fent leírtak miatt szükséges a szintetikus olaj használata és ezért van a nikasilos hengerek hosszú élettartama, illetve a kis súrlódás miatti magas teljesítménye. A pannoniák abban a korban készültek, amikor ezt a technológiát még nem ismerték. Hengereik nem nikasilosak, dugatyúgyűrűik még nem krómozottak. A szintetikus, félszintetikus olajok használata nem káros de nem szükséges.
Sziasztok nincs valakinek véletlenül honda cr 125 89' -hez szerviz manuálja. Az istenért nem találok sehol.
http://www.castrol.com/castrol...
Olvass egy kicsit .
Amúgy a google a barátod
Sziasztok olyan kérdésem lenne még hogy miben más a fél szintetikus olaj a full szintetikustól?
és hogy hidegen miért nem indul vagy csak nehezen...
Egy honda cr 125r-ről van szó.
http://www.filefront.com/14670...

Ha még valakinek nincs meg.
hello!
Nekem ez a motor nem azért kell hogy motorozzak vele.. hanem azért hogy valamiből csináljak egy kis pénzt! mert van egy aprilia af1 50es mocim... és 3 sebes volt.. eladtam a blokkot és vettem rajta egy Trabi WRC-t aztán a trabit családi okok miatt el kell adnom! És egy gyerek írt hogy adna érte egy 500as CR-t!
sztem abbból jól ki tudnák szállni hogy tudjak venni a mocimba egy normális 6 sebes blokkot!
köszi hogy figyelsz ezekre a dolgokra.. és kösz a tanácst...
üdv:Tommy
Azért szerintem ne vegyél 500-as 2T motort, mert a haverok előtt te leszel majd a király (bár nem igazán tudom mi a motivációd, de 16 évesen másra nagyon nem tudok gondolni - és nem megbántásként írom most ezt). Egy 500-as CR Honda (főleg egy kicsit régebbi - mint pl. az enyém is) mondjuk futómű tekintetében egy mai technikához viszonyítva sehol sincs. Óriási rezonancia hat minden porcikádra, időnkét azt érzed (egy kövérebb rácsuklózásnál) hogy húzza a kezeidet mint állat. A fiatalabb és kisebb gépek sokkal kezelhetőbbek, futóművük mint a vaj. Én 40 évesen már kinőttem a vagizásból és én nem ezért vettem. Számomra ez egy élő legenda, rengeteget olvastam össze róla - ezért, és leszarom, hogy elfáradok rajta 10-15 perc alatt (ami egyébként annak is köszönhető, hogy semmiféle cross-múltam - meg persze normális kondim - sincs), öregségemre kapott el a gépszíj. ...és ez már most így is marad. 40 évesen az emberben már elég sok minden letisztul, van kialakult felelősségérzet és magamból kiindulva (csak óvatosan feszegetem a határaimat), a crosspályán is elég megfontolt vagyok és mindig csak egy nagyon kicsivel vállalok többet. Ezt 16 évesen még én sem így gondoltam. Ha nem szeretnéd az intenzív osztályon a törött kezeddel a véres orrodat vakargatni, akkor szerintem ilyen fiatalon - ha csak nem versenyző vagy megfelelő crossos előélettel - ne vegyél ilyen motort hobbi célra! Nem rossz szándékkal írtam a fentieket hidd el!
Nincs mit 281 üdv
mxgolyo! Nagyon szépen köszönöm! üdv