Azt halottam hogy a 98 99 es évjátatú cr 125-ön az alu váz nem az igazira sikerült és elgörbűl + megcsvarodik ez igaz-e? Meg van-e ezeknek az évjáratuaknak tipushibájuk vagy geometria hibája(nincs egyensúlyban a motor)?
spojkova hriadel...hű, bazz. Passz, nem tudom, mi lehet az. Keress kuplungról egy robbantott ábrát, és nyilazz rá, mi az, hátha úgy tudunk segíteni...Szlovák alkatrésznevekkel nem vagyunk tisztában
nah ez úgy van haver hogy szlovákul van az hogy ,spojkova hriadel,gondolom ezt nem értitek,csak azé mondom mert én sem ezért kerestem egy weboldalat ahova beírhatom és leforditsa nekem ez megtörtént és azért kérdeztem mert még én még nem halottam ilyenről de nem is szereltem cr 250-est attól még lehet benne ilyesmi nem okoskodni akartam csak kérdeztem olyasmit aki érthet hozzá.most néztem egy másik szótárat akkor esetleg úgy hogy kuplung tengő?mert hogy az van benne eltörva.
sziasztok!melyik a megbízhatóbb motor,vagy melyiket érdemesebb venni, a crf 450 vagy 2002utáni cr250r? csak az válaszoljon aki normálisan tud,bunkó nagyképűekre nem vagyok kíváncsi! köszönöm a válaszotok előre is!
én olyanrol már hallottam hogy lapátnyél, sőőőőt fogtam is, aztán van a csákánynyél az is jo bár néha eltörik ami kellemetlen tud lenni,,
de kuplungnyél-röl , sőt még kuplungnyilrol sem hallottam sosemse, de tovább megyek nekem a kuplungnyél motor is ujjdonság ugyhogy arrol sem tudom érdemes-e venni olyat,
valaki halott egy olyan féle alkatrészről amit kuplungnyél-ről?meglehet szerelni?mi romolhat még el ott?érdemes venni egy ilyen motort?megkérek valakit hogy írjon akivel esetleg ilyesmi történt
szerintem ne szenvedj vele sokat,én tök zsír állapotú gombot vettem 2ezerért,biztos hogy te is találsz valahol bontott motort,nem kell hogy céeré legyen
hali, nem tudom ki mondta régebben,talán pont te voltál,nekem nagyon bevált a vastag folia a konzol alatt,baromi sokat estem,döltem,de azóta nem kellett kuplung-fék karra költeni mert akármennyire megtépem a csavarokat esésnél elfordul az egész.ha nem te voltál akkor köszi az ötletet aki anno beírta
nekem most egy rozsdás fémből készült vmi olyan van ott amiről fogalmam sincs, hogy mi lehet, mert gombnak\kapcsolónak nem mondanám egy oldalt bemegy egy szál másik oldalt kimegy majd 7végén teszek fel róla egy képet
Az általános alapelv az, hogy az alaplapi gyújtótekercs letestelésével történik a leállítás, ezzel bajt nem nagyon lehet csinálni. Az egy másik kérdés, hogy általában a CDI-ből jön ki az a 2 szál amire a leállító-gombot is kötni kell (de hogy a CDI-ben belül mi hogy van átkötve arról fogalmam sincs, nem láttam még belülről).
Azt halottam hogy a 98 99 es évjátatú cr 125-ön az alu váz nem az igazira sikerült és elgörbűl + megcsvarodik ez igaz-e? Meg van-e ezeknek az évjáratuaknak tipushibájuk vagy geometria hibája(nincs egyensúlyban a motor)?