Az, a 15-ös. Nem láttam élőben, csak tudom, ki adja el, bár személyesen nem ismerem a srácot, de normális fazon. Ne hallgass senkire, semmire, menj el, nézd meg, ha megvetted, magadra vess, ha rossz, és magadat dícsérd, ha jó.
Képről senki sem fogja megmondani, melyik jó, legfeljebb azt, hogy melyik szép, az meg másodlagos a krosszban. A Honda CR szerintem 1993-as, a 15-ös Suzuki 1991-esnek tűnik, az utolsó RM meg passz, az is olyasmi.
HElló, motorvásálás előt állok, és szeretném megkérdezni a véleményetek,hogy Suzuki Rm125, Honda Cr125,v Kawasaki Kx125öst ajánljátok? 94es évjáratúakról van kb szó... kösszi előre is.
Hella. Lomtalanítok.
Ha valakinek van 89 előtti CR125-öse (a HPP előtti), és kell neki hozzá henger, hibátlan főtengely, kuplung (lemellákkal), hátsó fékrendszer (tárcsáshoz) meg pár kacat, az egészet a főtengely áráért odaadom. Legyen 15ezer, alku nincs.
20 555 02 76
hát biztos akkor nem kímélte,sajnos csak ennyi van oda írva a motorhoz ár se nincs ott meg semmi szóval e-mail-t írtam neki de még válasz nem érkezett.eddig nagyon kösz örök hálám
ilyen motort semmiképpen ne vegyél meg ugy hogy nincs leszedve a kuplung dekni,
valoszinű nem alapjáraton történt a sztori, akár a blokk ház is szétrepedhetett, bármi lehet beszophatod nagyon, ne csak az árát nézd,
a szerelése meg egy kicsit összetettebb mint egy JAWA pionir 50-es lamella cseréje mivel a kuplung tengely a váltoban folytatodik ezért blokk szét válto szét, ilyesmi...
lassan kibogozzuk miről is lehet itt szó,(legalább valaki van olyan aki segít)és ilyesmi mennyibe kerülhet?az a baj hogy hát nincs szétszedve és a belsejébe nem látni hogy mit baszott még ott szét,JAWA pioneer 50 -esen cseréltem lamellákat ez is valami ilyesmi lehet KB,csak egy kicsit bonyolultabb
mekkora a keret?
Ha valakinek van 89 előtti CR125-öse (a HPP előtti), és kell neki hozzá henger, hibátlan főtengely, kuplung (lemellákkal), hátsó fékrendszer (tárcsáshoz) meg pár kacat, az egészet a főtengely áráért odaadom. Legyen 15ezer, alku nincs.
20 555 02 76
Ő meg 'Japánból"
valoszinű nem alapjáraton történt a sztori, akár a blokk ház is szétrepedhetett, bármi lehet beszophatod nagyon, ne csak az árát nézd,
a szerelése meg egy kicsit összetettebb mint egy JAWA pionir 50-es lamella cseréje mivel a kuplung tengely a váltoban folytatodik ezért blokk szét válto szét, ilyesmi...