Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Ezt milyen anyagból csináltad?
egy ilyen művelet mennyibe kerülne,pl nálad?
feltötlés-lereszelés-majd plazmanitridálás!
A lereszelés nem olyan jó megoldás,mert a kosár anyaga felület keményítet. Szóval gyorsabban beverődik a puhább rétegbe nem beszélve a nagyobb hézagról. A kopáshatár: 0,5mm
Fékbetéteseknél kell csináltatni, esetleg a kosarat fel kell hegesztetni és eredeti méretre visszareszelni.
de hol lehet nagyobb lamellát kapni?
Másik megoldás hogy újat veszel, csak ha lereszeled akkor nagyobbat fog ütni rá a lamella ezért célszerű nagyobb lamellákat rakni bele.
ugy kel meg csinálni,hogy lereszeled?
vagy van más megoldás is?
A kuplungkosár meg lett csinálva amikor hozzám került ez a berágás az elmúlt 3-4 hónapban keletkezett rajta.
azt vegyél,az már bevált,semmi baj nincs vele,ha állandóan nyélen jár akkor sem,csak jó legyen az olaj meg ne lejárt szavatosságú,mert ma ez nagy divat, szopatni a vevőt
Na ezt hívják üzemórának!Ennél már kakukkolt is az óra Látom a kuplungod is jól bevan verődve,ilyeneket ménem csináltok meg,ha nem tudtok újat venni,vagy jobbat szerezni?Nem baszogatok,csak kérdezek
elvileg....ha nem mozog hatalmasat oldalra akkor nincs gond.
Fogd meg a hajtókart,hogy a lendkerék lefele álljon,üss rá a hajtókar tetejére, és ha nem hallasz koppanást akkor jó...vagy valami ilyesmi
hajtókar,minden rendben.
elviekben 2 dugót ki kéne bírnia a hajtókarnak?
prox volt,és nagyon sokat mentem vele!(nincs üzemóra számlálóm)
de 60-70 óra az egyszer biztos
generál óta(március),mostmár gondoltam,hogy esedékes lenne kicserélni,jó hogy időben szétszedtem,de már olyan jelenségek voltak,hogy alig akart beindulni,gyűrűk szét voltak kopva,nagyon lefújt.és erőtlen volt a gép.
most lebontottam a kuplung részt is,kell majd kuplung kosár is sajnos.
következő választásom wössnerre fog esni!
mi a véleményetek róla?
Azt nem tudom még hogy hogy járok jól, ha elviszem hüvelyeztetni, és belekerül valami hüvely, vagy veszek egy wiseco hüvelyt és azt rakatom bele.

A másik amit nézegetem, hogy a vertex dugó 50$ olcsóbb mint a wiseco csak, nem tudom, hogy az öntött-e vagy kovácsolt mert elvileg gyárt ilyet is meg olyat is csak nem tudom, hogy ehhez melyiket. A wiseco az biztos hogy kovácsolt.
Már ezzel a dugóval vettem a blokkot és akkor sem volt túl jó állapotban, de utolsó túlméret utáni méret volt kisipari öntött dugóval. Ezért várható volt hogy ez be fog következni. Mivel mindenképpen hüvelyezni keltet volna, ezért addig használtam amíg szét nem esett. Ha felújítottam volna, akkor max egy hajtókart spóroltam volna meg (az most elgörbült).

Most megveszem a cuccokat és számolom az óráit.
Hány óra volt a motorban?
még jó....nekem el is tört!

régi dugó, azért repedt...
hajtókarod rendben?
ajajajaj kurva szar a helyzet...részvétem
Milyen dugó, hány órával?
hétvégén szétbontottam a cr-t
még jó,hogy így döntöttem,mivel jobban szemrevételezve,a dugó a szivó felőli oldalon,a feléig elvan repedve.
mitől következik ez be?
Ezt te se gondoltad, hogy így esik szét ha egyszer megadja magát!Jó, hogy csak 100-al mentünk :)
hú bazz,van gond!
Kiváló minőségű dugattyú, hol szerezted?