Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen motorod van? A könyökben milyen fojtásra gondolsz? A végdobba meg kell,vagyis meg kell tömni jó keményre, mert ha nem akkor nem lesz elég nyomaték.
csá,szombaton várunk komlón
meg mindenki mást is.
hali,nekem van nitrogénem
mekorra az az endúró? Minek a folytás? Túl erős?
persze, hogy sokat ér. Nem engedi összenyomni a telót mikotr lehúzod a racsnis hevederrel.
Futó?...az kölcsönfutó. Normál utánfutó, csak az elején ki lett vágva egy kerékhely, mert rövid volt a futó.
sokat ér az a telótámasz? és milyen futóval hordod?
hali! kétütemű endúróm van! eléggé megoszlanak a vélemények a kiput illetően! szerintetek kell a dobba fojtás ill. elég ami a könyökben van? köszike
telótámasz, 2 kormányvégen racsnis heveder,utánfutó
ma voltam gumiztatni, és a gumis eltörte az első felnimet
igaz repedt volt a gyári heggesztésnél. De van neki aluheggesztője így legalább nem kell paráznom,hogy 1x elrottyan alattam a felni.
Gáztartály feltöltve, kipuff megtömve, hatsó teló perselyezve
olllé
Ti hogy szoktátok szállítani a motorokat?
11 az ideál,de 8-ig elmegy ilyen 50 kilósnak,mint én
de tujjuk
Azt elfelejtettem, h egy 2003-mas CRF 450 R-ről van szó!
Sziasztok. Nem tudja véletlen valaki hogy mennyi olaj kell az első teleszkópba?
Hali mindenki! Visszaolvasgattam, a központi teló gáztartályának töltése: 10 Bar nitrogén. Kiskunfélegyházán van egy kifejezetten mkp. futóművekkel foglalkozó szaki (off-road is), tőle kaptam az infót!
hozzá haza,sajnos nem hozzám,németbe lakik már egy ideje,nemtom mit keret is bp-n, talán aranyat
jó éjt nektek is,én is elhúztam aludni
Jó éjt!
Én is megyek mert holnap még el kell menni motorozni is meló után és jó lenne valamennyire pihenten
És haza vitted?
tegnap szállítmányoztam a Palotás Petrát,hát ez még mindig ugyan olyan tündér mint 5 éve
ovatosba toljuk, hogy ne keljen arccal talajt masszírozni, de itt van lehetőség hanyatt is esni
az élet bonyolult, így, majdnem üres zsebekkel

na, lépek aludni, jóéjt mindenkinek!
akkor mégjobb lehet bár én nem szeretem a kemény pályát,komfortosabb a homokba pofára esni
kéne neked is egy másik hátsó felni tesvér,csak azon rágodom hogy kéne egy új láncszett a motorra,plusz lánckerék a csere felnire,sosem fogok ugyan olyan kopott lánckereket találni mint ami most van rajta,bár az is lehet egyszerűbb lenne csak azt a 6 csavart tekergeti és akkor marad a hátsó lánckerék állandó....
Nekem is jól bírja, de kevésbé fájna a szívem a kopottabb, régi gumiért.