Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi,kiróbájjuk annyit megér
én épp ma égettem ki a rezómat, és volt benne anyag bőven!
Kifüstöltem a fél utcát
Az enyémhez is 1:20 a gyári érték és gyárilag hüvelyes. A tapasztalat mutathat természetesen mást. Nem tépegettem én sem a gázt az enyémen, igaz most nem is úgy megy, ahogy kell, de nekem egy szem olaj nincs a kipuffba! Még a rezóban sem, nem hogy a dobban!
igazad van, de ő elég tisztességesen bőgeti is a gépet.
Matyi véleménye más erről, én hiszek neki (ez nem azt jelenti, hogy igaza van). Nem panaszkodott soha, hogy lerakódások lennének a gépébe (gépeibe), és ő is 1:20-szal jár.
én is erre gondoltam,hogy tiszta takony lesz minden...
de akkor belövöm a kettő közé és folytatom az 1:30 keverést...eddig is azzal mentem
teljesen fölösleges egy 250 2t, azért mert perselyes 20-asra keverni, bőven elég neki a 30-as,
egy tank erelyéig amig kicsit bejáratod addig oké, de utána csak arra lessz jo hogy a kipuf rendszered folyton tele lessz olajjal

nekem volt jopár hűvelyes motorom, sosem volt baj velűk,
1:20-szal be fog minden turhásra rakódni...szerintem marhaság. Mármint felesleges túlzás.
Én 1:40-nel 47 üzemórát tettem az elcseszett hüvelybe, és semmi baja.
Mire itt a normális krosszidő (nem rohadunk meg a tűző napon), addigra mindenkinek minden összeáll.
a fék légtelenítése hogy megy ? igaz az ,hogy jobb hátrafele feltölteni egy fecskendővel,míg a féktartály fel nem telik?
mondjuk logikus...
nem fémHázas
farnkó
milyen papírból van?
Az első villa karmantyúzásával én is el fogok csúszni, a hét végébe már nem fér bele (holnap megyek a kisebbik leányzómmal lovagolni - megígértem, úgy hogy ez szent dolog), holnap után meg vendégek lesznek. Elég ha a dekni a helyére kerül. A jövő héten meg itt a próba-CDI!

én ma kézbe vehettem a hengerem ,és jól megbámulhattam. Kibaszott szép munkát csináltak B.csabán! Szép a kimunkálás,nincs benne lépcső...ajánlhatom mindenkinek akinek szüksége van rá! Bár a próba még visszavan. Nekem is csak a jövő hétre lesz összerakva. Nekem azt mondta aki csinálta,hogy jobban járok ha mindig 1:20 keverékkel járok az acélhüvelyes hengerrel
Nem, nem fémvázas, legalább is a tudtommal nem. Amikor megvettem, hiányzott róla, mert szétcseszték, utána meg elkeverték valahova (elő se került), viszont kérdeztem, és nem fém, - hanem fekete műanyagházas! Fémházas tudtommal 85-ben volt (mondjuk 85-ben volt mindkét fajta), meg előtte.
Ave CRosszosok!
Sajnos a motorom jövő héten lesz kész. Ami jó benne: így van idő a telókat is megcsinálni. Meg most vasárnap mehetek Kőszárhegyre megnézni a Czúnit, NémeTHet, és az itteni betyárokat.
Fémházas a cdi ami kell a motorodhoz?Nekem van egy.
Egy kis "sufnis" cuccos... A ma esti kokecolás erdménye. Kb. 30 perc munkaidő és vagy 30 Ft költség! Holnap megy a dekni a helyére!
Hali! Frankó! Örülök neki!
Szasztok!
Tom! Megjött az "Algopyrin" !
Tök jó lett!
pl. itt:
http://www.firefoxracing.co.uk...

de ebay-en mindenhol.
yz 250-hez: 43 font=13300huf +3000 szállitási ktg.
Most keresgéltem és annyit találtam hogy Mitaka=Pro-x=OEM

http://www.yamaha-rd.com/forum...
Nem hallottam,hun lehet kapniiiiiiiiiii,azonnal lökjed kiróbájjuk,náshogy sosetujjuk meg
Sziasztok,

Hallottatok már a Mitaka nevezetű dugattyúkról? Az angoloknál nagyon nyomatják és kb 60%-a az ára a Vertex/Prox árához képest. Valaki épített be már ilyet?

köszi:Petya
nem...azt megismerem.
ez valami kókány anyag.Nem tudom mit tömködtek a tetőm alá...
én azt hittem kőzetgyapi...de az nem ég össze!
Üveggyapot?