Az enyémhez is 1:20 a gyári érték és gyárilag hüvelyes. A tapasztalat mutathat természetesen mást. Nem tépegettem én sem a gázt az enyémen, igaz most nem is úgy megy, ahogy kell, de nekem egy szem olaj nincs a kipuffba! Még a rezóban sem, nem hogy a dobban!
Matyi véleménye más erről, én hiszek neki (ez nem azt jelenti, hogy igaza van). Nem panaszkodott soha, hogy lerakódások lennének a gépébe (gépeibe), és ő is 1:20-szal jár.
teljesen fölösleges egy 250 2t, azért mert perselyes 20-asra keverni, bőven elég neki a 30-as,
egy tank erelyéig amig kicsit bejáratod addig oké, de utána csak arra lessz jo hogy a kipuf rendszered folyton tele lessz olajjal
nekem volt jopár hűvelyes motorom, sosem volt baj velűk,
1:20-szal be fog minden turhásra rakódni...szerintem marhaság. Mármint felesleges túlzás.
Én 1:40-nel 47 üzemórát tettem az elcseszett hüvelybe, és semmi baja.
Az első villa karmantyúzásával én is el fogok csúszni, a hét végébe már nem fér bele (holnap megyek a kisebbik leányzómmal lovagolni - megígértem, úgy hogy ez szent dolog), holnap után meg vendégek lesznek. Elég ha a dekni a helyére kerül. A jövő héten meg itt a próba-CDI!
én ma kézbe vehettem a hengerem ,és jól megbámulhattam. Kibaszott szép munkát csináltak B.csabán! Szép a kimunkálás,nincs benne lépcső...ajánlhatom mindenkinek akinek szüksége van rá! Bár a próba még visszavan. Nekem is csak a jövő hétre lesz összerakva. Nekem azt mondta aki csinálta,hogy jobban járok ha mindig 1:20 keverékkel járok az acélhüvelyes hengerrel
Nem, nem fémvázas, legalább is a tudtommal nem. Amikor megvettem, hiányzott róla, mert szétcseszték, utána meg elkeverték valahova (elő se került), viszont kérdeztem, és nem fém, - hanem fekete műanyagházas! Fémházas tudtommal 85-ben volt (mondjuk 85-ben volt mindkét fajta), meg előtte.
Ave CRosszosok!
Sajnos a motorom jövő héten lesz kész. Ami jó benne: így van idő a telókat is megcsinálni. Meg most vasárnap mehetek Kőszárhegyre megnézni a Czúnit, NémeTHet, és az itteni betyárokat.
Hallottatok már a Mitaka nevezetű dugattyúkról? Az angoloknál nagyon nyomatják és kb 60%-a az ára a Vertex/Prox árához képest. Valaki épített be már ilyet?
Kifüstöltem a fél utcát
de akkor belövöm a kettő közé és folytatom az 1:30 keverést...eddig is azzal mentem
egy tank erelyéig amig kicsit bejáratod addig oké, de utána csak arra lessz jo hogy a kipuf rendszered folyton tele lessz olajjal
nekem volt jopár hűvelyes motorom, sosem volt baj velűk,
Én 1:40-nel 47 üzemórát tettem az elcseszett hüvelybe, és semmi baja.
mondjuk logikus...
milyen papírból van?
én ma kézbe vehettem a hengerem ,és jól megbámulhattam. Kibaszott szép munkát csináltak B.csabán! Szép a kimunkálás,nincs benne lépcső...ajánlhatom mindenkinek akinek szüksége van rá! Bár a próba még visszavan. Nekem is csak a jövő hétre lesz összerakva. Nekem azt mondta aki csinálta,hogy jobban járok ha mindig 1:20 keverékkel járok az acélhüvelyes hengerrel
Sajnos a motorom jövő héten lesz kész. Ami jó benne: így van idő a telókat is megcsinálni. Meg most vasárnap mehetek Kőszárhegyre megnézni a Czúnit, NémeTHet, és az itteni betyárokat.
Tom! Megjött az "Algopyrin" !
Tök jó lett!
http://www.firefoxracing.co.uk...
de ebay-en mindenhol.
yz 250-hez: 43 font=13300huf +3000 szállitási ktg.
Most keresgéltem és annyit találtam hogy Mitaka=Pro-x=OEM
http://www.yamaha-rd.com/forum...
Hallottatok már a Mitaka nevezetű dugattyúkról? Az angoloknál nagyon nyomatják és kb 60%-a az ára a Vertex/Prox árához képest. Valaki épített be már ilyet?
köszi:Petya
ez valami kókány anyag.Nem tudom mit tömködtek a tetőm alá...
én azt hittem kőzetgyapi...de az nem ég össze!