Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

neked milyen motrod van?
A gazdájával beszéltem, hogy kezeskedem a szivatóért Ha nem lesz semmi baja, nem lesz gond. Tökölön még sosem voltam, az gondozott, fizetős krosszpálya? Bugyira szeretnék menni eredetileg...
megrendeltem a gyárit bele 12000 pénz és adnak egy kevés kedvezményt így egy tizesbe fáj majd vasárnap mindenképpen megyek a te kölcsön adott szivatóval. Ha nem baj addig maradjon amíg nem jön meg ok? ha beleegyezel vasárnap nem tudom hova mennyünk én tököli pályát ismerem nagyon jól ott tesztelném legszívesebben először...
koszi
amennyiért sikerül megszerezni. Bolti ára 2800-4500 Ft/liter között.
a cASTROL POWER RACING az mennyi korul van?
Sztem nem mondott semmi rosszat. Nyélgázon jár, mégse sül be neki, ennyi.
oke ! igazad van
amint van eredmény szivató ügyben, szólj, vasárnap meg ha lehet, nagyon szívesen megnézném a dögöt...
A mostani olajokat már nem lehet összehasonlítani a régi olajokkal ( 10 évvel ezelőtti). Én már 1:50 keveréket használok és szoktam neki húzni is. A fiam motorjába is ezt teszem és rendesen forogatja a kis ötvenest. A fejlesztés elég magas szinten vannak már. Csak full syntetikus olajról beszélek és nem összekeverendő a félszintetikussal. Sok flakonon 1:100 keverési arányt írnak rá ami szerintem nem versenykörülmények között is simán megállja ahelyét. Felesleges olajat pazarolni sztem már.
csika nem tudom mi a baj? en csak kerdeztem velemenyt?
Na,én meg telinjárok,míg bírom, azt soha semmi bajom,sok barom meg raggajtja meg motriját
Na itt kezdődik a kokecolás Hozzá se kezdjé öccse
maximum 3500 FT..........sima CASTROL 2 T hasznalte valaki? 125 cr be vajon tehetem ? csak azert mert olcson tudnam megszerezni ! koszi
ez a pupoline milyen áron van. ,én Castrolt használok 1:30 és úgytünik jó azelött meg elfet full syntetiket.
Probaljatok ki a PUTOLINE olajat ! is
én a 25-ös crm be kevertem 1:40 et de most félnék belerakni a 250 be a 40 est..
kimegyek a kútra,belefröcskölöm az 5 liter benzinem,hozzáöntöm a 2deci olajat,és megyek csapatni..
de most hogy így mondtad,belepróbálom a 40-es keveréket
a pipálás nálam is ismerős,de énszerintem nálam a gyapot ég ki
-az 1990-es CR125-be 1:20-at kevertem. Kár volt. Lustán is járattam, le is rakódott. Füstölt is.
-az 1994-es CR125-be 1:33-at kevertem, néha húztam meg, de általában lustán járt, hol lerakódott, hol nem, füstölt kicsit, de nem igazán
-most a 2003-as 250-esbe 1:40-est keverek, nem igazán forgattam azt se, csak pár hete, a kipuffot ki kellett égetni egyszer, a dob végén pár csepp lefolyás látható, füstölni nem igazán füstöl, csak hidegen. Utolsó 2-3 motorozáskor begyulladt a lerakódás, a kipuff pipált leállítás után.

Nincs viszonyítási alapom, hogy más olajjal milyen lenne, talán az új hengerrel ki fogom próbálni a Repsolt, még nem tudom.
A jobb oldali telóm ereszti kicsit az olajat,cr125 2000évj...
mi lenne a teendő vele?nehéz szétszedni szimering cseréhez?
hát különösebben,amit eddig leirtál,ezekszerint jól teljesített nálad a castrol,gondolok itt a 25-re!
üzemmelegen a tied sem füstöl?
igaz,én 25-ösre keverem mostanába
Én még nem használtam más olajat krosszban (2007. dec. 23-óta), csak ezt a fajta Castrolt. Kérdezz bátran.
jajám,emlékszem
nekem se volt semmi bajom a castrollal,csak annak örülnék,ha megszinezné a benzint,nyugodtabban aludnék
énis gondolkoztam egy olyan teszten,hogy egy embert ráállítani csak egy olaj márkára,és hogy úgy mennyit bír a gépe!
A nyitójelenetben lassítva úszik át a berényi nagyasztal felett lapon Sokadikx, míg az érkező után egy csapat plasztikai sebész várja, hogy műtéti úton távolítsák el a képéről a vigyort.
Csak óvatosan Jogdíj engem illet