A gazdájával beszéltem, hogy kezeskedem a szivatóért Ha nem lesz semmi baja, nem lesz gond. Tökölön még sosem voltam, az gondozott, fizetős krosszpálya? Bugyira szeretnék menni eredetileg...
megrendeltem a gyárit bele 12000 pénz és adnak egy kevés kedvezményt így egy tizesbe fáj majd vasárnap mindenképpen megyek a te kölcsön adott szivatóval. Ha nem baj addig maradjon amíg nem jön meg ok? ha beleegyezel vasárnap nem tudom hova mennyünk én tököli pályát ismerem nagyon jól ott tesztelném legszívesebben először...
A mostani olajokat már nem lehet összehasonlítani a régi olajokkal ( 10 évvel ezelőtti). Én már 1:50 keveréket használok és szoktam neki húzni is. A fiam motorjába is ezt teszem és rendesen forogatja a kis ötvenest. A fejlesztés elég magas szinten vannak már. Csak full syntetikus olajról beszélek és nem összekeverendő a félszintetikussal. Sok flakonon 1:100 keverési arányt írnak rá ami szerintem nem versenykörülmények között is simán megállja ahelyét. Felesleges olajat pazarolni sztem már.
én a 25-ös crm be kevertem 1:40 et de most félnék belerakni a 250 be a 40 est..
kimegyek a kútra,belefröcskölöm az 5 liter benzinem,hozzáöntöm a 2deci olajat,és megyek csapatni..
de most hogy így mondtad,belepróbálom a 40-es keveréket
-az 1990-es CR125-be 1:20-at kevertem. Kár volt. Lustán is járattam, le is rakódott. Füstölt is.
-az 1994-es CR125-be 1:33-at kevertem, néha húztam meg, de általában lustán járt, hol lerakódott, hol nem, füstölt kicsit, de nem igazán
-most a 2003-as 250-esbe 1:40-est keverek, nem igazán forgattam azt se, csak pár hete, a kipuffot ki kellett égetni egyszer, a dob végén pár csepp lefolyás látható, füstölni nem igazán füstöl, csak hidegen. Utolsó 2-3 motorozáskor begyulladt a lerakódás, a kipuff pipált leállítás után.
Nincs viszonyítási alapom, hogy más olajjal milyen lenne, talán az új hengerrel ki fogom próbálni a Repsolt, még nem tudom.
hát különösebben,amit eddig leirtál,ezekszerint jól teljesített nálad a castrol,gondolok itt a 25-re!
üzemmelegen a tied sem füstöl?
igaz,én 25-ösre keverem mostanába
jajám,emlékszem
nekem se volt semmi bajom a castrollal,csak annak örülnék,ha megszinezné a benzint,nyugodtabban aludnék
énis gondolkoztam egy olyan teszten,hogy egy embert ráállítani csak egy olaj márkára,és hogy úgy mennyit bír a gépe!
A nyitójelenetben lassítva úszik át a berényi nagyasztal felett lapon Sokadikx, míg az érkező után egy csapat plasztikai sebész várja, hogy műtéti úton távolítsák el a képéről a vigyort.
kimegyek a kútra,belefröcskölöm az 5 liter benzinem,hozzáöntöm a 2deci olajat,és megyek csapatni..
de most hogy így mondtad,belepróbálom a 40-es keveréket
-az 1994-es CR125-be 1:33-at kevertem, néha húztam meg, de általában lustán járt, hol lerakódott, hol nem, füstölt kicsit, de nem igazán
-most a 2003-as 250-esbe 1:40-est keverek, nem igazán forgattam azt se, csak pár hete, a kipuffot ki kellett égetni egyszer, a dob végén pár csepp lefolyás látható, füstölni nem igazán füstöl, csak hidegen. Utolsó 2-3 motorozáskor begyulladt a lerakódás, a kipuff pipált leállítás után.
Nincs viszonyítási alapom, hogy más olajjal milyen lenne, talán az új hengerrel ki fogom próbálni a Repsolt, még nem tudom.
mi lenne a teendő vele?nehéz szétszedni szimering cseréhez?
üzemmelegen a tied sem füstöl?
igaz,én 25-ösre keverem mostanába
nekem se volt semmi bajom a castrollal,csak annak örülnék,ha megszinezné a benzint,nyugodtabban aludnék
énis gondolkoztam egy olyan teszten,hogy egy embert ráállítani csak egy olaj márkára,és hogy úgy mennyit bír a gépe!