Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

360ezer
okés ezt fogom tenni! és nagyonszépen köszönöm a jótanácsot
szerintetek mennyit erne a moci?
Megnéztem a videódat és tényleg nagyon durrog. Én tuti állítanék rajta, vagy vidd el olyanhoz aki ért hozzá. Jah és bemelegítés után húzzál tő gázt, megfogja hálálni.
Ha már mókólt kipufogó van rajta akkor az miatt durrog, mert gyorsabban távozik a gáz és kiránt egy részt a töltetből. Ezért leszegényedik és emelkedik a hőmérséklet.
Én a helyedben az alapjárati mennyiség állító csavarral adnék neki egy kis több kaját (kifelé csavarva). Legalább akkor ne csinálja ha visszaengeded a gázt. Motorféknél sok 4T durrog.
nincs sajna
de láng ott sincs! :)
de állóhelyzetben is durrog mikor vissza engedem a gáz! XD úgyh ott láthatom...sztem, ha az nem elképzelhetetlen:D
Dunaújvárosban ismerősöd?
hello Kakukk.....sajna nekem sincs Pest tervben a köv.héten
szia,egyelőre nem megy senki feléd
jah...mert ahhoz fordítva kellene a motorra űlnöd
ahham, köszi srácok az infókat, am mióta megvolt az előző tulajnak, mindig is durrogott(közben volt szelepcserén), és baja nemlett, pedig 3 évet volt nála. remélem nincs, és nemis lesz baja, addig is csinálom tovább a sortüzet, motorféknél :D jah és tüzet a kipuff végén nemnaon látok
tűz....vazzeg
Általában akkor is durrog vissza a kipufogó, ha túl szegény a keverék ,túl kicsi az előgyújtás ,nem zár tökéletesen a kipufogó szelep. Ha jó a hangja és szereted a durrogást akkor jó! Viszont a visszadurrogás miatt korom rakódik le a szelepek alá és azért azok idővel nem zárnak majd tökéletesen.Na akkor fog majd igazán durrogni. De lehet,hogy a hengerben el nem égett benzin a leömlőben "durran el"... ez valóban ad némi pofont a szelepnek, de inkább a szelepszár megégésének lehetősége az aggasztó. De ha már hátul tüz is jön a csőből akkor érdemes megfontolni a hangolást.!...mondjuk nem bagyon vágom a 4T-t......meg a 2T-t se
Látni,hallani kéne,me sokszor jobb,ha megse szólal,akinek szerelni kell a mociját.
okés, na szal azlenne a kérdés h van nekem ez a CRF 450, és ezeknek nem szokása vissza durrogni, viszont enyém olyan mint a sortűz motorféknél, és gáz vissza engedésnél:D, és a motorja teljesen gyári, és jóállapotú! a kipufogóban van valami okoskodva, ezt mondta az előző tulaj, + van egy 6os csavarnyi furat a dob végén a szegecselésnél, alul
szerintem tuti ez az ok, amit persze nem bánok, mert a motor nagyonmegy, és a hangja így még gyönyörűbb. kérdésem hogy jó-e a diagnózisom, miszerint ez a furat a durrogás oka?:D
köszi előre a hozzáértő kommentet ;)
Széles utat!
Tedd fel!
mennyire tartod a géped?
szerinted milyen evjaratu cr 250 felelne meg ez a 25?
Hali! Van itt néhány ember, aki látott már olyat (most éppen nem magamról beszélek), kérdezd meg amit szeretnél, aztán majd írkálnak rá valamit, ez szinte biztos!
helóó, valaki aki ért a crf kipufogóhoz, vagy csak szimplán a kipufogóhoz az majd írjon lécci, lenne pár kérdésem! köszii :)
el akarnam cserelni egy cr 250 esel ! milyenn evjaratu felelne meg ? koszi
sziasztok!
véletlenül nincs valakinek egy fölösleges berúgókarja?
köszi