Szia Kennex!Itt irja a srác h van pluszba egy majdnem teljes blokkja lehet hogy van neki CDI-je is gondoltam szólok...:http://www.k epesmotor.hu/honda-krossz/p213976
Kis korrekció a mérés (beállítás) elvégzéséhez: Rosszul írtam egy helyen, a karbit normál helyzetben kell tartani, és úgy mozdítani az úszót zárásirányba (és mérni a teljes zárás helyzetében a távolságot a karbi-ház peremétől), mert fejtetőre állítva a tűszelep magától is visszaesik a helyére és elzár. A többi rendben!
helló!
kennex sikrült a fék csak felpatkoltuk ithon!
am most lötyög egy kicsit a főtengely és csapágyas ez gond a gyujtásra nézve? mert most nem indul és nincs szikra! lehet az oka?
Nem használoksemmi extra sprayt. Valamilyen szürke dobozos, 1100-1300 körül van az ára, talán holland gyártmányú láncspray. Egy időszakban még a Tesco-ban is volt (lehet, hogy most is van). "O"- gyűrűs czetka lánc van fent, eddig bírja. Igaz, hogy nem túl sokat megyek vele mostanában a nem tökéletes CDI miatt, de ettől függetlenül, mióta nálam van, talán egyszer húztam rajta. Szóval nekem bevállt. Az is hozzá tartozik a valósághoz, hogy minden motorozás után a láncot kimosom brigéciollal és kiveretem utána magas nyomású mosóval, majd megszárít, befúj spray-vel.
Mester!
te mit csinálsz a láncoddal,hogy hosszú életű legyen?
milyen kencéket használsz?
biztos van valami praktika,nekem már most szutyok a D.I.D ERT2-es..
pedig mosom,olajozom
Így is be lehet állítani, de ehhez kísérletezgetni kell vele és minden egyes állítás után karbi összeszerel, és kipróbál. Lassú és fáradtságos meló, de kétségtelen, hogy előbb-utóbb ez is célra vezet. A manual által megadott adat arra a fajta mérésre és beállításra vonatkozik, amit az előbb leírtam. Azt egyszer beállítod, utána nem kell próbálgatni, hanem egyből stimmelni fog az úszószint!
Ez amit leírtál az üzemanyag-szint az ülepítő pohárban. Az úszót nem így kell állítani! Van rá egy kifejezetten jó módszer (nekem is úgy ajánlották és nagyon bevállt). Karbi levesz, ülepítő pohár levesz, majd fejtetőre állítod a karburátort (az úszó legyen felül) és a benzincső helyére ráhúzol egy csövet aminek a másik végét a szádba veszed. Az úszót egyik kezeddel megtartva, óvatosan mozdítod zárás irányban, miközben levegőt fújsz egyenletesen a csőbe és figyeled hogy az úszó nyelve mikor zárja el a befújt levegő (normál üzemben a benzin útját). A karbi ülepítő-pohár felöli peremtől kell mérni mm-ben az úszó aljáig (az imént leírt mérési helyzetet tekintve az úszó tetejéig). Az adott évjárathoz a Haynes-könyvben van gyári beállítási adat, és szemléltető ábra is a méréshez. A szint mértékét (értékét) az úszó nyelvének kis-mértékű görbítésével lehet változtatni). Szerintem ez alapján mennie kéne a beállításnak is.
elzárod a benzin csövet, leveszed a karbit, ugy hogy ne dönsd meg és ne folyon ki a benzin. leveszed a karbi 'alját' ( 4 csavar )
a belsejébe látni fogod a benzint, a tartályszerü valamiben amibe a benz van sokminden mellet látsz az öntésben egy törést, addig érjen a benzin.
kb...... konyhanyelven fogalmazva.
.......és akkor innen finomitod de valószinű jó is lesz.
ja,ja...sztem keress valami havert aki már csinált ilyent. Nem akarom felkúrni az agyad, de a hszeidből ítélve nem nagyon vágod a témát. Lehet nem jó 5let a mocidon megtanulni szerelni....és lehet,hogy drágabb is lesz.
-.....
de egy kérdés ( lehet hogy hülye ... ) hogy tud elállítódni ?
( nekem csak azért kellett mert uj uszót vettem mert kilukadt. )