Csika viccelt veled, a túlfolyó-problémára vonatkozóan nem gondolta komolyan, amit mondott. Állítsd be a motorodon a karburátor úszószintjét, ezen túl nézd meg, hogy elzár-e a tűszeleped (ugyancsak a karburátorban). Ha a túszelep zár, akkor jó úszószint mellett nem fog folyni! Ha nem zár el rendesen, akkor cserélj benne tűszelepet, de az úszószintet akkor is be kell állítanod, mert különben ugyanúgy folyni fog. Nagyjából ennyi.
Hát az úgy vót,hogy tömmeg öntőhomokkal,hogy balansztban legyen a hajó Amúgy nömértek hozzá,csak láttam mán ilyet dógot,oszt a vílemínyem amúgy is egy kalapos szartot seméra no,esszóvalmintszázjómegaszontam
Ölég szűkszavú kend
Mögmondhatná a tutit kissé bőszavúbban is mint az öreg székely a riportban:
"-És hogy van bátyám igy 80 évesen?
-Jól!
-No lehetne kicsit bővebben is!
-Nem jól!
Köszönöm harcostárs ,ámbár az "újratöltött" kipuffal való pár óra mocizás alatt rendben volt,ezért eme értetlenkedésem hogy utána mitől változott.....a csajok azt mondják a puha sem jó!
2T CR en újra lett tömve "mezei"üveggyapottal a dob (elég keményre) és pár órás mocizás után olyan hangja lett mint egy másnapos Simsonnak,kiéghetett vagy mi a szösztől lehet?
Szétszedtük de teljesen fittnek tűnt....
csak kipuff helyett lehet jobban járok
szted?