Ha 1 tank benzinhez tettél 6,5 deci olajat az nagyon sok. 10 liter benzinhez kell 3 deci olaj, ha lehet valami szintetikus legyen. Pl: repsol, motul, ipon, castrol stb.
Vedd úgy, hogy van egy faliórád, amiből ha kiveszed az elemet, megáll. Az üzemóramérő is ilyen, csak akkor méri a perceket/órákat, ha indukciós impulzust kap.
(enyém pl. az első pár mp-ben mutat órát, meg a leállítás után pár mp-ig, közte fordulasztámot jelez ki)
versenyüzemórát felejtsd el. Hacsak nem mész folyton 8ezer felett
Az én tempómmal és karbantartással a 2T 250 25 órája megy hibátlanul egy szimpla Prox-szal. Majd szólok, ha már nem elég erős, és cserélni kell
Nem hiszem hogy a fordulatszám befolyásolná. Van olyan is, amit a vázra kell erősíteni és a váz rezgés alapján mér.
Az üzemóra nevében benne van hogy az üzemelési időt méri, nem pedig azt, hogy mennyire van terhelve.
Igen, szervízkönívben néztem is nagyot a 7üó-ra.
Még egy oltári nagy hülyeséget kérdeznék . Ha jól tudom, az üó mérő a gyertyakábelről veszi a jelet. Vagyis így kijelenteni nem lehet, h 1üó=60perc, hanem függ attól, h mennyire forgatod a motort, és végülis annak megfelelően számolja. Jól gondolom?
A szervízkönyve 7,5 óránként írja. Általában meg szokás várni azt hogy elgyengüljön a motor ez kb. 40 és 80 üzemóra között szokik lenni hajtástól, olaj és dugattyú minőségtől függően.
Igen, köszi! Bár motor nincs hozzá, még csak tajékozódom.
Olvasgattam, h milyen időközönként is kéne dugót cserélni, vki 25 órát mond, vki 100at. Persze full kezdő szinten lesz majd használva a motor. Te mit mondassz?
Amerikai e-bayen néztem ki, a Honda East Toledo nevű cég forgalmazza. A behozatalban az Eurocent segít www.eurocent.hu akik magyarok, első sorban a német e-bayt nyomták eddig. A postázást intézik és a behozatalt, jutalékért. A hengert kb. 75-80ezer Ft-ra átszámolva veszem, a jutalék+postaköltséggel együtt 98ezer Ft lesz. Magarországon a Honda 175ezer Ft-ért ad hengert.
na az a helyzet hogy már megoldódott a csapágy problémám ( egy tartozást rendeztek ). Azért köszi a segítséget ha esetleg kellene valakinek akkor szólok!
Vedd úgy, hogy van egy faliórád, amiből ha kiveszed az elemet, megáll. Az üzemóramérő is ilyen, csak akkor méri a perceket/órákat, ha indukciós impulzust kap.
(enyém pl. az első pár mp-ben mutat órát, meg a leállítás után pár mp-ig, közte fordulasztámot jelez ki)
Az én tempómmal és karbantartással a 2T 250 25 órája megy hibátlanul egy szimpla Prox-szal. Majd szólok, ha már nem elég erős, és cserélni kell
http://www.midwestactioncycle....
Nincs valakinek oldalpanele 99' CR125re?
Az üzemóra nevében benne van hogy az üzemelési időt méri, nem pedig azt, hogy mennyire van terhelve.
Még egy oltári nagy hülyeséget kérdeznék . Ha jól tudom, az üó mérő a gyertyakábelről veszi a jelet. Vagyis így kijelenteni nem lehet, h 1üó=60perc, hanem függ attól, h mennyire forgatod a motort, és végülis annak megfelelően számolja. Jól gondolom?
Olvasgattam, h milyen időközönként is kéne dugót cserélni, vki 25 órát mond, vki 100at. Persze full kezdő szinten lesz majd használva a motor. Te mit mondassz?
Amerikai e-bayen néztem ki, a Honda East Toledo nevű cég forgalmazza. A behozatalban az Eurocent segít www.eurocent.hu akik magyarok, első sorban a német e-bayt nyomták eddig. A postázást intézik és a behozatalt, jutalékért. A hengert kb. 75-80ezer Ft-ra átszámolva veszem, a jutalék+postaköltséggel együtt 98ezer Ft lesz. Magarországon a Honda 175ezer Ft-ért ad hengert.
Remélem segítettem.
na az a helyzet hogy már megoldódott a csapágy problémám ( egy tartozást rendeztek ). Azért köszi a segítséget ha esetleg kellene valakinek akkor szólok!
perpill 1996 cr 250
Megkérdezhetem, h honnan rendelted és mennyibe fog kerülni a henger a cr-hez?