Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na álljunk meg kicsit. A neoprén (neoprene) polimer anyag, ami szigetel. Nem csak hőt. Elektromosan is, sőt, tömítés készítésére is használják. Azon semmi nem megy át, se olaj, se víz, se por, se kvarckristály.
Az más kérdés, hogy kaphatók olcsó, gagyi telóharisnyák, amik nem neoprénből vannak. Az a homokban fetrengős változat ezekről szólhat
Volt vele munka.Körülbelül 10km hosszú.
az az épitett farönkös rész például egész jol néz ki,,,
jah láttam hogy kaktuszpeti, és baráti köre csináltatok ott egy kis pályát, néztem már a képeket, meg regisztráltam is hozzátok, el fogunk menni tutira,
Biztos a sarat,kavicsot,ágakat...szereti a csupasz szár....olajatmeg én direkt 2T váltóolajat teszek bele(tudom automata,vagy motor is jó bele..)
elmondom neked hogy megértsd.
A telo védő neoprén arra valo hogy mikor nagy a sár,megfogja a telo száron menet közben gyorsan megszárado szétkent sarat amit behordana a szimering ajka alá, és ott megszáradva, elkezd folyni az olaj, illetve bent a teflonos csuszoperselyeken, szelepezésen még nagyobb kárt okozzon,,,,
A telo védö neoprént nyáron, illetve száraz homokos versenyen mindenki felhuzza a felsö szárra, bármelyik versenyen megnézheted, olyankor nem szabad a száron hagyni, a szár szabadon van!
ronis

Látom v.p vagy.Majd gyertek el a pályánkra motorozni.

http://enduroclub.atw.hu/
Az automata válto olajat már javasolták többen is. Most már ki fogom probálni.
Vagy akkor vegyél fel egy olyan ruhát és fetrengj bele a homokba és amikor leveszed tuti a kis szemcsék a bőrödön lesznek. A teló szimering meg pont szereti a kvarcszemcséket.
nem szabad azt várni egy telo védötöl, hogy felrakod, és semmi törödést nem igényel, néha le kell huzni kimosni, mint ahogy a szimeringet is célszerű néha bontás nélkűl kipucolni,
hideg van, ilyenkor még fontosabb a jo olaj,, rakjál bele atf dexron automata válto olajat,,
de ha akad a váltod az nem olaj probléma, hanem válto probléma,,, szerintem,,
Én már láttam már olyan villát ami ettől feküdt ki.
eszt a motor mi néztük és utánunk lévők el is vitték!
és mi is meg akartuk venni csak hétvégén
multkor hallottam is ahogy két teleszkop beszélgetett,: -basszus engem tökre zavar ez a neoprén, ahogy rám simul, nem egy jo érzés,,erre a másik telo,: én szeretem hogy rajtam van, nem hagy kihűlni a hideg napokon, és ezen jol összeveszett a két telo ,jol összegörbűltek, tán még ma is görbűlnek valahol ha a mesém véget nem ért volna,,
Talán mentél a motoromal olajcsere elött meg után is hogy jobban tudod mint én?
. .
Te használod én nem.Nem azt mondtam ne vegyél.
Ok, te tudod.
Bontott váltó: 50-60ezer Ft, plusz tömítésszett, stb.
Csak tömítésszett 8-12ezer Ft, és nyugodt alvás: megfizethetetlen.

...ne kövesd el a hibámat. Ne higyj másnak. Olyan nincs, hogy FELESLEGSEN szétszedett motor.
Motort nem bontottam meg csak henger van lahuzva.Sokszor üreset kacsolok meg föleg viszafele nehezen megy.Tuti az olaj végett mert olajcsere elött jó volt.
beszarok rajtatok ,hogy menne alá a sár ha mindkát végén, le van fogatva gyorskötözövel, és nincs is kiszakadva,, meg hogy akadályozza a telot a mozgásban, kész vagyok, engem például szörfözéskor, kiteozáskor kayakozáskor, még soha az életben nem zavart a neoprén a mozgásban, de majd a telot biztos zavarja mi,,,?
és ez is egy elég nagy badarság,,
hát ez egy elég nagy badarság,,
Olajtól akad a váltó?
Előbb vennéd észre a kuplungon, ha nem oké az olaj, mint a váltón...nehogy az legyen, hogy rosszul lett összerakva a váltó, akár egy fogaskerék is fordítva van, vagy hiányzik a hézagolóalátét, aztán puff. Kérdezd csak meg Nautilust, mennyibe fáj egy ilyen mutatvány...időben és pénzben.

én amúgy Fuchs Titan(?) 10W40-et használok
Na, ez kb. olyan, mint az én Kawasaki ZX4R-em, hazahoztam, letettem a futóról, az akksi idővel lemerült, a benzin öregszik benne, ott áll, oszt kalap. Pedig jó motor. Ha kapnék érte valami enduro-t vagy krosszt, azt legalább kivinném ilyen időben is néha.
Válto olajból milyet használtok cr-be?Nekem most motorex van benne de akad a váltom.Elözö olaj nem tudom milyen lehetett de azzal király volt.