Mondjuk nagyon olcsó bukóm nekem se nagyon volt, de én jellemzően azért vettem drágábbat, mert az könnyebb, kényelmesebb, tartósabb (ha nem állsz fejre benne másnap)...
Amúgy a minap volt rajtam SG12, hát az azért elég komoly cucc, tényleg olyan mintha a lábamra öntötték volna...az SG10 olyan volt hozzá képest mintha rászorítottam volna a bokámra egy 20 kilós szovjet satut, pedig alapból az se szar cucc...
Nos,persze hogy meg kell felenie a buksikan bizonyos kritériumoknak,de azért nem szívesen csatlakoznék egy nagyobb kavicshoz az úton például egy 20ezer forintos műanyag bukóba.Lehet,hogy nem lesz bajom,de mi van ha mégis.Lehet,hogy egy Kavlarban is lesz bajom,de sokkal nagyobb az esélye,hogy nem lesz akkora károsodásom,mint a teszkós bukóban.Hahaha...Csizmában és is azt vallom,hogy mi a pélónak megvenni a 100-ezres sportcipő mintás macitalp lenyomatos tekk12-őt.mert valóba elegendően nagy a védelm a 39 ezres tcx pro2-nek is.Mekkdonác is megfelel mindeféle szabványnak meg a Kóla is,mégis ha azon a kaján élsz akkor belepusztulszhatsz és kihullik a fogad oszt lehet vigyorogni mint a kohóban dolgozott 30 évig. .
Szóval csak azééé írtam,hogy kinek mennyit ér.Tudom hogy sajnos pénztárca függű a dolog.Azért volt nekem is annak idején 110ezer forintos motorom és 160ezerért védő felszerelésem. .Bár az már 9 éve volt.
Egyébként vitatkoznék veled, legalábbis sisak-ügyileg, mert minden, ma forgalomba kerülő sisaknak meg kell felelnie a faszomtudjamelyik vonatkozó szabványnak, vagyis egyik sem védhet egy bizonyos szintnél gyengébben. A szint fölött meg általában már tökmindegy milyen bukó van rajtad, így is-úgy is feldobod a bakancsot (fejed egyben marad ugyan csak az agyad zápul meg - mondjuk a tiéd már nem fog - a lassulástól). Tehát a sisakoknál az árkülönbözettel az olyan dolgokat fizeted meg hogy kényelem, tartósság, dizájn, márkanév, amik persze szintén lehetnek fontos tényezők amúgy...
Csizam-vonalon viszont teljesen egyetértek, bár itt is hozzátenném, hogy nem feltétlenül a legdrágább csizma a legjobb, pl. az Alpinestars-ról meg a SIDI-ről is hallottam már negatív tapasztalatokat, talán a Gaerne az egyetlen kivétel, arról eddig a legkomolyabb kritika az volt hogy beázik (melyik nem)
Olavasgatom visszamenőleg a fórumot,mint lelkes honda felhasználó kreatívelme és megdöbbent amit néhány ,,arc\" ír.Halálom a milyen sisakot és milyen csizmát vegyek.,,jóó a 20ezer foritos csizma is mert az egyik haveromnak a cimborájának az annyának a szerencsétlen sógorának öccse feleségének a kisfia is olyat használt és kibírt 5 évet\"-----------A másik halálom...,,nekem 6000 forintos bukóm van és az is jó,de 25-ért már jó bukót kapni és fölösleges megvennni a drágát,mert jó az olcsó is.......
Sajnos egyik dolog sem olcsó és ezzel az írásommal nem megbántani akarok senkit.Viszont érdemes gondolkodni azon,hogy valami vajon mitöl olcsó és miért drága a ,,drágább\" termék?MItöl tud olcsóbb lenni valami?Biztos nem azért,mert ugyan olyan minőségű mint adott esetben egy nevesebb gyártó drágább védő felszerelései és no name gyártó ugyan azt olcsóbba előállítja azonos minőségben.Valamiböl kevesebb van benne a másikban annyival több.Vagy kevesebb szakértelem,vagy keveseb anyag,ami esetleg a testi éppségünk rovására is mehet.Gondolok itt arra,hogy egy olcsóbb csizmában egy erősebb letalpaláskor kimegy a bokám,vagy elakad valahol a lábam motorozás közben és eltörik a bokám.Lehet,hogy egy Rainers csizmában rommá törik a bokám,de például egy Oxtar tcx-ben csak megérzem,hogy valami történt.Lehet,hogy egy olcsőbb bukó széttörik a fejemen és nyomorék leszek,mert az ördög nem alszik,de lehet,hogy egy minimum, akciós Laser,vagy Fox,stb buksiban csak fejfájásra fogok emlékezni és nem fogok kiesni az élet ritmusából.Mindenki olyan csizmát,vagy sisakot,illetve védő cuccot vegyen magának amiröl tudja,hogy a saját testi éppsége mennyit ér,vagy számít.Higgyétek el ha valaki elkottázza az ugratást,vagy neki megy egy fának bokával,vagy lefejel valamit és nem nyújt elegendő segítséget a tizenezer forintos sisak,vagy csizma akkor a rehabilitációs időben lehet számolgatni a kiesett kereset összegét,hogy most akkor melyik is volt a drágább:a silány minőség miatt érzett keserű szájízzel párosult sérülés,vagy egy drágább,jobb minőségü termék amivel gond nélkül átvészelhetsz egy esést és minden megy a régi kerékvágásban?Nekem egy Oxtar tcx csizma fél évet bír ki,utána talpaltatni kell és egy év után nullára írom a csizmát,de az egészségem többet ér annál minthogy ezen spóroljak.A motorsport az egyik legdrágább sport és itt nem lehet spórolásrol beszélni.,,bár lenne olcsóbb,mert azért nem röpködnek az utcán a 10ezresek minden nap" Sisakban is csak minőségit szabad megvenni és el kell felejteni az olcsó műanyag buksikat.Valaki itt a fórumon beszúrt egy képet egy premier buksirol ami egy nagyon có carbon-cevlar bukó.Olyat kell venni minimum terepre,vagy az újabb gyártású kompozit bukók egyikét,de az élettartam lényegesen kevesebb egy ,,műanyag" bukónak.EÉvek haladtával elöregszik,rideg és törékennyé válik,nem úgy mint egxy carbon-kevlarból készült termék!
,,,MINDENKI OLYAT VEGYEN AMENNYIT ÉR A SAJÁT EGÉSZSÉGE"
Csak egy kis korrekció: a motorex-et nem a svédek gyártyák, hanem Svájc! Amúgy meg én is úgy tudom, hogy jó olaj. A KTM-nek ez a gyári olaja! Ha nekik is jó, akkor meg pláne!
Nagyon szépen kösz minden információt!
Holnap viszem szerelőhöz. Majd kiderül mit mond, remélem jókat . Na de még egyszer kösz mindent. Ja és ezt a nicasilos hüvelyt beletenni szerinted mennyi lenne és annak szerinted milyen a minősége?
Na de szerintem már megyek aludni majd holnap délután leszek.
Kösz mindent előre is.
Elöször is mutazsd meg egy szerelönek vagy aki már látot hasonlót. A bevonat 115 euro. Külföldi szállítás díja 16.000.-, a belföldi csomagszállításé pedig 1.320.- Vállalási határidő 5 hét és ezen nincs áfa.Én ezt az árajánlatot kaptam egy 125 hengerre.Tegnap irtam egy emailt a magyarországi wiseco képviseletnek és létezik nicasilos hüvely ami az én mocimba 19500.
Tulajdonkeppen epp mondani akartam, hogy mivel mindekettotoknek 250es van, celszeru lenne kivenni az utolso 5 sebesseget, csak hivatkozaskeppen, ha netalan otthagylak titeket a 2 napos tapasztalattal es a 125ossel
Amugy megkoszonnem, es adhatnal egy puszit, ha osszeraknad a valtomat, ezek szerint eleg oda egy kartontomites?
De dugo csak jan vegere lesz, addig max megyek utanatok (elottetek) biciklivel
Javítani. Honda CR 250 1993 mas kiadásó hpp-s hengerrel egy kicsit kopottas rajta de semmi csík semmi durva hiba csak egészségesen elkopott! És arra lennék kíváncsi hogy hol meg mennyiért tudják csinálni meg hol és hogy érdemes?
Válaszaidat előre is kösz.
Kösz Matlé a precíz feviágosítást Go Budaörs.....
Am: Szeretnék egy DR-Z-t is melóba járni és azé problémázok a sisakon, me ugyebár közúton is fő a biztonság
Amúgy a minap volt rajtam SG12, hát az azért elég komoly cucc, tényleg olyan mintha a lábamra öntötték volna...az SG10 olyan volt hozzá képest mintha rászorítottam volna a bokámra egy 20 kilós szovjet satut, pedig alapból az se szar cucc...