Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

veszi mind a 6 sebességet és 94 es, megnéztem ilyen motoros oldalon. A váltója nagyon szépen könnyen veszi a sebességet. Még nem szedtem le a rezót, de holnap az is meglesz. Elméletileg a dugónak is jónak kell lennie, jelenleg rúgom, megy. Ennyi.
HMZJE01-5402131 ez a vázszámod?
Meg van benne mind a hat sebesség makulátlanul?
Rezót leszedtétek,belenéztetek a hengerbe,dugó rendben van?
már*
Na mér nyugodtan tudok aludni! Faintos masina, ez nemrég pár kézen átfutott, szegény srác nevetségesen olcsón adta el karácsonykor utána hirdették 1x vagy 2x ha jól emlékszem. Amúgy 93as szerintem
Feltöltöttem! :)
Holnap reggel neki állok! Mindjárt kimegyek a garázsba és lövök egy jó képet róla!
Nem gyújtunk fel semmit! A napokban szépen amit te eltudsz végezni (kipucolások, gyertya, egyebek) megcsinálod. Ha nincs változás írj miket csináltál rajta és mi változott, ha változott.
egy képet azért mutass a masináról adatlapodon nem találtam
Próbálok kitartó maradni! Holnap megnézem a karbit!
egyes karbikon van levegő csaval is vagy mi.....
Ne add fel, így kezdődik minden motorvásárlás... (legalábbis nálam, én mindig kénytelen voltam karburátor állítással kezdeni....)
Szalonnát kellett volna vinnünk , mert lehet megsült vóóna
nekem síberállítás után lehetett állítani alapjáratot viszonylag stabilt! de nemtudom neked az-e a bajod. Hülye kérdés de felfelé tekerted?
Talán nézzük meg hol szív falsot és makulátlan-e a szívató...
a szivatót tekergettem de semmi változás
Jó, alá írom, hogy ez jogos, de akkor is kezdő vagyok, és nem tudom még, hogy mi, hogy van, ezért nem tudok pontosabban kérdezni.
Feltettél egy kérdést,amire Jeremy Burgess se tudott volna választ adni anélkül hogy ne hallgatta v próbálta volna a motort....vagy nem tesz fel a tippje előtt még 20 kérdést.
Nem a kérdezéssel van a gond,csak kapásból 10 féle dologtól lehetett a fuldoklás,és még másik tízzel lehet összefüggésben.

Doktor úr fáj a fejem,mitől lehet?
Mta4: köszönöm szépen a válaszod! Nem csinál semmit csak hírtelen leakar állni. :( De majd szét bontom, ha nem lesz jó akkor felgyújtom és szarok a motorozásra...
Szívató tekerésével állítasz alapjáratot..
Valóban van baj, mivel most vettem motort, 7 éve nem volt cross motorom és kis pöcskoromban még nem én szereltem magamnak. Sajnálom az idegesítő kérdéseket, de tudtommal ez egy fórum, ahol bármit lehet kérdezni az adott témával kapcsolatban. Utoljára kérdeztem!
ui: légszűrő tisztításával kezdtem...
szevasztok! Segítsetek hogy tudok cr 250 97' re alapjáratot varázsolni?
Akkor kezdem. "Fuldokolni"? Megindulna sebességben, behúzott kuplunggal? Ha igen, akkor nem emel ki rendesen, azaz: megnyúlt kuplungbowden, elgyengült kuplungrugók, elkopott kuplunglamellák, beverődött kuplungkosár vagy ne adja Isten fluxuskondenzátor. Bár az nagyon ritka eset... Ha más értelemben kezd fulladozni, akkor fogalmam sincs.
Aztaqva srácok itt óriási bajok vannak a kérdésekből ítélve...

Elkezd fuldoklani? Micsoda a motor? Sebességben? És ebből meg kellene mondani hogy mi a gond..ezt remélem ti sem gondoljátok komolyan.

Ezt maximum Gyúrcsók úr tudná távgyógyítatni,őt próbáltad már?

Fogalmunk sincs hogy mit néztél,csináltál már rajta,lehet hogy éppen egy fog tört le a váltóból azért szorul,de lehet olyan koszos a légszűrőd hogy alig lélegzik,vagy olyan koszos a karbid hogy csoda hogy beindul és megy.

Próbáljunk már némileg ésszerűen,átgondolva és szakmailag is együttműködni...