Járt már valaki úgy, hogy áttoszták postán küldött cuccal? (biztos járt)
Mit tudok ilyenkor csinálni? Sajnos 350kmre lakik tőlem az illető, úgyhogy személyesen nemhiszem, hogy el tudom rendezni. Bár amilyen idegállapotban vagyok mindjárt beülök a kocsiba elmegyek és bedarálom a fejét.
A történet: Vettem postával egy használt sisakot, tulaj állítása szerint szinte új állapotban van, egyszer sem esett benne stb.
Kibontom a csomagot, láss csodát, több helyen meg van repedve..
Írok neki, elsőre még emberi hangnemben, hogy ugye ez csak egy vicc, kurva gyorsan adja vissza a dellám.
Erre ez a patkány kitalál ilyet, hogy nekem nem tetszik a sisak és én törtem össze, hogy reklamálhassak..
Esetleg nem ismeri valaki? Petrács Anettnek hívják és Balástyán lakik, vagy hol a faszba, a feladónak Vadócz Krisztiánt írt.
Esetleg, ha valaki ismeri rúgja már pofán a nevemben, köszi
Hàhá. Sztm gyurj alkarra, de a motorozastolfarad el a kezed, mert gondolom nem minden valtasnalkuplungolsz max ha extreme enduro versenyeken mennek akkor vennek ilyet, de ha tenyleg nem birod akkor aldozz ra
Köszi a gyors választ, még nem volt időm megnézni, csak most rábukkantam erre a Magura cuccra az aukciós oldalon ami elgondolkodtatott. Kb fél óra motorozgatás után úgy elfárad a kezem, hogy alig bírom behúzni a kuplungot. Lehet, hogy elég lesz befújkálnom a bovdent WD40-el. ha nem, utánanézek tüzetesebben.
A Magura jó név a szakmában is megkérik az árát gondolom,bár ahogy nézem 20e környékén kezdődik..
Létezik univerzális név nélküli hidraulikus ocó 10e környékén és ilyen árban lehet kapni mechanikus "könnyítőt" is amiről szintén jókat írnak...
Mindenesetre én először átnézném a gyári rendszert,esetleg új bovden,beolajoz,kitakarít,megnézni jó helyen van-e elvezetve,a rúdmozgató kütyű nem-e kopott,nem-e szorul a rendszer,ha minden oksa rajta akkor normál erővel működtethető lenne,ha ez nem jó akkor jöhet az upgrade...
Kis technikai segítséget szeretnék kérni. Szeretnék hydraulikus kuplungot herkelni a 98-as CR250-emre. Találtam átalakító kit-et az e-bayen, a Magura gyártja. A kérdés az lenne, hogy szerintetek érdemes-e lecserélni a régi rendszert, lesz-e változás, vagy nem érdemes vele vesződni? Mindenesetre elég húzós beruházás, szóval ha esetleg tudtok valami okosítást, vagy használtan alkatrész a művelethez, akkor kérlek szóljatok!
Azt masik oldalon tudod kihuznin es ha palca kopott. Az nem okoz kemenyedest, inkabb puha lesz es nem emel rendesen,hat igen viszonta ha sokat van utan huzva abovden akkor ugye kissebb uton jar, lehet benne igazsag.En is igy voltam hónap elkopott, a palca kup feloli oldalan van egy t alaku huvely en abbba raktam egy megfelo meretre koszorult cs golyot ami athidalta a holtjatekot,azota is mukodik. Bocs ha Pakosan irtam....telo.....
Ez rohadt jó kis link, az összes robbantott ábrát levadásztam. Ha kell valakinek valamilyen típushoz az összes rajz egy fájlba dekompresszálva, akkor szóljon!
Lendkerék lehúz,az alaplapot általában 2 csavar szokta fogni,pár mm forgatást enged meg,nagyon nem bírod elrakni,jelöld össze precízen /mondjuk rajztűvel,ne vastag filccel /és utána vedd le,így nehéz lesz elállítani..
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
A gyújtás felőli oldalon van a kuplungot mozgató pálcának a működtető tengelye, ami szerintem meg van kopva egy kicsit, és emiatt kicsit kemény a kuplungom, ezt szeretném kivenni és megcsinálni. Na most, ehhez le kellene vennem a gyújtást is.
A kérdésem az lenne, hogy ha jól sejtem az bizony elállítódna, ha én hozzányúlnék..? Vagy le lehet venni egybe is, és nem lesz vele semmi gebasz?
Ha alaposan leengeded és a szűrőházat is szépen kipucolod akkor 7.2-7.5 deci kell bele. Beindítod és hidegen a kis ablak feléig, esetleg 3/4 kell érjen. Melegen többet mutat. Nincs semmi okosság, nem kell túltölteni,de minimumon se járj vele. Mindig időbe vagy esetleg picit hamarabb cseréld. Nyitott leeresztővel forgasd át rendesen hogy kinyomja magából a fáradt olajat.
és 10W50es motul olaj mehet bele, gondolom. Van vmi finomság amit eb kell tartani? gondolok olyanra h a 650es xr-hez 1.8liter volt elő írva de egykerekező gazdánál bele kellet sajtolni a 2litert.
A fehéres az lehet vízpára is. Nem hiszem hogy a hűtővizet szipákolná, de azért egy darabig figyeld. Amit szerintem amit érdemes betartani az az olajcsere 15 üz óránként. Motorba-váltóba ugyan azt az olajat használd. Zsírzások, de ez minden cross motorra igaz.
A CRF gyenge pontja a szívószelep. Időnkén meg lehet nézni a hézagot, de ha egyszer elindul fogyás irányba akkor tök mindegy mit csinálsz vége.
Ez nekem 100 óránként megtörtént, mindegy hogy gyári titán, vagy vas szelep volt benne. Szelepcserével együtt cseréltem ilyenkor a dugattyút és a vezérműláncot. Második dugattyú után meg a hajtókart is, ill vízpumpafelújítás. Légszűrőre figyelj oda mert elég szűkösen lehet feltenni nehogy rosszul sikerüljön és falsot szívva a motor idő előtt beálljon. Nekem kezdetektől volt minimális olajfogyasztása, bár kéket nem füstölt, ezt egy szelepszárszimeringcsere megoldotta. Amúgy teljesen problémamentes volt a gép sose romlott el. Most ennyi jutott eszembe
Mit tudok ilyenkor csinálni? Sajnos 350kmre lakik tőlem az illető, úgyhogy személyesen nemhiszem, hogy el tudom rendezni. Bár amilyen idegállapotban vagyok mindjárt beülök a kocsiba elmegyek és bedarálom a fejét.
A történet: Vettem postával egy használt sisakot, tulaj állítása szerint szinte új állapotban van, egyszer sem esett benne stb.
Kibontom a csomagot, láss csodát, több helyen meg van repedve..
Írok neki, elsőre még emberi hangnemben, hogy ugye ez csak egy vicc, kurva gyorsan adja vissza a dellám.
Erre ez a patkány kitalál ilyet, hogy nekem nem tetszik a sisak és én törtem össze, hogy reklamálhassak..
Esetleg nem ismeri valaki? Petrács Anettnek hívják és Balástyán lakik, vagy hol a faszba, a feladónak Vadócz Krisztiánt írt.
Esetleg, ha valaki ismeri rúgja már pofán a nevemben, köszi