Nem nézem le a 20 éves crossmotort ,de az már megitta a benzine javát. Az első éveiben versenyzett,utána kézen közön ért ide,kopott mindene. Ma erre, holnap arra kell költeni, az ilyen motorok nagy részénél. Nem lesz más mint egy nagy pénztemető. Ha a mai napig szakszerűen lett volna karban tartva, idejében az alkatrészek cserélve, nem szólnák egy rossz szót, mert a szerkezet megállja a helyét,de nem az a jellemző.
elekat
Ez a motor 1992-es!
Legalábbis a tank, fül, légszűrődoboz, hátsó tábla, első teleszkóp alapján!
A hátsó féktárcsa viszont még a régebbi típusé!
Persze a vázszám úgy is mindent elárul!
Hogy újabb és régebbi közti különbség?
Hát annyit mondhatok erre, ha oda figyelnek egy motorra, akkor mindegy hogy milyen évjárat!
Egy ilyen acél vázas sokkal strapa bíróbb mint az újak!
A régieknél(és ez minden márkára vonatkozik) azért a henger, már biztosan nem lesz a legjobb állapotban, de ezek a HPP-s hengerek voltak a legstrapabíróbbak!
Aztán a váltó az ami még nagyon költséges lehet, de hát nem tudhatja a vevő, hogy az előző 20évben ki hogyan bánt vele!
Az biztos, hogy én az acélvázas kis CR-t le nem cserélném aluvázasra!
Szia. Ez egy 91 es gép. http://www.motorera.com/honda/...
Szerintem a régebbi cr-eknek egyetlen nagy hibája amit sztm mindenki oszt, a vízpumpa dekli rohadása, de elvileg ezt 91 es évjárattól kiküszöbölték.Érdemes e öregebb motort venni? Persze....
Ezeketis arra tervezték amire. kezdőmotornak tökéletes sztm az idősebbis h megszokd s astílust. Fontos szempont elburnyázol nemtudod mire figyelja motorodnál kisebb nagyobb galiba van vele olcsóbb az alkatrész nemsokkal de olcsób.Nem kell elvinni szerelőhöz h szedje szét emg rakja össze ha van egy kis affinitásod szervizmanualt nézni vagy valaki tud segiteni a szerelésben, mert ha rájössz viszonylag egyszerű minden.Különbségek újak régiek között?és msot nem 1 vagy 2 évre gondolunk ugye..hát a technika:)....teljesítményre nemsokat véleményem szerint sőt több baj van a fiatal motorok teljesítmények kimotorozásával ahogy én olvasgattam.Teleszkópok lényegesen jobbak ugye ez nagyon sokat számít hihetetlen milyen futómű hangolásokat csinálnak versenyekre.De egy kezdőnek ugye nem túlfontos, először csak az élménymotorozás megy úgyis, és széplassan épül a profizmus:).Meghát az esztétika. Épp tegnap voltunk ismerősömnek a barátjánál egy emlőért Karesznál Pécsen, neki már tavaly megvolt a 4t kxf 250, hát csorgott anyálam gyönyörű. havalami kérdésed van csak írj. Csuhi is sokat tud segiteni itt fórumon.Ha biztos a dolog h szeretnéd megvenni írj és valaki biztosan leírja h miket nzzza motoron. egyszer ennyi. Üdv.
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok kevés pénzel sajnos és a segítségeteket szeretném kérni.
A cr 125-t nézegetem és az egyik kérdésem az lenne, hogy meg tudná-e valaki mondani így képről ennek a pontos évjáratát?
Véleményetek szerint érdemes ilyen idősebb motorokat nézegetni?
Mik egyébként a nagyon érezhető különbségek egy ilyen 20 év körüli cr és egy 10 évvel fiatalabb társa között az aluváz és a küllemen kívűl?
A segítő válaszokat előre is köszönöm!
E. Attila
Tegnap megnéztem mia helyzet a földesen(mentem volna barátnőm höz másikfaluba) hát a fél helyenént több cm is hó az igen csak kihívás , gyorsanmegvolt visszafordítóakanyar hazafele:)
Ez a motor 1992-es!
Legalábbis a tank, fül, légszűrődoboz, hátsó tábla, első teleszkóp alapján!
A hátsó féktárcsa viszont még a régebbi típusé!
Persze a vázszám úgy is mindent elárul!
Hogy újabb és régebbi közti különbség?
Hát annyit mondhatok erre, ha oda figyelnek egy motorra, akkor mindegy hogy milyen évjárat!
Egy ilyen acél vázas sokkal strapa bíróbb mint az újak!
A régieknél(és ez minden márkára vonatkozik) azért a henger, már biztosan nem lesz a legjobb állapotban, de ezek a HPP-s hengerek voltak a legstrapabíróbbak!
Aztán a váltó az ami még nagyon költséges lehet, de hát nem tudhatja a vevő, hogy az előző 20évben ki hogyan bánt vele!
Az biztos, hogy én az acélvázas kis CR-t le nem cserélném aluvázasra!
Szerintem a régebbi cr-eknek egyetlen nagy hibája amit sztm mindenki oszt, a vízpumpa dekli rohadása, de elvileg ezt 91 es évjárattól kiküszöbölték.Érdemes e öregebb motort venni? Persze....
Ezeketis arra tervezték amire. kezdőmotornak tökéletes sztm az idősebbis h megszokd s astílust. Fontos szempont elburnyázol nemtudod mire figyelja motorodnál kisebb nagyobb galiba van vele olcsóbb az alkatrész nemsokkal de olcsób.Nem kell elvinni szerelőhöz h szedje szét emg rakja össze ha van egy kis affinitásod szervizmanualt nézni vagy valaki tud segiteni a szerelésben, mert ha rájössz viszonylag egyszerű minden.Különbségek újak régiek között?és msot nem 1 vagy 2 évre gondolunk ugye..hát a technika:)....teljesítményre nemsokat véleményem szerint sőt több baj van a fiatal motorok teljesítmények kimotorozásával ahogy én olvasgattam.Teleszkópok lényegesen jobbak ugye ez nagyon sokat számít hihetetlen milyen futómű hangolásokat csinálnak versenyekre.De egy kezdőnek ugye nem túlfontos, először csak az élménymotorozás megy úgyis, és széplassan épül a profizmus:).Meghát az esztétika. Épp tegnap voltunk ismerősömnek a barátjánál egy emlőért Karesznál Pécsen, neki már tavaly megvolt a 4t kxf 250, hát csorgott anyálam gyönyörű. havalami kérdésed van csak írj. Csuhi is sokat tud segiteni itt fórumon.Ha biztos a dolog h szeretnéd megvenni írj és valaki biztosan leírja h miket nzzza motoron. egyszer ennyi. Üdv.
Motorvásárlás előtt állok kevés pénzel sajnos és a segítségeteket szeretném kérni.
A cr 125-t nézegetem és az egyik kérdésem az lenne, hogy meg tudná-e valaki mondani így képről ennek a pontos évjáratát?
Véleményetek szerint érdemes ilyen idősebb motorokat nézegetni?
Mik egyébként a nagyon érezhető különbségek egy ilyen 20 év körüli cr és egy 10 évvel fiatalabb társa között az aluváz és a küllemen kívűl?
A segítő válaszokat előre is köszönöm!
E. Attila
Egy olyan kérdésem lenne,hogy a hátsó fékdugattyún van valami lemezke gyárilag,vagy direktbe a fékbetétet nyomja?
TESSÉK
Ez meg a számlaszámom, akik letöltik, utaljanak egy 500-ast:
10918001-00000033-16220009