Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

látom itt laksz a szomszédba gyere el nézd meg ...nagyon jó állapotban van
Hello!
A sisak mekkora?
megtaláltam!
van oldaluk?lehet én is megkeresném oldaldekli ügybe!
Nem ö bakonyi.
a troják nem a gerecsemotoros srác?
eladó cross felszerelésem
csizma tcx új 43 mas 35 eft
airoh sisak 1 szer használt és új scott szemüveg egybe 25 eft
fm ruha 34 l-xl 12 eft
fm racing protektoring xxl 20 eft
Köszönöm.Holnap rákérdezek
Heló, Kovicross!
Őt próbáld meg, hátha van neki ő is bontós:
Troják Zoltán 0630 8557633
ok itt a sz szám 10400463-86715757-57561004 add meg a neved cimed és holnap feladom
Sziasztok!
Érdekellne, hogy akinek CRF450X-e van, hogyan oldotta meg a rendszámtábla tartót? Esetleg valamit tudnátok ajánlani, hogy honnan, milyent érdemes venni ami kevés faragással járna?
Köszönöm!
én ugy tudom a váltóba is üzemórás az olaj!én azért egy évbe nem egyszer cserélem!
Először mi is így tettünk 10w40 Motul expert-et(kb olyan mint a repsol 10w40) használtunk simán, nem volt úgy se semmi gond, kiváncsiságból tettem bele xado-t , de nekem sokkal jobb lett azzal.
A moci váltójához elég a fecskendő felét belenyomni.
Igazából váltóolajat a 2t-ben nem kell sűrűn cserélni ha sokat mentünk akkor se, ezért én megvettem bele a Motul 300V 5w40 4t fullszint olajat, és ebbe raktam 0,5 adag xadot...
Hiába került majdnem 2x annyiba mintha csak sima 10w40 es félszint váltóolajat tettem volna bele, de a váltó patika lett... nekem megérte.
Szerintem azt csak úgy tudod megnézni , hogy leereszted, és a deknire ráírt mennyiséget(*** ml) beletöltöd pontosan, vagy visszatöltesz pontosan annyit....
azért írtam Motul 300v 5w40-es váltóolajat mert a Motul gear expert 10w40 és eközött "eléggé" érezni a különbséget.
Habár a fémkerámiás adalékot bele lehet tenni bármelyikbe, az is javítja eléggé észrevehetően a kapcsolási konfortot...
A xado-t először a renault-om szar francia váltóján próbáltam ki, amivel csodát tett...
majd kipróbáltam a szuzukin is és bevált, aztán a többiek is kipróbálták és nekik is bevált.
én ilyet raktam a váltóba (de ezt csak oda ahol külön van a motorolajtól a váltóolaj! pl. 2t):
http://bolthely.hu/webautoshop...

Aztán raktam a motorba is belevaló xado adalékot, ebből 3 tasak 1 kúra:
http://bolthely.hu/webautoshop...

nekem beváltak.
én az enyémen leszedtem a deknit( olaj csak akkor jött ha magam felé döntöttem a motort) először barnás olaj jött belőle.. ma reggelre lecsepegett mind ami a képen van nekem attól sötétebb színű szürkés olaj folyt le még belőle.. ez mitől van?
Pontosan!
Jéé tényleg, és az a sárga RM is ismerős valahonnan....
simán feladhatod levélként!könnyü-kicsi!
Igazán nem akarok türelmetlenkedni, de veszélyesen közelít a hétvége...
A kuplung dekli mellett van blokk félen egy felirat, oda van írva hogy pontosan mennyi olaj kell bele!
A felirat mellett pedig ott az olaj szint ellenőrző csavar!
Ez a csavar nem olyan mint a többi, ennek a közepében vagy egy x bevágás!
Ha a motor teljesen egyenes helyzetbe van, akkor itt tudod megállapítani a szintet, lehet hogy egy kicsit meg kell döntened magad felé, hogy megjelenjen az olaj!
Vigyázz, mert a vízpumpa fedélen is van egy ugyan ilyen csavar, az NEM szint néző!
Ott tudod leengedni a hűtővizet!
Szóval azt ne tekerd ki csak úgy kíváncsiságból!
xytmotor007
köszönöm szépen, azért belenéztem a karbiba, de hála, full tiszta és nincsenek megkopva se a dolgok :)
Váltóolaj szintet, hogy nézzek, ha az elődöm cserélt elvileg? Honnan tudhatom, hogy elég van-e benne? Cseréljem én is le?
Amit írtál fémkerámia adalék, ilyet érdemes bele tenni?
TPS = Throttle Position Sensor. Gázállás érzékelő...
Én vagyok a videón...