sziasztok
akarok venni 1 crf450x-et és az lenne a kérdésem, h annak is üzemórás a blokkja mint a cross -nak!
vagy ez vissza van "butítva" 1 kicsit értem azt , h alacsony és középtartománynál adja le jobban a nyomatékot nem magas fordulaton!
meg gondolom a váltója sem 1ezeik!
de ezzel lehet túrázni betonon pl 150km-ert!
elmenni vele ide oda szóval nem gyilkolni hanem csak úgy motorozni!
mert annyi mindent mondtak már, hogy nem tom mit csináljak!
esetleg van valakinek ebben tapasztalata?
az megoszthatná köszi.
Császtok kiszakadt az első kerekem belsőjéből a szelep úgyhogy új belsőt szeretnék venni.a külsőgumim mérete:21-90/90-es csak ilyen méretü belsőt nem nagyon találok, szerintetek egy 21-80/100-as belső jó lenne a külsőgumimhoz?
Jah, én személyesen is beszéltem, az Absolut Médiával amikor meg szünt az ujság. Ők is ezt mondták, meg igazábol a válságra hivatkoztak hát várunk . Nálad azért voltak versenygépek is a lapban , de utánna......
Na mind 1 az 1 másik téma
Köszönöm a kedvességedet! Sajnos most jelenleg nem várható hogy lesz belőle valami de elvileg létezik még a név az Absolut Média tulajdona a mai napig, csak szünetelteti addig míg nem rendeződik a magyar motoros piac véleményem szerint. Zsigmond hááát ő sajnos nem tudja hogy hol a helye.... ügyes srác de sokkal több kárt okozott, mint ahogy pozitívat tehetett volna az ügy érdekében... sajnos. Túl fiatal....
Helló, Nagyon jó volt az ujság(MX-time) amikor még te írtad a cikkeket!
Utánna átt vette a Zsigmond, kicsit vesztett az értékéből számomra, aztán meg is szünt .
Várható valamikor az ujrakezdés, vagy már nem tudsz ilyen infókat?
Köszönöm a képeket nagy örömet szereztél vele nekem! Ha van még akkor szívesen elfogadom info@mudfactory.eu igen igazad van de nem akartam senkit se összezavarni...
Sejtettem hogy ez az indok Csak volt itt egy srác tegnap és nem tudta eldönteni milyen motort vegyen endurózni. És ha olvassa az írásokat akkor tuti összezavarodik.
akarok venni 1 crf450x-et és az lenne a kérdésem, h annak is üzemórás a blokkja mint a cross -nak!
vagy ez vissza van "butítva" 1 kicsit értem azt , h alacsony és középtartománynál adja le jobban a nyomatékot nem magas fordulaton!
meg gondolom a váltója sem 1ezeik!
de ezzel lehet túrázni betonon pl 150km-ert!
elmenni vele ide oda szóval nem gyilkolni hanem csak úgy motorozni!
mert annyi mindent mondtak már, hogy nem tom mit csináljak!
esetleg van valakinek ebben tapasztalata?
az megoszthatná köszi.
Tuti jó lesz hozzá csak vastag gummát vegyél bele minimum 3mm-est
300eFt? Az nem pénz egy ilyen teknikáért szerintem.
Na mind 1 az 1 másik téma
Utánna átt vette a Zsigmond, kicsit vesztett az értékéből számomra, aztán meg is szünt .
Várható valamikor az ujrakezdés, vagy már nem tudsz ilyen infókat?