Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!

na ha baleset, akkor legyen...

ez ma reggel történt ismét előttünk, a házgyári vasúti átjárónál Debrecen 33-as úti kivezető szakaszán
az első sorból néztem (megint) az egészet...már nem is olyan megrázó...idővel mindent meg lehet szokni

most szerencsére nem halt meg senki, de a vonat megint kisiklott...épp most állítják talpaira a nagy emelődarut, ami majd visszaemeli a mozdonyt.

http://www.haon.hu/hirek/Hajdu...

nekem is van pár képem:
Sziasztok!

Bár rendszeres olvasója vagyok a sportmotor fórumainak, csak csak most regisztráltam magam, hogy megosszam veletek legutóbbi „élményem”.
Múlt vasárnap valamikor kevéssel 6 után indultunk haza a parádsasvári parkolótól, akkor még nem sejtve, hogy a hazaérés mennyire nem lesz sima ügy. A Sástó feletti nagy kanyarig nyugodtan haladtunk (én hátul, haverom+barátnője előttem). A kanyarból kiérve haverom még látott a bicskázó, füstölő gumikkal érkező gsxr-t , én már csak azt ahogy a sávunkban csúszik felém. Egy pillant volt az egész, ami csak arra volt elég, hogy felfogjam magamban: az ütközés minkét motor számára elkerülhetetlen. Egy csattanás, majd a szalagkorlát mellett fekszek és a hátam borzasztóan fáj. A fejemet picit megemelve láttam, hogy a látvány valami leírhatatlanul lehangoló. A Suzuki vezetője (aki állítólag igen nagy sebességről próbált lelassítani a kanyar előtt) ott feküdt nem messzi tőlem és azt láttam, hogy nagyon rossz állapotban van.(Később a kórházban hallottam, hogy sajnos csak rövid ideig tudták életben tartani). A barátaim tőlem jó pár méterre feküdtek a motorjaink mellett….
Azt, hogy itt és most én még fórumozok csak és kizárólag a szerencsémnek és annak köszönhetem, hogy rendesen „beöltöztem” a motorozáshoz. Háttal csapódtam valahogy a szalagkorlátnak. Gerincprotektorom (Dainese Wave) bár tropára ment, de sérüléseim jelentősen tompította és megmentett…..
Azon a délutánon is többeket láttam fent a jól ismert póló+farmer kombinációban. Nekik üzenném, hogy nekem is melegem volt, továbbá én sem „állatkodni” mentem fel és olvashatjátok mi lett a vége.
Mi hárman ma már mind itthon gyógyulgatunk, de ez még egy igen hosszú folyamat lesz, sok kínlódással.
Végezetül szeretném megköszönni a hivatalos szervek és a hatvani kórház dolgozóinak a munkáját és mindazoknak az utósoknak és motorosoknak a segítségét, akik odajöttek és próbáltak valamit tenni azokban percekben, amíg a mentősök megérkeztek.

(Ezt az iromány az általam legtöbbet olvasott topicokba teszem be függetleül a témától, hogy a megfelelő tanulságot lehetőleg minél többen letudjátok vonni. Ha valaki reagálni kíván rá azt tegye a Mátra topicba.)

Mindenkinek balesetmentes közlekedést kívánva:
Peti
68 kg és 175 cm vagyok. Kosárlabdázni már nem fogok
tudom hogy kinek milyen vasa van és én is 192 cm vagyok

a 125-ös csak szélsőséges példa volt

amúgy meg riszpektelem az új CBR-eket is, csak mondtam hogy nekem túl sportosak

és én is remélem, hogy jó lesz a VFR
A 190 cm mióta számít alacsonynak?
És ki beszélt itt 125ről? Alexnek 1000es, nekem meg 6kilós van, akárcsak Zsebynek.

Nem egészen értelek, hogy miért nem férsz el a CBR-en, de nyugi a VFR-rel nem lesz sok bajod.
a 125-öst önmagában sem nagyon szeretem elképzelni, nemhogy veled...
..és nem vagyok alacsony, jóóóó? ...csak kihívásokkal küzködöm a magasságom terén
jah és a VFR hangja is elég besza-behu
hát igen, alacsony embereknek midnen motor jól fekszik

de az olyan bengáknak mint én, nem

képzeld el az új CBR 125-öst, képzlej el engem és add össze a kettőt

nekem VFR kell
na azt azért megnéztem volna én is

hát ezaz...próbáltam korábban egy F4 sportot és az F2 után túl pörgősnek éreztem, minden gyorsabban történt körülöttem

kanyarba nem behúzni kellett, hanem beesett magától, a futóműre a kőkemény jelző illet legjobban, a fék brutális volt és mindezt a lábamközé tudtam venni, mint egy bringát...elég vicces volt

a legújabb darabokat el sem tudom képzelni milyen lehet vezetni....majdnem összeér a két térdem

más világ
ha az ember gyereke olyan pici, mint én, akkor nagyon is jó az RR, mert úgy fekszem rajta, ahogy akarok
Amikor Tokióban voltam meglátogattam a helyi piroslámpás negyedet asszem ROPONGI-nak hivták na ott az örömlányok járkáltak ide-oda bukó nélkül 600 RR-kel ök is légiesek voltak.
köszi!

azért remélem nem lesz hasonlítható a VFR egy GSXF-hez

sok fórumon olvastam már a VFR-ről és nagyon nincs is hasonló motor és mindenki ódákat zeng a megbízhatóságáról....és baszottul tetszik, más nem számít
A VFR-hez képest olyan könnyű, légies darab egy CBR, mint a bicikli...
velocipéd = bicikli
velocipéd

Nem bántalak. Csak nálam a gsxf750 után pont fordítva volt. Igaz, nem kellett utasban gondolkodnom már azon sem.

A VFR jó döntés, kényelmes, megbízható és nagyon szép darab, pláne bordóban. Izgalmas.
Csak nem CBR...

Várjuk a képeket, infókat majd róla.
örülök hogy egyet értesz velem!

többször is átgondoltam és mindig a VFR bizonyult a legjobb választásnak

gyakorlatilag még sose pályáztam és úgy érzem hogy ha össze is jön a jövőben, nem lesz rá túl sok lehetőségem, viszont túrázni szinte minden hétvégén szoktunk...így nekem nem lenne jó egy RR
...ráadásul a VFR túrasport, tehát mégsem egy Varadero
Zolikám akko nekünk marad a CBR, nahh nem baj jó kis velocipéd az
nemtom...rendszámozástól függ...megaztán cimbi a szalon tulaj és lesz egy-két extra a gépen és még a hitel lehetőségek közül is válogatok

max 2 hét és már nálam lesz
szia Zolibá!

most mér mondasz ilyet? ahelyett hogy örülnél annak, hogy betúrásodok

a fiatalok többsége valami ezresre vágyna, aminek még 300-nál ráncigálná a kuplungját
...félelem és felelőségérzet nélkül

Én legalább nyugisabb vagyok.
Megértem az érveidet, 2 személy részére, és turázni tényleg ideális, és legendásan megbizható tipus mint minden motorkerékpár amit a Honda gyárt. Széles utat kolléga!
Szeva Alex!

Rég dumáltunk...

Szóval CBR-ből F4-est nézegettem 2003-2004-est.
Még a mai napig van fent 2 jó darab kevés Km-rel, de átgondoltam hogy ha a mostani szélesebb F2-esen se fértem el hosszabb távon, akkor a keskenyebb, könnyebb F4-esen még hülyébben érezném magam.
1000-est nem akarok egyáltalán...az már nagyon veszélyes lenne, ráadásul ezek az új sportgépek inkább 1 ember központúak. Nekem meg ott van még a barátnőm is.
És a túrázások is jobban bejönnek, mint az egykerekezés meg a stoppie meg az egyéb állatkodási forma. Jók azok is, de nekem távoli téma.

Ráültem az itteni szalonban egy VFR-re és isten volt, mintha rám tervezték volna.
Egyből belezúgtam, testes, hosszú, van súlya és pakolható...ráadásul nem egyenes-hátas az üléspozíció sem, hanem inkább ez is ráfekvős. De mégis kényelmesebb mint a CBR, mert szélesebb a kormány és a nagyobb tank miatt meszebb is van. A motorja megint csak jobb az én vezetési stílusomhoz, mert V4 nyomaték harcos! A CBR-t 6-7ezernél már mindig elváltottam, nem használtam a magasabb tartományokat csak nagyon ritkán....nem száguldozok
Tehát ez is passzol.

Zsír!
aaaaaaaaaaz igen
mikorra várható az átvétel?
Kölök még, nem tudja, mit is akar...