Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2000 es igen.Öszintén megmondva, az első guminak a széle van lealázva, a hátsónak meg a közepe, tehát csere. A lánc sem a legjobb állapotban van, de idén kihúzza úgy gondolom, tavasszal meg csere.
Mit adnál azért a motorért..?Mi van neked?
Az olcsó volt, amit lejjebb linkeltem azt 1,1-1,2 millre tartja a gazdája, szombaton látjuk egymás motorját, lehet cserélünk.
Ez is 2000-es?
Meg milyen állapotban vannak a gumik, lánc lánckerék? Festés?
Vezetett túra Kiskőrösre, a Honda CB - CBR tesztnapra, 2008-07-05- én Dunaújvárosból !

Részletek és regisztráció: http://kutya-vilag.blog.hu/
Nem titok. 850K
Mennyiért sikerült hozzájutni, ha nem titok?
Hy All!
A napokban lettem én is egy CBR tulajdonosa! Igy most beköszönnék ide.
Ő lenne az.

Lejjebb pedig a régi is mellette áll, ami most ELADÓ!

Óra szerint 35 000Km van benne, behozott motor.
Mire érdemes oda figyelnem? Vezláncot, feszítőt gondolom illene csereélni...!? Más egyéb?
most írt a debreceni ember, hogy mégsem kell neki a mocim

why?!

akkor tovább folytatódik az eladás és még messzebbre kerül tőlem a VFR
...ó igen, én már nagyon várom az első találkozást
Ez az a típus, ahol (ha minden stimmel) józan határokon belül nem a km számít.
Az én gépemben óra szerint 106e km van, és csak tippelni tudunk, hogy ez valóságban 120e v 130e km (állt az óra egy darabig). Ennek ellenére semmi (és amikor azt mondom, semmi, akkor úgy értem, semmi) kotyogó, kopogó, csörgő hangja nincs.
Nyilván, ha anyagilag megengedheted magadnak és hosszú távra tervezel, plusz nem a fogaskerekes vezérlés vinnyogú hangjára indulsz (hopp, elárultam magam ) akkor érdemesebb minél újabbat venni. Na, meg itt már van ABS, az enyémben meg nincs.
De VIGYÁZZ! súlyos függőséget okoz a VFR! Tegnap hívott a motorom volt tulaja (bő két éve vettem), hogy nem az ő volt motorját hallhatta/láthatta x helyen, y órakor. Mondom, de. Húúúú, rögtön megismerte a hangját, és ááááá! és megint elmondta, hogy ha el akarnám adni, plíz, plíz neki szóljak először! Asszem, ez jelent valamit.
azt nemtom pontosan hogy mikortól gyártják ezt az újabb VFR-t, de nekem az előtte lévő nem tetszik.

Az a fajta jön be, amelyik neked van vagy a legújabb dizájn. A piskótalámpás nem adja

Asszem 2002-ig nyomatták azt a csúnyácska orrút.

Hogy most fogaskerekes vagy változó a szelepvezérlés, nekem nem számít. Inkább a hangja, a kényelme, a kinézete, és a fogyasztása, ami fontos.
...csak nem lehet rossz.

Öregebbet azért nem akarok, mert már sok a Km bennük.
Mindkét általad kiválasztott viffer változó szelepvezérlésű. Ez a széria már az.
Nincsen ám ezzel valószínűleg semmi gond. Csupán a kemény VFR-es mag rossz néven vette, hogy épp a típus egyik védjegyét, a fogaskerekes vezérlést dobták sutba ezért a változó vezérléses bigyóért. Na, meg valószíűleg a legendás tartósságban is volt a fogaskerekes vezérlésnek némi szerepe. Az újak még nincsenek olyan régen köztünk, hogy erről statisztikailag kellő számú eset árulkodhasson.
mér ijesztelek meg?
akkor mégse
van, maj' felveszlek, csak az irodából nem mindig műxik (proxy függő)
te meg megijesztesz néha
ja és semmi hátsószándék
zseby!

neked van msn?

küldd már el lécci...na persze csak ha nem veszed tolakodásnak

tudod...kölcsönösen elcsapnánk egymás unalmas idejét

nyegleocbr600@freemail.hu vagy iwiw vagy mindegy

hmm....

akkor elmondásotok szerint inkább hagyományos VFR-t nézzek

de most őszintén! mi baja lehet egy Honda túramotornak?! attól függetlenül hogy V-tech vagy sem?

szerintem mindegyik jó lenne, főleg 20 ezer Km alatt vagy akörül
igen

hát számomra ez a kettő lenne elfogadható állapotban:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirde
teskod=2175423&command=ugras&screenwidth=1440

http://www.h
asznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=2181013&command=ugras
&screenwidth=1440

F4-esből meg ez a kettő:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdetesko
d=2180271&command=ugras&screenwidth=1440

http://www.haszna
ltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=2056110&command=ugras&scre
enwidth=1440

...az ezüst F4-eseket mind eladták, csak a gagyibbak vagy a sérültek maradtak

Azt nemtom, hogy melyik VFR V-tech
jajj anyu, te mindig megmosolyogtatsz

khmm, izé, ha már VFR, hagy belevau! Tapasztalatom szerint a Vtec(h) valami vázgeometria, vagy tököm tudja mi miatt könnyebben terelgethető, mint az RC36 pl. Az enyém alacsony fordulaton egy hangyafasznyit erősebbnek tűnt, de már közepes fordulaton fordult a kocka, fent meg végképp.
Ami megosztja a közvéleményt, az a változó szelevezérlés váltása. Amin én ültem, az szerintem már a finomított változat volt, és hétköznapi használatban nem tűnt vészesnek. Hogy ha pl. a Hring célrarában lapra fordítva rántana egyet, mert épp elérte az xyz/min rpm-et, azt nem tudom mennyire értékelném. Ráadásul épp nem csutkán gyorsulva érződik a leginkább, hanem ha szinte stabil gázon mész, és szépen lassan eléri az adott fordulatot. De mondom, hétköznapi használatban nem tudok elképzelni olyan helyzetet, ahol ezzel gond lenne. Annál inkább az idióta láncos vezérléshez való visszatéréssel, és a Vtec bonyolultsága által előídézett időnkénti horrorisztikus szervízköltséggel...
Arra figyelj, hogy VTec, vagy még nem? Állítólag a VTec elötti szériák kezesebbek, mint az újabbak.