2000 es igen.Öszintén megmondva, az első guminak a széle van lealázva, a hátsónak meg a közepe, tehát csere. A lánc sem a legjobb állapotban van, de idén kihúzza úgy gondolom, tavasszal meg csere.
Mit adnál azért a motorért..?Mi van neked?
Az olcsó volt, amit lejjebb linkeltem azt 1,1-1,2 millre tartja a gazdája, szombaton látjuk egymás motorját, lehet cserélünk.
Ez is 2000-es?
Meg milyen állapotban vannak a gumik, lánc lánckerék? Festés?
Ez az a típus, ahol (ha minden stimmel) józan határokon belül nem a km számít.
Az én gépemben óra szerint 106e km van, és csak tippelni tudunk, hogy ez valóságban 120e v 130e km (állt az óra egy darabig). Ennek ellenére semmi (és amikor azt mondom, semmi, akkor úgy értem, semmi) kotyogó, kopogó, csörgő hangja nincs.
Nyilván, ha anyagilag megengedheted magadnak és hosszú távra tervezel, plusz nem a fogaskerekes vezérlés vinnyogú hangjára indulsz (hopp, elárultam magam ) akkor érdemesebb minél újabbat venni. Na, meg itt már van ABS, az enyémben meg nincs.
De VIGYÁZZ! súlyos függőséget okoz a VFR! Tegnap hívott a motorom volt tulaja (bő két éve vettem), hogy nem az ő volt motorját hallhatta/láthatta x helyen, y órakor. Mondom, de. Húúúú, rögtön megismerte a hangját, és ááááá! és megint elmondta, hogy ha el akarnám adni, plíz, plíz neki szóljak először! Asszem, ez jelent valamit.
Mindkét általad kiválasztott viffer változó szelepvezérlésű. Ez a széria már az.
Nincsen ám ezzel valószínűleg semmi gond. Csupán a kemény VFR-es mag rossz néven vette, hogy épp a típus egyik védjegyét, a fogaskerekes vezérlést dobták sutba ezért a változó vezérléses bigyóért. Na, meg valószíűleg a legendás tartósságban is volt a fogaskerekes vezérlésnek némi szerepe. Az újak még nincsenek olyan régen köztünk, hogy erről statisztikailag kellő számú eset árulkodhasson.
khmm, izé, ha már VFR, hagy belevau! Tapasztalatom szerint a Vtec(h) valami vázgeometria, vagy tököm tudja mi miatt könnyebben terelgethető, mint az RC36 pl. Az enyém alacsony fordulaton egy hangyafasznyit erősebbnek tűnt, de már közepes fordulaton fordult a kocka, fent meg végképp.
Ami megosztja a közvéleményt, az a változó szelevezérlés váltása. Amin én ültem, az szerintem már a finomított változat volt, és hétköznapi használatban nem tűnt vészesnek. Hogy ha pl. a Hring célrarában lapra fordítva rántana egyet, mert épp elérte az xyz/min rpm-et, azt nem tudom mennyire értékelném. Ráadásul épp nem csutkán gyorsulva érződik a leginkább, hanem ha szinte stabil gázon mész, és szépen lassan eléri az adott fordulatot. De mondom, hétköznapi használatban nem tudok elképzelni olyan helyzetet, ahol ezzel gond lenne. Annál inkább az idióta láncos vezérléshez való visszatéréssel, és a Vtec bonyolultsága által előídézett időnkénti horrorisztikus szervízköltséggel...
Mit adnál azért a motorért..?Mi van neked?