Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jajj te jány !

dehogy kell befognod ! minden vélemény ad valami plusszt, mégha negatív vagy lehúzó hangvételű is...de most még erről sem beszélhetünk
én vágom hogy már az elején is azt akartad kihozni az egészből hogy én nagyon erőlködök
érzem én is magamon, de engem nem zavar...ahogy kezdek majd belejönni, egyre rutinosabb leszek és egyre könnyedebb lesz az egész

talán a korcsolyázást tudnám ehhez hasonítani

ott is van olyan, aki egyből el kezd hajtani meg rúg-vág, száguldozik és bazinagyokat vágódik a jégen...meg van olyan, aki a fal mellett araszolva bénázik vagy fogja más kezét

a végeredmény mindenkinél az lesz, hogy megtanul korizni ha kitartóan csinálja
...csaképpen a motorozásnál nem biztos hogy fel tudsz állni, ha elesel
óvatos gyerek vagyok, ezért sem félek 600-assal kezdeni
tök komolyan: mutasd meg azon soraimat, amik ellenkeznek a most általad, vagy korábban R6Rider által leírt dolgokkal ...de tök komolyan...
baszki, vagy én nem írok értelmesen magyarul, vagy ti nem akarjátok érteni
álljunk már meg egy pillanatra, én SOHA nem írtam azt, hogy a könyvet be kell vágni a sarokba és szart sem ér... azért ne jussunk már el oda, hogy teljesen mindegy mit írok, úgyis ki lesz forgatva és félre lesz magyarázva... ezt egy kicsit már unom...
én csak túlzott görcsösséget érzek rajtad, és kifejeztem aggodalmam, mivel egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy pl. menet közben miért kell nézegetni a lábam a lábtartón... de már bánom, hogy szóltam
mindegy, nem szólok bele többet motorozási témákba (úgyis hülye vagyok hozzá), hiszen én csak nő vagyok, és bőven elég nekem, ha csicsergek...
nah...hát erről beszélek én...vagymi

amúgy is olyan típusú ember vagyok, aki szereti ha útbaigazítják, mert egyedül nem mindig határozott....vagy mégsem?

nade tényleg, nekem jó, hogy vannak ezek az írományok és az is sokat segít amiket ti írtok itt a fórumon

meghallgatok mindent és mindenkit és utána szelektálok, hogy mi a legjobb nekem...ezzel szerintem még mindig jobban cselekszem, mintha felpattannék a vasra és húznám a gázt a semmibe "majd lesz valahogy" alapon
köszi anyu!

tudom, hogy te csak a javamat akarod

ettől függetlenül én még tartom magam ahhoz, amit az elején lefixáltam magamban
...az pedig az lenne, hogy a szóbanforgó könyvben olvasottak alapján akarom elsajátítani a technikákat ....görcsösen erőltetve vagy ösztönösen, az mellékes. Inkább az a fontos nekem, hogy ne szokjak meg valami szarul beidegződött mozgást vagy stílust
nem érzem úgy, hogy a saját fejem után kéne menni....minek mikor valaki már kijártam előttem az ösvényeket?!

cupp
hello!

kis segitseg kellene hozzaertotol. a honda CBR 250-esnek kellene a gyurumeretei. foleg atmero, es az olajatereszto vastagsaga
koszi!
Ez igaz, bár ugy tudom pl Erste leasing 10%-tól finansziroz használt mocikat. Én 2-3 évente cserélem kivétel az elmult évet amikor egy évesen cseréltem de ez az Én hülyeségem mert uj modellt akartam. Ugy gondolom hogy az 1000 RR-nél a formavilágban és a műszakitartalmat tekintve a következő három éven belül "jelentős változások" nem lesznek, oké.... a szin skála változhat természetesen, nyilván azért a Honda is kénytelen a konkurencia után menni a supersport kategóriában....
ez olyan romantikus...
Igy van!
Hajra mi!
Próbálkozunk, és pár év múlva már félszavakból is érteni fogjuk 1mást!
Valóban jelentős igen,de mégis inkább bevállalják 3millát mert az új meg a hitel is kedvezőbb rá TE is azért vetted az újat vagy tévedek
Igen hölgyem az öné is nagyon szééép
szerintem is szép, köszi
j76

Nem vonom kétségbe a tudásodat és a véleményedet sem. Én csak attól akarom ifjú barátunkat megkímélni, hogy a "szerintem felesleges" hátsó fék használata miatt ne tudjon majd megállni, ha kell. Mert az tény, hogy megállni az elsővel lehet. Való igaz, hogy korrigálni, íven lassítani a hátsó jobb lehet, meg egykerekezéskor is, de ő még nem tart itt. Én se nagyon. Inkább lassabban veszem a kanyart.
Azért az uj 3.2 MF én annyiért vettem illetve valamit letudtam "cigánykodni" az árából és az jelentős külömbség... 2M vagy 3.2M szerintem
Sziasztok!A moci tényleg nagyon szép és az ára is elfogadható viszont szerintem azért nehéz az ilyen motorokat eladni,mert aki már 2milliót szánna motorra az megveszi az újat és valószínű,hogy nincs sok induló tőkéje de ezt csak az én véleményem
Naon szép motor....
biztos, hogy kell nektek kommunikálni?
A Mansell-lapon szó szerint: elfektettem a vasat! Ez is poén akart lenni... Pedig volt illusztráció...
Masodik kepen olyan furan esik a feny!
díjaznám, ha az enyémet nem árulnád...
Fotokat majd keszitem a Mansellnel!

Az RR bent all a Maxpowerben mar egy jo ideje, de ok se mondanak semmi biztatot.
Nem is ertem, pedig tenyleg ar alatt van. Akkor most hogy? Meg hitelatvallalni is lehetne!
Na majd egyszer!
Szoljon akinek van ismerose akinek kene!
Badzoli,

ez egy teljesen termeszetes fejlodesi folyamat, most 1 eve mar motorozol rendes motoron, itt mindenki ezt hangoztatja, hogy csak elso fek minek a hatso. Majd lehet megint eljutsz egy szintre amikor rajossz megint hogy bizony a hatso fek igen hasznos es eleg sokszor ha csak minimalisan is de belelep az ember, majd irjal ha mar eljutottal oda :D
szia Zseby......
Mék mint állat, specialitásom a Mansell kanyar MERSZ napon-lapon (szó szerint!) Haccázasz léttire elég sokat zabál sajnos...le is lombozódtam, amikor utólsó túrázásunk alkalmával fogyasztást számoltam, asszem 6.6 L/100km jött ki, XX-es kolléga közölte: az övé kevesebbet eszik! Na vazze...Mehetne vízzel is a teringettét!