Ennyi az ára. Ez nem meglepő, sok esetben a FAG SKF meg ilyen borzadályok többe kerülnek mint a KOYO. Hallod azért nézz utánna tavaly előtti nyáron cseréltem lehet kopott már az emlékező képességem a méretet illetően. 6204 is eszembe jut ha próbálom jobban felidézni a dolgokat. Ha rám hallgatsz felkötöd a motort és kiszeded belőle nehogy utánna újjal mutogatós köpködés legyen.
Nekem lenne egy kérdésem, vagy egy kérésem! Valaki mondta itt a fórumon hogy lenne egy 954 rr-je eladó, és a Nagybátyámnak kéne egy ilyen motor, ha valaki magára ismer szóljon
Aztán lassan tavasz lesz, mindenki cseréljen olajat, hogy tudjunk menni motorozni!
Látom még téli álom van, de reméljük már nem sokáig...
Nekem egy olyan gondom lenne még így szezonkezdés előtt, hogy besz@rt a termosztátom nyitott állapotban.
Próbáltam kicserélni, de az egyik csavar nem igazán akar kijönni és a legnagyobb baj, hogy nem is nagyon lehet hozzáférni így alapállapotban!
Kérdésem az lenne, hogy mi lenne célszerűbb megoldás, a hengerfejet lekapni és úgy kicserélni a termosztátot vagy a blokkot valahogyan "leengedni" és úgy hozzáférhetőbbé tenni?
Ha a hengerfejet leszedetem és kicseréltetem a termosztátot szerelővel, akkor új hengerfejpakolás is kell?
(valamit muszáj kitalálni még kezdés előtt, mert így nem akarom használni a motort)
Sziasztok topik lakók!
A közeljövőbe tervezem egy új vas vásárlását. Az egyik kiszemelt példány egy 954-s.
Néztem sok hirdetést, de hátha tud valaki esetleg egy megbízható gazdától egy nem agyon hajszolt motort.
Előre is köszi a segítséget.
Nekem a 3. képen látható Scotts volt. Millió féle beállítása volt és kis helyet foglalt. Sajnos Mo.-on nem túl elterjedt és használtan szinte lehetetlen kapni.
6nap mulva naptári tavasz,de az előrejelzések nem azt mutatják hogy ténylegjönne,pedig már kurvára elég ez a hideg.odagagytam a bkv megállóba ma.azér a futárok kenik ,meg pár elvetemült,tegnap egy drz 400sm et láttunk Knife nevű forumtársunkal,miközben a blahán beszélgettünk
Hazajöttem a messzeségből (nem motorral voltam). Én voltam aki ajánlgatott 954-et, de sajnos már elkelt, ami várható volt.
Ismeretlenül kérnék segítséget Tőletek.
Vásároltam 1 900RR-t pályázni, 95-ös évjáratot. Van rajt munka bőven, de mire elkészülök vele, arra szeretnék vásárolni hozzá pályaidom garnitúrát.
Ha valakinek van tapasztalata, kérem segítsen.
Köszi.
Üdv.: Hajek
Mondtad Zotya hogy a 6004-es koyo első kerékcsapágyat vegyek csak a gépbe. Találtam egyet, feltűnően olcsón
koyo 6004/2RSC3
Aztán lassan tavasz lesz, mindenki cseréljen olajat, hogy tudjunk menni motorozni!
Látom még téli álom van, de reméljük már nem sokáig...
Nekem egy olyan gondom lenne még így szezonkezdés előtt, hogy besz@rt a termosztátom nyitott állapotban.
Próbáltam kicserélni, de az egyik csavar nem igazán akar kijönni és a legnagyobb baj, hogy nem is nagyon lehet hozzáférni így alapállapotban!
Kérdésem az lenne, hogy mi lenne célszerűbb megoldás, a hengerfejet lekapni és úgy kicserélni a termosztátot vagy a blokkot valahogyan "leengedni" és úgy hozzáférhetőbbé tenni?
Ha a hengerfejet leszedetem és kicseréltetem a termosztátot szerelővel, akkor új hengerfejpakolás is kell?
(valamit muszáj kitalálni még kezdés előtt, mert így nem akarom használni a motort)
Azért benézek ide néha, hátha van eladó.
Az elérhetőségem a reglapon.
A közeljövőbe tervezem egy új vas vásárlását. Az egyik kiszemelt példány egy 954-s.
Néztem sok hirdetést, de hátha tud valaki esetleg egy megbízható gazdától egy nem agyon hajszolt motort.
Előre is köszi a segítséget.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...