De itt a tel. számom is ha kell: 06209111352 ha bármilyen kérdésed van csak nyugodtan +ha v.kinek esetleg kell pályaidom 954-hez csörögjetek ill. ha már reklámozok műanyag javítással is foglalkozok köszi sziasztok
mokujin01@freemail.hu az emailom amúgy menetkész a gép csak a plexit kell felfúrni első fékbetétek olajak ujjak benne k&n légszűrővel az is kitisztítva beolajozva stb csak hát nem patika a motor
egy hosszú túrára megyünk és fel kell dobozolnom a gépet..ezért kell a hátsó idom..farigcsálni szeretném hogy azé valahogy ki is nézzen a gyári viszont maradjon meg úgy ahogy vaun
hát semmiképpen nem viszem márkaszervizbe... van egy nagyon jó ismerős autószerelő(motorokat és quadokat is szerel) ismerősöm aki elég komoly műhellyel és szerszámokkal rendelkezik és ő szokta nekem csinálni ha kell vmit (eddig patentul), csak várok amíg visszaáll a forgalmi.
Bízok benne, hogy összejön és sikerül kicserélni!
Huhhh már kicsit kezdtem magam kellemetlenül érezni magam. Ha félsz, hogy lenyalod a fejet akkor vidd el szerelőhöz és ő kicseréli neked kb 1 óra alatt, de akkor abban benne van 2 cigi, 1 kávé és egy maláj qrva pisztáciával.
Tényleg nem vészes és összegben sem lesz szerintem sok, mivel tényleg nem nagy dolog. Ha mondjuk nincsen rendes szerszámod kardán keresztes krova, akkor persze nehezebb és tovább is tart. Ami reális egy ilyen szerelésért az kb 1 óra munkadíj. Ez ugye szerviztől és szerelőtől függ. Ha nem akarsz rosszat magadnak, nem viszed ezzel a gonddal márkaszervizbe, mert ott kb 4.000Ft-5.000Ft\óra áron dolgoznak. Vidd el egy hétköznapi szerelőhöz aki valószínüleg 1.000-2.000 Ft-ot fog érte kérni.
Semmiképpen ne égjél..... mert pont azt szeretném belerakni amit tőled vettem
Amikor megvettem már szezon vége felé jártunk(legalábbis nekem) és akkor még megpróbáltam kicserélni, 1 csavar kijött simán, de az egyik megfogott, pont az amihez igen sz@rul lehet hozzáférni semmivel nem bírtam megmozdítani és egyszer még a kulcs is megugrott rajta és inkább hagytam, gondoltam már úgyis jön a téli álom majd akkor kicserélem, de nem bírtam rávenni magam egész télen, és szerintem pont amiatt, hogy tudom, csak sz....nék vele. Most márciusban feléled forg. kivonás és majd elgurulok vele szerelőhöz, hátha neki több ötlete van, mit lehetne vele kezdeni és persze több és jobb szerszámokkal is rendelkezik, csak meg akartam tudni, hogy milyen megoldásokkal lehet számolni, ha így naturban nem akarja megadni magát....
Jól megszívat 1 csavar
Na szép...ég a pofám. Pedig biztos, hogy jó volt, mert direkt megnéztem, ezek szerint ennyit bírt ki. Biztos, hogy rossz?
Azt írtad, hogy fenn fog állni...akkor még neki sem kezdtél rendesen? De ha már egyszer cseréltél, akkor már rutinod van benne. Most ugyan azt végig kell csinálnod megint. Ha a fejre szépen ráteszed a 8-as bitfejet akkor azzal gyönyörűen le lehet szedni. Szerintem csak simán meg van húzva, ki kellene jönnie. De ha nagyon lenyalod és már semmi sem jön össze, akkor lehet levágni a csavar fejét és fogóval kitekerni a csavart, majd újakat bele.
Igen, nem tűnik túl bonyolultnak a csere, nem is azzal van a gond...
"Le van nyalva a fej, vagy be van rohadva?" inkább ezzel, lehet mind két probléma fenn fog állni
(amúgy tőled vettem még tavaly nyáron a termosztátot )
Miért ne menne? Azt hiszem 2db 8-as csavar fogja. Kitekered és leveszed a kupakot, közben figyelsz arra, hogy a gumi tömítés nem esik ki és nem szakad el. A termosztátot kiemeled és mehet bele az új, vagy bontott. Le van nyalva a fej, vagy be van rohadva?
Üdv nektek srácok
Bala:sokáig odavoltál
Blézi:ha valamit tudsz a motoros felvonulás pontos dátumáról, majd jelezd,legalább találkozunk
Gixxxi:és mit láttál a nagy messzeségbe? Meleg ott se vót mi?
Hát gondolom, hogy normál esetben nem kell szétkapni a gépet egy ilyen cseréhez, de lehet nálam már normál módon nem megy, ezért érdeklődöm más alternatívák után, hogy mivel számoljak, ha mégsem megy normál módon.....
Hali! Ha SC28-SC33-ad van akkor semmit sem kell leszedned és kivenned ahhoz, hogy termosztátot cserélj. Hondáék se olyan hülyék, hogy egy pár ezer forintos alkatrész miatt meg kelljen bontanod a blokkot. Annak ki kell jönnie egyszerűen. Ha nagyon nem férsz hozzá, akkor még lebonthatod a tankot és a légszűrőt, hátha akkor jobban odaférsz, de emlékezetem szerint nem kellene komolyabban megbontani hozzá...a motort meg végképp nem.
Mindene van 900RR-hez. Énis tőle vettem 1.felnit+ idomokat.
Ha gondolod.
Majd legközelebb
egy hosszú túrára megyünk és fel kell dobozolnom a gépet..ezért kell a hátsó idom..farigcsálni szeretném hogy azé valahogy ki is nézzen a gyári viszont maradjon meg úgy ahogy vaun
Bízok benne, hogy összejön és sikerül kicserélni!
Tényleg nem vészes és összegben sem lesz szerintem sok, mivel tényleg nem nagy dolog. Ha mondjuk nincsen rendes szerszámod kardán keresztes krova, akkor persze nehezebb és tovább is tart. Ami reális egy ilyen szerelésért az kb 1 óra munkadíj. Ez ugye szerviztől és szerelőtől függ. Ha nem akarsz rosszat magadnak, nem viszed ezzel a gonddal márkaszervizbe, mert ott kb 4.000Ft-5.000Ft\óra áron dolgoznak. Vidd el egy hétköznapi szerelőhöz aki valószínüleg 1.000-2.000 Ft-ot fog érte kérni.
Mentem dögleni, reggel kelés van...szép álmokat
Amikor megvettem már szezon vége felé jártunk(legalábbis nekem) és akkor még megpróbáltam kicserélni, 1 csavar kijött simán, de az egyik megfogott, pont az amihez igen sz@rul lehet hozzáférni semmivel nem bírtam megmozdítani és egyszer még a kulcs is megugrott rajta és inkább hagytam, gondoltam már úgyis jön a téli álom majd akkor kicserélem, de nem bírtam rávenni magam egész télen, és szerintem pont amiatt, hogy tudom, csak sz....nék vele. Most márciusban feléled forg. kivonás és majd elgurulok vele szerelőhöz, hátha neki több ötlete van, mit lehetne vele kezdeni és persze több és jobb szerszámokkal is rendelkezik, csak meg akartam tudni, hogy milyen megoldásokkal lehet számolni, ha így naturban nem akarja megadni magát....
Jól megszívat 1 csavar
Tudnál adni egy email elérhetőséget?
Azt írtad, hogy fenn fog állni...akkor még neki sem kezdtél rendesen? De ha már egyszer cseréltél, akkor már rutinod van benne. Most ugyan azt végig kell csinálnod megint. Ha a fejre szépen ráteszed a 8-as bitfejet akkor azzal gyönyörűen le lehet szedni. Szerintem csak simán meg van húzva, ki kellene jönnie. De ha nagyon lenyalod és már semmi sem jön össze, akkor lehet levágni a csavar fejét és fogóval kitekerni a csavart, majd újakat bele.
"Le van nyalva a fej, vagy be van rohadva?" inkább ezzel, lehet mind két probléma fenn fog állni
(amúgy tőled vettem még tavaly nyáron a termosztátot )
Más
98 szíbíeRRemre köllene hátsó (segédváz idom) mindkettő,állapota tök mindegy úgyis szétvágom ragasztom...ha valaki tud illet jelezze..köszönöm
Bala:sokáig odavoltál
Blézi:ha valamit tudsz a motoros felvonulás pontos dátumáról, majd jelezd,legalább találkozunk
Gixxxi:és mit láttál a nagy messzeségbe? Meleg ott se vót mi?
Üdv.: Bala