Azt azért mérd már le nekem légyszives, hogy mennyivel van a gyárihoz viszonyítva eltolva a furata. Én ahogy eszelek csak egy furatot kell odébb rakni. Tehát légyszives leméretezni a gyárit és a magasítót is.
Most jöttem ki a korházból! Kedden korcsolyáztam aztán jött egy rossz pillanat a lábam magam alá fordult aztán jött a korház . A bokaszallagom szakadt el a boka sarok csontból tört le egy darab meg a sipcsontom törött el aztán a bokámat meg összecsavarozták Remélem hogy amikor a gázt kell húzni felépülök
igy van , az emeléshez nem kell kutyacsont. végül is a te 3szöged ,ua. ,mint az én kifli kinézetü v.mim .
én is csináltam volna ,ha v.ki megmondta volna a paramétereket.
ha kisilabizálod a méreteket az is tökéletes lehet!
Köszönöm uram a segítséget, de azért eszelek mert nincs 20papírom ilyesforma projektre. De látom h a te szettedbe sincs kutyacsont. Én is módosítom a 3szöget és kész lesz a mutatvány.
szia , én a motort le sem fényképezem ,mert nem ilyen.
a fehér lapon látszik ,hogy melyik motor melyikkel passzolna(MCHL), hát a tiéd ,véletlen sem semelyikkel.
a zöld lapon, a cbr 900 rr-nél ,azt irja:A jármű emelése készlet két háromszög, a rövidebb távolságra amely lefelé mutat lásd a rajzot, (ami nincs, mer én ugye nem azt vettem)
de ha van 20 ezred, vegyél boltba. -az minőségi áru-
nem tudom ,tudtam e v.mit segiteni !
Oké köszi ha kell akkor felhívlak és koccanunk
Kicsigixxer most motoros talin Kovács Józsival odamentünk és nézegettük a motorod, és pont akkor jöttél oda te, az öcséd évfolyamtársam volt. Múltkor láttam mintha a te mocidat vitték volna futón 2-3 hete ?! mi van vele ? Jimmy szereli ? hali
Még nem tettem be, de utána járok, h kompatis e,de nem hiszem.
Csinálj képet onnan a gátlo alja és a kutyacsont környékéről.
Én is lekapom majd és felteszem ,hogy az enyémnél miröl is van szó.
Egyébbként a hondába monták , hogy láttak ők is már jópár jó megoldást, csak persze ők a gyári cuccok felé hajlanak.
Bazz elég kemény. Jobbulást!
On my mind
Én azzal járok.
Most jöttem ki a korházból! Kedden korcsolyáztam aztán jött egy rossz pillanat a lábam magam alá fordult aztán jött a korház . A bokaszallagom szakadt el a boka sarok csontból tört le egy darab meg a sipcsontom törött el aztán a bokámat meg összecsavarozták Remélem hogy amikor a gázt kell húzni felépülök
én is csináltam volna ,ha v.ki megmondta volna a paramétereket.
ha kisilabizálod a méreteket az is tökéletes lehet!
a fehér lapon látszik ,hogy melyik motor melyikkel passzolna(MCHL), hát a tiéd ,véletlen sem semelyikkel.
a zöld lapon, a cbr 900 rr-nél ,azt irja:A jármű emelése készlet két háromszög, a rövidebb távolságra amely lefelé mutat lásd a rajzot, (ami nincs, mer én ugye nem azt vettem)
de ha van 20 ezred, vegyél boltba. -az minőségi áru-
nem tudom ,tudtam e v.mit segiteni !
Nincs is 90-es évjáratú CBR900RR!
(bocs a kötözködésért)
Azért a 40 vagy 50 jobban bírja a meleget. Én 10w40-et raknék bele.
Kicsigixxer most motoros talin Kovács Józsival odamentünk és nézegettük a motorod, és pont akkor jöttél oda te, az öcséd évfolyamtársam volt. Múltkor láttam mintha a te mocidat vitték volna futón 2-3 hete ?! mi van vele ? Jimmy szereli ? hali
Csinálj képet onnan a gátlo alja és a kutyacsont környékéről.
Én is lekapom majd és felteszem ,hogy az enyémnél miröl is van szó.
Egyébbként a hondába monták , hogy láttak ők is már jópár jó megoldást, csak persze ők a gyári cuccok felé hajlanak.