Sztem nem kell mindig Dodor szavára adni ! Énse hallotam még olyat hogy ha 1 el kisseb fogaskerék megy elöre akkor 6.ba letilt, max. 4.-5. ig sebesség vagy SF motorokon amin 12-60 (kb) fogas lánckerék van.
Na figyejjé ide,idefigyejjé!Jófigyejjé!A videóban mégis otthagyta a gyárit,mert tovább tudott forogni.De aztán valószínü ,hogy nincs igazam,mer végülis te sokkal nagyobb/jobb/tapasztaltabb szerelő vagy mint én,meg azt is hallottam ,hogy te a csavarhúzot is profin kezeled,meg én nekem csak szimszon van.Úgyhogy most beregisztrálok állnéven,és elküldöm magam anyukámba
Ezééé nem má na. Nómálisan 282.7 km/h-t megy 6.ban 11500-on, elöl -1el má csak 265 km/h-t fogsz nyomulniii...
Csak itthonró fizethecc kézpénzel, mert csak küldeni tudom...
ok, biztos van különbségek boltok között, ez elfér a polcon , de ha ahsznált is érdekel akkor megnézem neked holnap van pár csak lehet azok 954 é meg vtr é , de ha kell megnézem holnap
Értem, de bolt és bolt között is különbség van mert pl a a parillába a reikon kovácsolt alumínium 6990.-
Találjunk ki valamit rá és megboltoljuk. Neked is ha pénz kerül a zsebedbe előrébb vagy, de egy lánckerék az csak lánckerék.
én nem akarlak megsérteni 1-2 ezer forinttal. De ha nem jó a gyári lánchoz én biztosan nem veszek láncot hozzá ergo akkor kidobtam még ezt a pénzt is az ablakon.
A gearing commandert én is ismerem.
De a kedvedért feltöltöttem ezt: részlet
A tiéd leszabályoz 6-ban?Mert az enyém igen,-1-el elöl.
De nem is ez a lényeg,henem hogy 1 2 3-ban sokkal jobban tol alulról is.Azmeg ,hogy 299-et mutat az óra vagy 300 valamennyit kit érdekel.Úgysem megyek annyival,vagy csak nagyon ritkán ,és csak rövid ideig.
A végsebesség nem lesz nagyobb.....gyárilag is úgy szokták ezeket áttételezni hogy kb a piros zóna kezdetéig elforogjanak.
Itt lehet nézelődni áttétel ügyben: Gearing Commander
Ha egyel kisebbet raksz előre,akkor könnyebb lesz vele elindulni,a fokozatok hamarabb leforognak,és alul érezhetöen erősebb lesz.A végsebességed nagyobb lesz,mert tovább kiforog a motor 6-ban,a gyárihoz képest.A csalás nem jelentős,és csak abban a tarományban jelentkezik,ahol legálisan úgysem mehetsz,a motorozási élmény sokkal nagyobb szerintem.
Hello!Nekem zx7-en volt elöl kisebb,érezhető volt jobban gyorsult hamarabb forgott le a gyárival lomhább volt.Az óra nemtudom hogy változik tőle mert ott az első kerékről hajtotta az órát.
Tudtommal ha eggyel kisebbet raksz előre olyan lesz mintha hátra raktál volna 3-mal nagyobbat. Szerintem tök mindegy mennyit csal mert most gyárin is csal, ha lakot tertülten belűl 50 körül mutat kívül meg 100 körül nincs gond. Ilyen beavatkozásnál úgyis többet mutat mint a valós.
Csak itthonró fizethecc kézpénzel, mert csak küldeni tudom...
Találjunk ki valamit rá és megboltoljuk. Neked is ha pénz kerül a zsebedbe előrébb vagy, de egy lánckerék az csak lánckerék.
De a kedvedért feltöltöttem ezt: részlet
A tiéd leszabályoz 6-ban?Mert az enyém igen,-1-el elöl.
De nem is ez a lényeg,henem hogy 1 2 3-ban sokkal jobban tol alulról is.Azmeg ,hogy 299-et mutat az óra vagy 300 valamennyit kit érdekel.Úgysem megyek annyival,vagy csak nagyon ritkán ,és csak rövid ideig.
Itt lehet nézelődni áttétel ügyben: Gearing Commander
Egy bajság van amit nem tudom te tudsz-e hogy a gyári hosszúságú lánccal befogadja-e a 47-est?