Sajnos nem sikerült a belsejéről a kép de így hogy feketére fújtam azt mondom jól is néz ki :D Ez az arrow egyenesen brutálisan muzsikál, csak legyen már tavasz minél hamarabb.
Köszönöm a válaszod. Én csináltam neki füleket biztos ami biztos alapon, a gyári idomot meg sértetlenül eltettem. A belső fele az sajnos kritikán aluli, de az úgyis csak akkor látszik ha az ülést felnyitom funkcióját meg betölti mert van tároló rekesz is.
Pont most fújtam. Karácsonyi ajándék a motornak.
Hali!
Nem kell rá a fül! Mert az undertailt úgy kell feltenni hogy az eredeti fekete szarság a helyén marad! csak a felesleges részeket kell levágni!Hasonlóan mint ezen a linken! Igaz hogy nem 900RR de el tudod képzelni hogy hogyan! http://www.58cycle.com/images/...
Abban kérném a segítséged, hogy amit mutattál undertail-t az csak a lapka és kész, vagy a másik oldalán ott van lámpának a füle meg a felfogatási okosság? 929-eshez már te is gyártassz ott a lámpát nem ez az idom támassza ki? Most nekem már olyan 92% az undertail-em amit csináltam, de nem tudom ha kihagyom a lámpa támasztóját mi történik eltöri a farokidomot?
üdv. eladó cbr 900 rr 96-97 hez mph műszerfal ára 15000 ft. u.itt: gyári oldalidomok nem gyári fénnyel fényezésre szoruló állapotban ár 12000 ft. valamint egy darab generátor állórész ára 8000 ft. ugyanitt cbr 900 rr hez 92-95 ig generátordekni , gyújtásdekni jeladóval, generátor állórész megegyezés szerinti áron eladó. 0620/992-4528
Na túl vagyok a SAAB 900 találkozón, volt Photo Rally is...nagyon penge időjárással, jó tagokkal, egyszerűen zseniális. Nem akartam elhinni, mikor megáltam egy OMW kúton és a 30 cm-es reggeli hóban egy Buell csúszkált be a kútra. Jött melózni...na de motorral!? HardCore!
Persze az első megállónál defekt jellegű gumi jelenség a SAAB-on. Kezdődik a rally, de nekünk megint kútra kell menni, hogy megbizonyosodjak, hogy nem lyukas...szerencsére csak a nagy hidegben összehült a fémszelep és nem tömített rendesen. Kis levegő bele Voila' kész a guma. NA de mi ez? Most töltöttem fel 4L téli szélvédőmosó folyadékkal és már üres a tartály...hm, igaz sokat használtam, mert csak az utas felőli fúvókák mennek, meg a lámpákra. Vettem még 4L-t és feltöltöttem.
- Timi húzd meg a bajuszkapcsolót!
- Jó elengedheted, megvan a ludas...az Y elágazás műanyagja eltörött, és folyik mindenfele...király. Hozok "gyógyszert" rá.
-10C°-ban a szigszalag eléggé merev ahhoz, hogy qrvára ne orvosolja a problémát, de részleges megoldásnak elfogadva.
Kipróbálom, persze fele bele, fele mellé effektus, de jobb a semminél. Elindulunk, minden csupa latyak a 11-es úton, na most jól lemosom a szélvédőt... - gondoltam én és majdnem lemartam a bőrt az arcomról, mikor láttam, hogy kiolvadtak a vezető oldali fúvókák és mivel így lecsökkent a nyomás, már csak éppen, hogy a lapát alá spriccolt a víz. Ergó, szenvedtem 1 órát azzal a szarral, és persze nem jó. A betervezett 2 óra alatt, csak 1 óra állt rendelkezésünkre, de így is szuper volt.
Ezen kívül nagyon jó volt, a találékonyság meg megmentette a napot, ugyanis egy flakon vízzel bármit meglehet oldani, ha kellően fűtöd a szélvédőt . Összesített 5-ek lettünk így is, és még egy kesztyűs szélvédő kaparót is nyertünk .
IGOL, 10W ásványi telóolaj. A szimering meg olasz, ATHENA 45x57x11.
Remélem jók bele.
Szép a vasad és a hangja is kellemesen mélyen szól. ...a tipikus honda vinnyogás azért hallatszik.
Valaki aki photo shophoz jobban ért mint én megcsinálná nekem ezt a képet olyanra, hogy piros a felni. Vagy szerintetek milyen szín állna jól neki? Csak a fekete?
Mindenkinek Békés Boldog Karácsonyt Kívánok!
Pont most fújtam. Karácsonyi ajándék a motornak.
Nem kell rá a fül! Mert az undertailt úgy kell feltenni hogy az eredeti fekete szarság a helyén marad! csak a felesleges részeket kell levágni!Hasonlóan mint ezen a linken! Igaz hogy nem 900RR de el tudod képzelni hogy hogyan!
http://www.58cycle.com/images/...
Olcsó benzint és széles utat!
Abban kérném a segítséged, hogy amit mutattál undertail-t az csak a lapka és kész, vagy a másik oldalán ott van lámpának a füle meg a felfogatási okosság? 929-eshez már te is gyártassz ott a lámpát nem ez az idom támassza ki? Most nekem már olyan 92% az undertail-em amit csináltam, de nem tudom ha kihagyom a lámpa támasztóját mi történik eltöri a farokidomot?
Azért nincsen TURBO felirat rajta, mert nem turbós. Ez egy 1983-as 2.0 L-es 8 szelepes szívó SAAB.
Persze az első megállónál defekt jellegű gumi jelenség a SAAB-on. Kezdődik a rally, de nekünk megint kútra kell menni, hogy megbizonyosodjak, hogy nem lyukas...szerencsére csak a nagy hidegben összehült a fémszelep és nem tömített rendesen. Kis levegő bele Voila' kész a guma. NA de mi ez? Most töltöttem fel 4L téli szélvédőmosó folyadékkal és már üres a tartály...hm, igaz sokat használtam, mert csak az utas felőli fúvókák mennek, meg a lámpákra. Vettem még 4L-t és feltöltöttem.
- Timi húzd meg a bajuszkapcsolót!
- Jó elengedheted, megvan a ludas...az Y elágazás műanyagja eltörött, és folyik mindenfele...király. Hozok "gyógyszert" rá.
-10C°-ban a szigszalag eléggé merev ahhoz, hogy qrvára ne orvosolja a problémát, de részleges megoldásnak elfogadva.
Kipróbálom, persze fele bele, fele mellé effektus, de jobb a semminél. Elindulunk, minden csupa latyak a 11-es úton, na most jól lemosom a szélvédőt... - gondoltam én és majdnem lemartam a bőrt az arcomról, mikor láttam, hogy kiolvadtak a vezető oldali fúvókák és mivel így lecsökkent a nyomás, már csak éppen, hogy a lapát alá spriccolt a víz. Ergó, szenvedtem 1 órát azzal a szarral, és persze nem jó. A betervezett 2 óra alatt, csak 1 óra állt rendelkezésünkre, de így is szuper volt.
Ezen kívül nagyon jó volt, a találékonyság meg megmentette a napot, ugyanis egy flakon vízzel bármit meglehet oldani, ha kellően fűtöd a szélvédőt . Összesített 5-ek lettünk így is, és még egy kesztyűs szélvédő kaparót is nyertünk .
Az olaj 8w való bele gyárilag!
Köszi a tiéd is frankó
Remélem jók bele.
Szép a vasad és a hangja is kellemesen mélyen szól. ...a tipikus honda vinnyogás azért hallatszik.