Véleményem szerint ez a tartály ugyanúgy egy cső köti össze a főfékhengerrel. Szóval, ha nem is típusazonos, biztos, hogy jó rá. Tartó is van hozzá, ha kell. A kettő együtt 1000.-
Ha ugyanolyan márkájú olajat vettél,10w-50-et,akkor légyszives írd meg,hogy mennyivel volt drágább az 50-es,és mennyi volt a 40-es.
Jövőre én is 50-est akarok rakni bele,és érdekel ,hogy mennyi árban a külömbség.
Köszönöm
SZVSZ 10W40 simán jó, főleg ha nem gyilkolod pályán. Sőt szerintem 10W50 es csak annak kellene aki semmi másra nem használja csak pályára. Én is 10W40et teszek bele legközelebb, most 10w50 volt nekem is. Semmi különbséget nem vettem észre, sőt mivel vékonyabb az olaj, lehet kicsit hangosabb is az 10W50essel.
Arra figyelj, hogy meglegyen a teljesítmény szint:
min. API SG (ajánlott SJ vagy SL)
min JASO MA (ajánlott MA2)
A SAE viszk. szabvány más tészta...más és más kell terheléstől, hőmérsékleti viszonyoktól és futásteljesítménytől függően. Ha nem gyepálod 10W-40 elég, de ha jobban forgatod akkor 10W-50. És van más olaj is ezeken kívül, de nem mennék bele, mert akkor nem férne itt el.
Hello!Szerintem a motul jó olaj én 5100 10w-40-et használok de a tiédbe inkább 10w-50-et ajánlanék.Az olajtéma egyébként nem egyszerű mindenki mást szeret,ezt inkább ki kell kisérletezni kinek mi jön be.
De augusztusban vettem azt nem tudom hogy hol lakik a srác mert lehozta nekem igy nem ragadt meg hogy honnan hozta.Szerintem jól jártál hogy 929-et vettél nagyon jó motor,ez is de a te fajtád jobb,olyanom is volt igy van összehasonlítási alapom igaz a 929 új volt 5e km-el vettem a jelenlegi meg ugye tíz éves.Semmi baja ennek sem és most ennyi pénzem volt .
CBR900RR SC28 1992-1995
CBR919RR SC33 1996-1999
CBR929RR SC44 2000-2001
CBR954RR SC50 2002-2003
CBR1000RR SC57 2004-2007
CBR1000RR SC59 2008-
mit szóltok ehez:
http://www.kepesmotor.hu/honda-sportmotor/p276646
&st=cbr%209
meg ehez:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb
r_900_rr-3413276
igazából a másodikra lennék kiváncsi. nekem gyanusan olcsó, de nem vagyok otthona cbr 900asok áraiban.
köszi előre is
A hátsó kerék balesetes, de javítható. A felni széléből le van törve egy kis darab, azt feltöltik és kigörgőzik.
A kipufogó már elkelt, sorry .
Kipufogód az nincs?
Még megvan mind a kettő, csak a hátsót leszedtem, mert megtakarítottam. A kettő együtt 5.000.-
Váz: 10.000.-
Lengőkar: 15.000.-
Váz lengőkarral: 20.000.-
Első kerék: jelképes összeg
Hátsó kerék: 8.000.-
Farok idom, enyhén görbe: 4.000.-
Első fék kiegyenlítő tartály: 500.-
Oldaltámasz: 5.000.-
Jobbos kormáncsutka: 5.000.-
Hűtővíz kiegyenlítő tartály: 2.500.-
Első hátsó űlés: 10.000 külön-külön 5.000.-
Törött hűtő, venti jó: 2.000.-
Törött tank, tanksapkával: 8.000.-
Kábelköteg: 5.000.-
lábtartók: 12.000.-
Fékbetétet most érdemes venni! 40%-os akció a Hondánál!
Gyári 14 000Ft egy szett, utángyártott légszűrő 7000, olajszűrő 2000 tegnap bevásároltam.
motorolaj 1-4
motorolaj 5-10
Jövőre én is 50-est akarok rakni bele,és érdekel ,hogy mennyi árban a külömbség.
Köszönöm
min. API SG (ajánlott SJ vagy SL)
min JASO MA (ajánlott MA2)
A SAE viszk. szabvány más tészta...más és más kell terheléstől, hőmérsékleti viszonyoktól és futásteljesítménytől függően. Ha nem gyepálod 10W-40 elég, de ha jobban forgatod akkor 10W-50. És van más olaj is ezeken kívül, de nem mennék bele, mert akkor nem férne itt el.
ezzel hibátlan a gép