Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hat plussz full rendszer az jó de az már drága mulatság.
Ja azt elfelejtettem írni,hogy full rendszer is volt rajta.
Köszi az áttételezésre én is gondoltam mint alternatíva egyébként a kitt sem olyan drága,csak a beálítás padon az nem lehet olcsó.
Ha normálisan be van állítva akkor érezhetően több erő lesz benne.De ahhoz jól be kell lőni.természetesen a fogyasztás is növekedni fog.Nem is kicsit.Havernak a Srad-ja 1,5-2 literrel fogyasztott többet a kittel.Én inkább leáttételezném,nem költenék rá.
Sziasztok!Lenne egy kérdésem használt már valaki dynojet kittet?Érdemes ilyet beszerezni,vagy sok értelme nincs?
Ezt én is tudom, de azt nem tudom, hogy kisebb az átmérő vagy nagyobb amin a csavarok helyezkednek el.
Sajna most nem,mert most se vagyok otthon és csak vasárnap leszek motor közelben.De hátha valaki más meg tudja mondani.Ha nem lesz senki akkor lemérem vasárnap.De az biztos,hogy nem egyformák a méretek a tiéd és az enyém között
Hello!

Letudnád mérni nekem a felfogatási pontjait a 929-esnek? 3 csavar mekkora átmérőn van milyen távolságra illetve neked is 60-as a bemenő nyílás?

Előre is köszönöm.
Feltenni biztosan fel lehetne valahogyan,de tegnap el is adtam.
Kell a gyári dob a KPM vizsgához majd a blokkcsere miatt.Meg majd egy mivv gp dobot akarok feleszkábálni rá
"Moto-Cat
Oct 26, 09 at 2:52 PM
Hmmm... Látom, elég sok 'embernek' böki a csőrét, hogy a magyar vas az első. Na mi van? Igen, kicsit ország vagyunk. ÉS? De van motoros közösségünk! És úton-útfélen hirdetjük, hogy 'Vazze, van egy nemzetközi verseny, ahol megmutathatjuk, kik is vagyunk!' Nekem 7 címem van, és mindegyikről küldtem szavazatot. ÉS? Nem vakon szavaztam. Először végignéztem az összes pályamunkát. Nyilván húzott a szívem a magyarok felé. De akkor is a legötletesebb festés. Akinek meg nem tetszik, miért nem hirdeti saját országának pályamunkáját? Jaaa! Mert szarnak rá? Akkor bocsi. Mi kicsi ország vagyunk, de meg akarjuk mutatni, milyen összetartó motoros közösség vagyunk, és tök mindegy, hogy milyen gépen ül valaki. Bírjuk egymást és barátok vagyunk! H A J R Á M A G Y A R O K !"





Egy motoros társ hozzászólása kedv csinálónak. Ne legyetek !

A Foodsterre itt lehet voksolni.
cső te figy az a leo dob felmenne az én vasamra is ? mert valami kis dobot szeretnék. üdv gábor
No. Hogy-hogy?
Na megérkezett az első emelőm , lehet nekiállni a szimering cserének . ...ill. elsőgumicsere is lesz!
CBR1000F SC21 + SC24
CBR900RR SC28 von 1992 (der Urblade) bis 1995
CBR919RR SC33 von 1996 bis 1999
CBR929RR SC44 von 2000 bis 2001
CBR954RR SC50 von 2002 bis 2003
CBR1000RR SC57 von 2004 bis 2007
CBR1000RR SC59 von 2008-
Fiúk hogy is van a CBR eknél a tipus számok ?
1000F SC 24 , 900 RR SC 28 , 919 SC 33 , 929 SC 44 és a 954 ? meg az 1000 RR ?
tovább nemtudom
Jól gondolod, eléggé foglalkozok vele...
Köszi szépen.És fúl szintetikus ugye?
ez a gyári.
Szerintetek jó a 900 rr be a 10w40 olaj?
csak kérdeztem
Mert láttalak a vaterán a kormány csutkák ügyben
Igen Miért?
hy.Te vetted meg a repsolmintás törött 900 rr?
Ha kipufogót keresel akkor ne habozz. Van egy igen jó ajánlatom:

http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Persze ott van,a többi cumót is onnan vettem,de fejidomok árát ott is felverik :(