Örülök, ha segíthettem. Bevallom őszintén, néha megfordul a fejemben, hogy ki kéne menni a másikkal is pályára, hogy kapjon picit a jóból, de nagyon félek tőle, mert ugye olyankor történik a baj, ha kölcsöncuccal vagy. És ugye nagyon senki sem szereti kölcsönadni pályára a motoroját, én sem, ezért nem is kérek kölcsön én sem senkitől.
Az tény, hogy nagyon szép a tavalyi is, nekünk a fekete van belőle (ezüst szárny, piros felnicsík, karbon dob), ezen nincs is egyéb tuning. Nekem speciel nagyon bejön a régi hátsólámpa, az idei nagyon csúnya lett, ezért is cseréltem le. Ez jobban néz ki és mostmár, hogy megjött az adapter hozzá és beszereltem, látszik hátrafelé is a piros fénye. Eddig csak a rendszámvilágítás kékes-fehér fénye világított hátrafelé, a piros a dobot világította alulról, nappal nem is lehetett látni.
Na, hát ez kimerítő volt, köszönöm! És örömmel konstatálom, hogy a "problémák" nálam nem problémák. (Én elférek rajta kényelmesen, az SBK-s design-hisztihez meg csak annyit fűznék hozzá, hogy szerintem ez a létező legszebb motor :) )
Ja és még annyi, hogy mintha könnyebben fordulna az idei. Nyilván ez a geometria változása miatt lehet, de tényleg olyan, hogy csak rágondolsz és már kanyarodik is. A tavalyi is nagyon kezes kanyarszempontból, de az idei finomabb talán.
Szerencséd van, próbáltam, a páromnak az van. Bár azzal sosem voltam pályán.
Nekem (190cm/100kg) az idei kényelmesebb sokkal, azon a lábamat sokkal jobban magam alá kell hajtogatni. Valamint az üléspozíció miatt jobban terhelődik a csuklóm. Meg nagyon közel volt a plexi, nem nagyon tudtam mögé bújni. Az idein picit jobban, a duplabubis plexi sokat segített. A tavalyin a kormányteló hiányát nem éreztem utcán, a teljesítményleadása kissé agilisabb, kevésbé lineáris. Az idei jobban húz alulról. De ezek igazából csak utcán számítanak. Mind a 2őn fent van a TBR slip-on, gyönyörű a hangjuk. A tavalyira csak idomfúrással lehet feltenni használható bukógombát. Viszont a futóműben szvsz nem nagyon sok különbség lehet, én legalábbis nem éreztem. A féke viszont az ideinek jobb (ez nem jelenti, hogy a tavalyi szar lenne, de ott éreztem különbséget), hiszen kapott egy radiális főfékhengert a tavalyihoz képest. A féktárcsa/nyereg maradt ugyanaz, ha jól tudom.
A megbízhatóságáról nem nagyon tudok mit írni, hiszen abban a gépben mindössze 3500km van, elvégre nő használja, már amikor sikerül ráültetni, mert tavaly perecelt egyet a 600F-el, azóta kevésbé érdekli a motorozás.
Pályázni talán jobb a tavalyi, mert annak állítható az alapjárata, az ideinek nem tudod feljebb húzni, van már hozzá pályaidom, és szinte mindent kapsz hozzá bontva, mert elég sok van belőle.
Én a motorkiállításon üléspróbát tettem az 1000RR-en, meg az idei és a tavalyi 600RR-en, és az idein fértem el legjobban. De például az angolok az SBK-ban tesztelték tavasszal a tavalyi 600RR-t és nagyon jókat írtak róla. A legnagyobb bajuk a kissé ósdi design volt, még a fékét is istenítették.
sziasztok! van egy SUZUKI DR 800S BIG-em ELADÓ,cserélhető! 1991es évjárat, 779 ccm, 51Le, 5seb, lég-olajhűtés, szezon végére sajnos, de friss motorszerviz(olaj,szűrő,gyertya,szelephézagállítás). motorikusan bomba biztos a gép! nem füstöl! nem eszi az olajat, hidegen melegen pöccre indul! csak 46e km-van benne! új zselés akksi, új hátsó gumi(200km)! szép állapotban, szép festés, pici esztétikai hiba(de 16éves)! kiváló túramotor, 23literes tank, kis fogyasztás, hatalmas nyomaték!
i.ár: 560e
csere: csúszott ,akár külföldi papíros CBR 600, gsxr 600, 750, zx6r
Gáncsos Attila
06308592370
sz-sz-b megye Mándok
gancsos.attila@gmail.com
Edee, ugyanez a cucc érdekelne engem is, mint Adamka-t, 2006-oshoz. Egyenlőr csak az árak, mert nem nagy a gond, csak megkarcoltam (viszont miután sehol máshol nincs rajta sérülés, marhára zavar...). Az idomot még lehet, hogy ki is tudom polírozni, de az üléssel nem nagyon tudok mit csinálni.
Adamka, esetleg ha neked jó ezzel a kis sérüléssel a cucc, akkor összekooperálhatnánk hárman. (a farokidom 2006-os, fekete, ha érdekel, teszek fel róla képet.)
Csak kár, hog yki kell fúrni az idomot...
Állítólag vmelyik cég csinált konzolos bukógombát ehhez a típushoz is, az új, 2007-eshez a Valter-nek is van.
A plexi zörgés tényleg idegesító, de igazábol nem a plexi, hanem középsö helyzetjelzö lámpa rezonál be (nekem legalábbis). Nem tudom hogy a nagy H-nál miért nem raktak köré gumi tömitést. Gondolhatták volna, hogy a müanyag a müanyagon berezonál. A nyöszörgést meg a kuplung bowden adja, valahogy arrébb kellene elvezetni.
1x már nekifogtam, hogy megcsinálom a helyzetjelzö gumizást, de nem sikerült szétszednem a fejidomot teljesen, nem akartam nagyon feszegetni.
Az tény, hogy nagyon szép a tavalyi is, nekünk a fekete van belőle (ezüst szárny, piros felnicsík, karbon dob), ezen nincs is egyéb tuning. Nekem speciel nagyon bejön a régi hátsólámpa, az idei nagyon csúnya lett, ezért is cseréltem le. Ez jobban néz ki és mostmár, hogy megjött az adapter hozzá és beszereltem, látszik hátrafelé is a piros fénye. Eddig csak a rendszámvilágítás kékes-fehér fénye világított hátrafelé, a piros a dobot világította alulról, nappal nem is lehetett látni.
Nekem (190cm/100kg) az idei kényelmesebb sokkal, azon a lábamat sokkal jobban magam alá kell hajtogatni. Valamint az üléspozíció miatt jobban terhelődik a csuklóm. Meg nagyon közel volt a plexi, nem nagyon tudtam mögé bújni. Az idein picit jobban, a duplabubis plexi sokat segített. A tavalyin a kormányteló hiányát nem éreztem utcán, a teljesítményleadása kissé agilisabb, kevésbé lineáris. Az idei jobban húz alulról. De ezek igazából csak utcán számítanak. Mind a 2őn fent van a TBR slip-on, gyönyörű a hangjuk. A tavalyira csak idomfúrással lehet feltenni használható bukógombát. Viszont a futóműben szvsz nem nagyon sok különbség lehet, én legalábbis nem éreztem. A féke viszont az ideinek jobb (ez nem jelenti, hogy a tavalyi szar lenne, de ott éreztem különbséget), hiszen kapott egy radiális főfékhengert a tavalyihoz képest. A féktárcsa/nyereg maradt ugyanaz, ha jól tudom.
A megbízhatóságáról nem nagyon tudok mit írni, hiszen abban a gépben mindössze 3500km van, elvégre nő használja, már amikor sikerül ráültetni, mert tavaly perecelt egyet a 600F-el, azóta kevésbé érdekli a motorozás.
Pályázni talán jobb a tavalyi, mert annak állítható az alapjárata, az ideinek nem tudod feljebb húzni, van már hozzá pályaidom, és szinte mindent kapsz hozzá bontva, mert elég sok van belőle.
Én a motorkiállításon üléspróbát tettem az 1000RR-en, meg az idei és a tavalyi 600RR-en, és az idein fértem el legjobban. De például az angolok az SBK-ban tesztelték tavasszal a tavalyi 600RR-t és nagyon jókat írtak róla. A legnagyobb bajuk a kissé ósdi design volt, még a fékét is istenítették.
i.ár: 560e
csere: csúszott ,akár külföldi papíros CBR 600, gsxr 600, 750, zx6r
Gáncsos Attila
06308592370
sz-sz-b megye Mándok
gancsos.attila@gmail.com
Hirdetsz a vaterán is?
Ja meg találtam egy kilométer órát amiröl a felfogatók vannak letörve,azért kérdeztem a multkor hogy jó e .
Adamka, esetleg ha neked jó ezzel a kis sérüléssel a cucc, akkor összekooperálhatnánk hárman. (a farokidom 2006-os, fekete, ha érdekel, teszek fel róla képet.)
Elvileg jó!
Ha jól tudom csak a HRC-s óra más. De ott meg szinte minden más.
Edee a 2003 as km ora nem jó a 2006 sra?
2003-04 vagy 2005-06? Melyik fajta kell?
Tiszta haszon.
Az új 600rr-nél sima ügy a fúrás nélküli gomba.
Gyárilag van a helyzetjelző körül tömítés, a nagy H gondolt rá!
Állítólag vmelyik cég csinált konzolos bukógombát ehhez a típushoz is, az új, 2007-eshez a Valter-nek is van.
Az enyémen így fest...
Nekem sürgősen kellene valami fasza sportdob 2004-es 600 RR-re!
Használt érdekelne,ha valaki eladja a motort,én megvenném róla a kipuffot!
1x már nekifogtam, hogy megcsinálom a helyzetjelzö gumizást, de nem sikerült szétszednem a fejidomot teljesen, nem akartam nagyon feszegetni.