Valószínű, hogy bukógomba + fokozatkijelző lesz majd a következő vétel. Ha nagyon csicsára vágyom majd, akkor esetleg REPSOL IDOM, bár nemtudom mennyibe lenne hazahozatallal együtt. (de ez nagyon a jövő kérdése)
De Szabi! Mit akarsz te a motorból csinálni?:) Tanulj meg inkább motorozni!:) Ha mindent megvennél amit itt mutagatsz úgy nézne ki a mocid mint egy církusz?
Szevasz!
Nem a kormányvégsúlyra gondoltál a kitekeredés alatt?Mert az az 1000-en nekem is előjött hibaként.
Következő a helyzet:
Tegnap eljött hozzám a srác,hogy megkérdezze a véleményemet a motorról,magáról a 600 rr típusról.Mndtam neki ,hogy konkrétan ezt a típust nem ismerem,nem mentem vele,de majd megkérdezlek titeket,és biztosan segítetek.
Mivel autószerelő,ezért észreveszi ha volt tőrve,vagy fújva meg azt én is meglátom,ha szar. eddig 125-je volt eddig szeretne nagyobbra váltani,és mindenképpen cbr-re.Igazából még csak felmérjük a lehetőségeket,anyagilag,meg a motorpiacot is,konkrétan egy motort mondott aminek ismeri a tulaját is,majd tavasszal elmegyünk megnézni,addíg még gyűjt egy kis lét.Megkért,hogy menjek el vele és én próbáljam ki,mert nekem már van pár év tapasztalatom nagyobb motorokkal.Ha megnézzük azt a motort,akkor dobok fel róla ide képet,hogy mi a véleményetek.Mondtam neki ,hogy mindenképpen gyári állapotút érdemes venni,mert azt könnyebben el is lehet adni.Azt én is gondoltam,hogy nem lehet annyira rosz motorikusan,a váltóját meg majd úgyis meglátom ,hogy szétvan -e rúgva.Köszönöm,hogy írtál,ha bármiben tudok segíteni neked,a 900 rr topickba szoktam beírogatni ,kérdezz nyugodtan.Vagy,ha esetleg szeretnél 1000 rr-re váltani,arról el tudom mondani a véleményem,tapasztalatom.
En 2 tipushibarol tudok.. Az egyik a jobb oldali kitekeredo kormanycsutka a masik pedig a benzin jelzo.. Az elsot meg lehet szokni masodik kicsit problemasabb.
Amikor en megvettem mukodott rendesen a szintjelzo fel evig kb. aztan egyszer csak hajnali 2 kor megallt alattam a parton, elmeny volt! Ugye tankba mar egy deka benzin nem volt de maradt meg 1 csikom es nem kezdett el villogni a tartalek! Valakinek marad 2-3 is.. Aztan egykerekeztem vele parat most megint mukodik.. Az a gaz vele, hogy egybe van epitve a benzinpumpaval, nem tudod kulon megvenni, listaara meg 120 ropi korul van..
En teloszimeringet csereltem az enyemen, ha meg nem volt cserelve akkor neked is idoszeru lesz.. Megnyomkodod az elejet 3-4X aztan megnezed, hogy kopi e az olajat.. Ugye szimering, porvedo, olaj, munkadij.. Ez a mutatvany olyan 30-35 ropi..
Blokk ha karban van tartva szinte orok elet.. Tudok tobb 80-160 ezreket futott bontatlan RR ekrol, meg egy 270 ezres F4i rol..
Ugyh sokat birnak ezek. Kerdezd meg milyen olajjal hasznalta meg milyen idonkent cserelte benn.. (helyes valasz: full synth 4-6000km ) Naggyabol ennyi.. Honnan veszitek a gepet, vagy ha fennvan neten linkeld mar be..
Tudom, hogy a motorozás egy szenvedély. A párom is szenvedélyes motoros volt. 28 évesen motorbalesetben meghalt. Most mindenki azt mondja magában, hogy velem ez nem történhet meg. Ő is és Én is így gondoltuk, de megtörtént. Most már a lányomnak és nekem csak a gyász maradt. Lehetőség szerint inkább csak pályázásra használjátok ezeket a motorokat. Az utcán használva gyakorlatilag idő kérdése, hogy mikor gyászol benneteket is a családotok, lehettek bármilyen jó motorosok.
Tudom, hogy ezzel nem tudok senkit sem jobb belátásra téríteni, de ha elgondolkodtok rajta, már az is jó.
Borzasztó érzés a párotokat holtan látni az úton. Én nap, mint nap magam előtt látom Őt és most már tudom, hogy bárkivel, bármikor megtörténhet ugyanez. Kérlek benneteket, hogy lehetőség szerint csak pályázzatok.
Köszönöm.
SGabi
Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek.Egy barátom szeretne venni egy 2003-as cbr 600rr-t.Akinek ilyen évjáratú motorja van,legyenszives irjon pár szót róla,hogy vannak -e esetleg típushibái,mit kellett rajta cserélni,mennyire megbíztható a blokkja , a váltó milyen.Ez a barátom autószerelő,meg én is láttam már pár motort,ha volt fújva /törve ilyesmi akkor azt ki tudjuk szúrni,de konkrétan még ezzel a tipussal nem mentem,nem próbáltam,nem nagyon ismerem én sem.
Előre is köszi mindenkinek aki segít.
Lesz lesz, de csak március végén mert akkor megy majd szervízre és kipuff cserére:) Ott pihen a yoshi a szekrény tetején! Néha leszoktam venni és megnézegetem avgy belefújok egyet...de csak rosszabb lesz:)))
(nézni szabad)
Legalább zajlik az élet ebben a topikban is, mert nagyon kevés a hsz.
De Szabi! Mit akarsz te a motorból csinálni?:) Tanulj meg inkább motorozni!:) Ha mindent megvennél amit itt mutagatsz úgy nézne ki a mocid mint egy církusz?
Item number: 250574732699
Pl.
Sima barkácsboltban kapható cső lehet ez ?
Ki mondta, hogy tud ilyent szerezni? (ára?)
Nem a kormányvégsúlyra gondoltál a kitekeredés alatt?Mert az az 1000-en nekem is előjött hibaként.
Következő a helyzet:
Tegnap eljött hozzám a srác,hogy megkérdezze a véleményemet a motorról,magáról a 600 rr típusról.Mndtam neki ,hogy konkrétan ezt a típust nem ismerem,nem mentem vele,de majd megkérdezlek titeket,és biztosan segítetek.
Mivel autószerelő,ezért észreveszi ha volt tőrve,vagy fújva meg azt én is meglátom,ha szar. eddig 125-je volt eddig szeretne nagyobbra váltani,és mindenképpen cbr-re.Igazából még csak felmérjük a lehetőségeket,anyagilag,meg a motorpiacot is,konkrétan egy motort mondott aminek ismeri a tulaját is,majd tavasszal elmegyünk megnézni,addíg még gyűjt egy kis lét.Megkért,hogy menjek el vele és én próbáljam ki,mert nekem már van pár év tapasztalatom nagyobb motorokkal.Ha megnézzük azt a motort,akkor dobok fel róla ide képet,hogy mi a véleményetek.Mondtam neki ,hogy mindenképpen gyári állapotút érdemes venni,mert azt könnyebben el is lehet adni.Azt én is gondoltam,hogy nem lehet annyira rosz motorikusan,a váltóját meg majd úgyis meglátom ,hogy szétvan -e rúgva.Köszönöm,hogy írtál,ha bármiben tudok segíteni neked,a 900 rr topickba szoktam beírogatni ,kérdezz nyugodtan.Vagy,ha esetleg szeretnél 1000 rr-re váltani,arról el tudom mondani a véleményem,tapasztalatom.
Köszönöm szépen.
Tényleg nagyon vigyázzatok magatokra.
En 2 tipushibarol tudok.. Az egyik a jobb oldali kitekeredo kormanycsutka a masik pedig a benzin jelzo.. Az elsot meg lehet szokni masodik kicsit problemasabb.
Amikor en megvettem mukodott rendesen a szintjelzo fel evig kb. aztan egyszer csak hajnali 2 kor megallt alattam a parton, elmeny volt! Ugye tankba mar egy deka benzin nem volt de maradt meg 1 csikom es nem kezdett el villogni a tartalek! Valakinek marad 2-3 is.. Aztan egykerekeztem vele parat most megint mukodik.. Az a gaz vele, hogy egybe van epitve a benzinpumpaval, nem tudod kulon megvenni, listaara meg 120 ropi korul van..
En teloszimeringet csereltem az enyemen, ha meg nem volt cserelve akkor neked is idoszeru lesz.. Megnyomkodod az elejet 3-4X aztan megnezed, hogy kopi e az olajat.. Ugye szimering, porvedo, olaj, munkadij.. Ez a mutatvany olyan 30-35 ropi..
Blokk ha karban van tartva szinte orok elet.. Tudok tobb 80-160 ezreket futott bontatlan RR ekrol, meg egy 270 ezres F4i rol..
Ugyh sokat birnak ezek. Kerdezd meg milyen olajjal hasznalta meg milyen idonkent cserelte benn.. (helyes valasz: full synth 4-6000km ) Naggyabol ennyi.. Honnan veszitek a gepet, vagy ha fennvan neten linkeld mar be..
Tudom, hogy a motorozás egy szenvedély. A párom is szenvedélyes motoros volt. 28 évesen motorbalesetben meghalt. Most mindenki azt mondja magában, hogy velem ez nem történhet meg. Ő is és Én is így gondoltuk, de megtörtént. Most már a lányomnak és nekem csak a gyász maradt. Lehetőség szerint inkább csak pályázásra használjátok ezeket a motorokat. Az utcán használva gyakorlatilag idő kérdése, hogy mikor gyászol benneteket is a családotok, lehettek bármilyen jó motorosok.
Tudom, hogy ezzel nem tudok senkit sem jobb belátásra téríteni, de ha elgondolkodtok rajta, már az is jó.
Borzasztó érzés a párotokat holtan látni az úton. Én nap, mint nap magam előtt látom Őt és most már tudom, hogy bárkivel, bármikor megtörténhet ugyanez. Kérlek benneteket, hogy lehetőség szerint csak pályázzatok.
Köszönöm.
SGabi
Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek.Egy barátom szeretne venni egy 2003-as cbr 600rr-t.Akinek ilyen évjáratú motorja van,legyenszives irjon pár szót róla,hogy vannak -e esetleg típushibái,mit kellett rajta cserélni,mennyire megbíztható a blokkja , a váltó milyen.Ez a barátom autószerelő,meg én is láttam már pár motort,ha volt fújva /törve ilyesmi akkor azt ki tudjuk szúrni,de konkrétan még ezzel a tipussal nem mentem,nem próbáltam,nem nagyon ismerem én sem.
Előre is köszi mindenkinek aki segít.