Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem is hátlapra gondoltam, de ledekre igen, mert az előző motoromban is ki voltak cserélve, ezért szeretném ebben is.
De nyugi, "hasznos" dolgokra is költöm, szeretnék az évben a Hungaroringre eljutni mégegyszer mert tavaly nagyon megtetszett.

Szóval ha esetleg vki mégis tud segiteni a kiszerelésben, szívesen veszem.
Szerintem ne a kinézetre menj. Ez nem kocsi amit lehet tuningolni esztétikailag. Inkább gondolj hasznosabb dolgokra. Kormánylengéscsillapito, gumimelegitő, jó gumik fékek olajak benzin és persze pályadíjakra
Sikerült leszedni a gyári rendszámtartót, brutálul néz ki így a hátulja, kár h muszáj visszarakni a rendszámot
Bolti illetve home made megoldás között gondolkodom. Shancus, a Valtermotos tartó az az lenne ami az oldalukon PISTA néven fut?

Vmi helyet nem tudtok ahol viszonylag baráti áron lehet sportosabb indexekhez jutni?

Illetve még egy kérdés, hogy a műszerfalat vki buherálta már meg? Találtam egy jó kis hátlapot és ennek függvényében vásárolnám meg.
Szia engem érdekelne a két hátsó lábtartó csak a kihajtós rész, ha még eladó kérlek jelezd felém a 06703300965 telefonszámon Rolandnak hívnak. Köszönöm!
Ok!
Ez olyan mint a kötelező elsősegély doboz.... Hova gecibe rakjam be egy 600rr-be
Köszi a leírást!
És arról vmi infó, hogy mennyire figyelik hogy van e rendszám világításod? Ebben a rohadt válságban nem a legjobb + csekkel futkározni a postára.
Szevasz Rallyboy!

Nem nehéz én azt csináltam, h leszedtem a hátsó ülést ott a csavarokat kiszedtem és mozgathatová vált a faridom, megprobáltam leszedni a faridomot, de mivel elégé paszent van rajta így inkább nem feszegettem, annyi volt, hogy minkétt oldalon asszem 2 csavar fogja a konzolt! Egyszere csak egyik oldalon tudod csavarozni, ugy, h a faridomot hol az egyik oldara igazitod, hol a mássikra a csavarozáskor! Az írányjelzű és rendszám világitást meg 3 csatlakozoval van a kábelköteghez kötve egyszerüen lekapcsolod arrol és kész, csak vissza kötésnél ne keverd össze a csatlakozokat!
Tényleg nem nehéz kicserélni a rendszám tartot, csak türelem és jozan ész kell hozzá! Nekem max 15 perc alatt megvolt az egész müvelet!
Vhogy azt meg kell oldani hogy az utángyártott is meg legyen világítva, nem?
Esetleg vmi tipp, hogy milyet érdemes felrakni, vagy éppen sajátkezűleg barkácsolni? Nézegettem párat a 600rr.net-en, elég jókat láttam.
Pár csavar fogatja fel. Én a te helyedben elöszőr levenném a faridomot, mert sokkal jobban hozzáférsz és nem karcolod össze esetleges ügyetlenség miatt. A másik amit meg kell oldani a vezetékelés, mivel az utángyártott rendszámtáblákban nincs rendszámvilágitás és ezt lekel majd szigetelőszalagoznod. Kb ennyi. Felteszed és már kész is, szerintem nem kell fúrni faragni
Szia shancus!

Láttam az adatlapodon a sport rendszámtartót, és az érdekelne hogy hogyan kell leszedni az eredeti konzolt, van e vmi furfangosság, vagy olyan dolog amire figyelni kell. Előre is köszi!
Sziasztok! 07-08-as géphez keresek Ram Air-t.
MR.RF-töl és 10.000-ért
Shancus hol vetted a rendszámtartót az RR-re ésmennyiért?
Megjött a jogsim!
Ha meglesz majd képet róla
Köszönet a segítségért. Most szeretnék venni egyet, de a tulajdonosa sem tudta hogy hol van.
Ezt a kellemes időt elnézve remélem holnap már meg jönn az új jogsim , mert ezzel az A4-es lapal nem szívesen vezetnék!
Miklós Bal oldalon (vátó felöli oldal) a lábtartó és a lánc alatt kell benézned elemlámpával és ott lesz fejjel lefele a motorszám. Vigyázz mert össze olajozza a lánc a búrádat
Sziasztok!

NGK gyertya ügyben érdeklődnék,a gyári előírás szerint a motoromba az IMR9A-9H helyett,a CR9EIX gyertya jó lehet-e alternatívaként?

Ez is irídium gyertya,és olcsóbb a másiknál.Még egyik gyertya sem volt a kezembe,így nem tudom hogy a menetátmérőjük és hosszuk megegyeznek-e.
Üdv! Megmondaná valaki, hogy hol van egy 2005-ös cbr 600rr-nek a motorszáma?
Amilyet választasz, én 10w40-et javaslom
Hali,

Eladó egy 2006-os évjáratú, magyarországi, forgalomban lévő, rendszámos, opcionálisan az utcai forgalomban is legálisan részt vehető Honda CBR 600 RR motorkerékpár. Törzskönyv, forgalmi (2010-ig műszaki), 2 gyári kulcs, szervízkönyv.
-a motor erőforrása teljes egészében a gyári, bontatlan, széria
-hátsó rugóstag: WP racing, teljesen állítható, hidraulikus rugóelőfeszítés, gyors-lassú csillapítási lehetőség
-a motorhoz jár a gyári hátsó rugóstag is
-első teleszkópok: Race Tech rugók, Race Tech Gold Valve szelepkit (kicserélve a compression- és rebound szelep egyaránt)
-Toby, 16 fokozatban állítható kormánylengéscsillapító (10 üzemórát használt)
-lötyögős féktácsák elöl
-Goodridge fémfékcső szett elöl
-egy versenyt futott Ferrodo Racing versenyfékbetét
-a pályaidomzat tartalmaz egy plusz elemet, mely fokozza a hűtő teljesítményét
-TomTech versenylábtartó szett
-RK GXW 520-as versenylánc, Hungaroringre megfelelő áttételezés
-emelőszemek

A motor futásteljesítményéből 2000 km-t, egy szezont ment pályán, amatőr, hobbi felhasználás mellett.
A pályaidomzatba a gyári lámpák beszerelhetők, egy hátsó lámpát tudok adni. Az első lámpa felszerelésével a motor az utcai forgalomban is részt vehet.

Az apróhirdetések között képekkel is megtalálja az, akit érdekel.
Üdv, Doki.
Viszkozitás?
Motul Fl 300v